Battlefield 3 Double XP weekend!

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 Double XP weekend!

Tjena alla lagkamrater/fiender, snubblade nyss över denna tråd på battlelog forumet och det beskrivs lite om vad som kommer släppas under året osv.
Sedan skrev han att från den 12-14 maj kommer det vara double XP. Tror ni att det är legit eller fake?

Länk till tråden

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Tja, det kan väl vara sant. Varför inte liksom?

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Medlem

En liten snabb update. Fick detta svar på twitter när jag frågade hur det låg till.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk

Battlefield Premium? Vill de man ska prenumerera på något kan de gå och dö.
http://mp1st.com/2012/05/11/battlefield-3-battlefield-premium...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sambuccashake:

Battlefield Premium? Vill de man ska prenumerera på något kan de gå och dö.
http://mp1st.com/2012/05/11/battlefield-3-battlefield-premium...

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tror det är typ att man får betala typ 50-100kr i månaden så får man alla DLCs på köpet osv. Ungefär som Call of Duty "Elite"

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk

Comment only visible to Battlelog Gold™ Account holders [youtube.com]

Only Battlelog Gold™ Account holders [battlelog.battlefield.com] can join this platoon.

Battlelog Gold Membership is a subrscription based feature for the Battlelog website, granting you access to nonexistent stats like foot shots and arm shots.
It also grants you early access to the upcoming map packs as well as access to the imaginary map editor. You can sign up at the battlelog website for only 60$ per month.

Seriously, fuck em.

Var det inte Kertz som skrev något i stil med att man inte skulle slå CoD genom att imitera utan istället skapa en bättre shooter?

Detta är ju CoD-fjanteri rätt upp och ner.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sambuccashake:

Comment only visible to Battlelog Gold™ Account holders [youtube.com]

Only Battlelog Gold™ Account holders [battlelog.battlefield.com] can join this platoon.

Battlelog Gold Membership is a subrscription based feature for the Battlelog website, granting you access to nonexistent stats like foot shots and arm shots.
It also grants you early access to the upcoming map packs as well as access to the imaginary map editor. You can sign up at the battlelog website for only 60$ per month.

Seriously, fuck em.

Var det inte Kertz som skrev något i stil med att man inte skulle slå CoD genom att imitera utan istället skapa en bättre shooter?

Detta är ju CoD-fjanteri rätt upp och ner.

Skickades från m.sweclockers.com

Gillar "Only for 60$ per month". Det är ju förfan ca 400 kronor per månad :S
Vem bryr sig egentligen om vart dom har skjutit, det skulle inte jag betala 400kr för iaf :S
NEJ usch!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

källkritik för he*vete.

Permalänk

60dollar för double xp? nej tack..

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Gillar "Only for 60$ per month". Det är ju förfan ca 400 kronor per månad :S
Vem bryr sig egentligen om vart dom har skjutit, det skulle inte jag betala 400kr för iaf :S
NEJ usch!

för 400 kan man få vilket fusk som helst:) då får man ju 4 dubbel XP

Visa signatur

ENTHOO PRIMO CORSAIR RM 1000W MAXIMUS VII FORMULA 4790K 4.6 1.2V 4x8 CORSAIR 2400 Msi Gtx 1080 TI VATTENKYLD W10

Permalänk

"Imaginary map editor"

Alltså inte ens en riktig map editor utan man får fantisera att man gör kartor.

Trolololol!!!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

60dollar för double xp? nej tack..

Det är ju inte 60 dollar för double XP? Läs om allt igen så förstår du.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

När börjar det svensk tid?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Nätagg: Corsair GS700w | Moderkort: Asus P8Z68 V-Pro Gen 3 | Processor: 2500k | Grafikkort: Asus GTX580 DCII | Ram: Corsair Vengeance 16gb (4x4gb) CL9 1600Mhz | SSD: Intel 320 120gb |HDD: 500GB Samsung Spinpoint F3 |

Permalänk
Medlem

08:00 UK, så 09:00 sevensk, om jag inte kommer ihåg fel med tidszonerna... Alltså har det redan börjat.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

har kollektivet tappats som barn för att sedan knapra på varsin burk falu rö färg? Det finns ingen dubble xp till bf3, PUNKT SLUT.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Jag tror det är typ att man får betala typ 50-100kr i månaden så får man alla DLCs gratis osv. Ungefär som Call of Duty "Elite"

Vadå gratis?
Så om jag köper ett tv-abonnemang så får jag alla kanaler gratis?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sambuccashake:

Trolololol!!!

Ja, du trollar utav helvete, sluta med det tack. Inget av vad du skrivit i den här tråden stämmer.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem
Skrivet av DAoG:

Vadå gratis?
Så om jag köper ett tv-abonnemang så får jag alla kanaler gratis?

Tror du missuppfattade vad jag skrev eller så försöker du göra dig rolig av det jag skrev.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Tror du missuppfattade vad jag skrev eller så försöker du göra dig rolig av det jag skrev.

Nej, man ska inte använda sig av ordet gratis. På köpet kan man säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DAoG:

Nej, man ska inte använda sig av ordet gratis. På köpet kan man säga.

Okej okej, edita den posten så du blir nöjd.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Nu på battlelog också. Hoppas de aldrig lyckas fixa det.

NOTICE We are aware of 2XP weekend not being recognized on PC and are investigating!

Dice verkar inte lyckas med någonting till pc.

Permalänk
Medlem

Senaste uppdateringen för 2XP weekend är följande:

PC players: Apologies for delay in your 2XP event. To give you a full weekend as planned, we're rescheduling this for May 26-27

Från battlelog.

Visa signatur

App-v, msi packaging, Application deployment, AZ-900
Main: Core i5-4670 K, 12 GB RAM, GTX780, OS Win 10 Pro
Server: Core i5-4590, 32 GB RAM, Lagring: SSD Diskar, OS ESXI 6, 2xNIC
Jobbdator: HP Zbook 15 G2

Permalänk
Medlem

Lol som sagt, de lyckas inte med något till pc.

Permalänk
Medlem

Fail att det ska vara 26-27 maj då, är ju inte hemma då

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

så det funkar inte för oss som har vanliga limited editon (pc) då ?

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem
Skrivet av oi-bastard:

så det funkar inte för oss som har vanliga limited editon (pc) då ?

Vad funkar inte?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

windows XP?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Fail att det ska vara 26-27 maj då, är ju inte hemma då

Vid de datumet så spelar nog de flesta d3 också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

windows XP?

haha nej, de pratas om något med premium konton osv

Skrivet av MiiMeeR:

Vid de datumet så spelar nog de flesta d3 också

tror nog också det

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder