Servern krascha nu är min char borta..

Permalänk
Medlem

Servern krascha nu är min char borta..

Hände detta er också nyss?

Servern krascha eller något.. sen är den "too busy" och nu är min hero borta.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Jag åkte ur men har inte lyckats komma in än för att se om den är kvar eller inte.

Visa signatur

CPU: Intel Xeon E5-2620v3 (6x2.4 GHz) RAM: 16GB (4x4GB) 2133 MHz DDR4 ECC
GPU: EVGA GeForce GTX 970 4GB Chassi: Dell Precision Tower 7910, 1300W (v2)

Permalänk
Medlem

läste just att den gillar att byta region, kollat så du e kvar på eu?

Visa signatur

MerLox

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weno:

Jag åkte ur men har inte lyckats komma in än för att se om den är kvar eller inte.

Hoppas din är kvar iaf.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av MerLox:

läste just att den gillar att byta region, kollat så du e kvar på eu?

Kvar på EU, nu kommer jag inte ens in...

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Error 37 igen, det känns precis som det gjorde 00.30 inatt.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Så jävla roligt att komma hem från jobbet och helt omöjligt att logga in snark.......

Permalänk
Medlem

Nu kom jag in och min char är kvar.

edit: nu åkte jag ut igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Hände detta er också nyss?

Servern krascha eller något.. sen är den "too busy" och nu är min hero borta.

Hände mig oxå för ca 30 min sedan, satt och spelade med polarna, alla har startat från noll, nu kommer jag inte in men dom fortsätter att spela.

Surt!

Permalänk
Medlem

Error 37 och error 75 har jag haft på Eu servern, US funkar, verkar som D3 är poppis i EU

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk

Samma skit fortfarande som inatt.. kommer fortfarande inte in.. De här spelet är en stor flopp

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av WDac:

Error 37 och error 75 har jag haft på Eu servern, US funkar, verkar som D3 är poppis i EU

Verkar mer som att Blizz fokuserar på att ha bra och fungerande servrar i massor i USA men inte lika i EU. Personlig åsikt.

Jag är inne har mitt Legendary item ( Magefist ) och väntar på polarn.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

authenticated i 15 min nu....

Permalänk
Medlem

Är på select-char-screen nu, men kan inte gå in i spelet.
Är det inte error 37 eller 75, så är det error 4008...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

jag har både loggat in och ut och in igen, medans ni inte kommer in alls...

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Twister86:

Samma skit fortfarande som inatt.. kommer fortfarande inte in.. De här spelet är en stor flopp

inte så mycket dom kan göra åt mycket trafik, det är upp till oss =/

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Samma skit fortfarande som inatt.. kommer fortfarande inte in.. De här spelet är en stor flopp

Nej, det är det inte. Spelet är jättebra, Blizzards servar däremot kan du klaga på.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

BlizzardCS ‏ @BlizzardCS
#D3 is currently down for #Maintenance to resolve several issues. We expect to have all servers up in approx. 1 hr.: http://bit.ly/KYL2jj

enligt twitter

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

inte så mycket dom kan göra åt mycket trafik, det är upp till oss =/

De skulle kunna fixa servrar som pallar trafiken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Samma skit fortfarande som inatt.. kommer fortfarande inte in.. De här spelet är en stor flopp

Snarare motsatsen, hade det vart en stor flopp hade ingen annan velat spela o då hade det inte vart nåt problem..

Använd rätt termer!

Permalänk
Medlem

Blizz är inte riktigt sjysta ,dom måste ju för fåglarna ha vetat om att det var några av sina spel som var förbokade i lite större antal? då borde dom väl ha bullat upp med lite serverkapacitet ju! well det lilla jag hann se innan jag blev utkastad var som jag önskade snyggt och i mycken mån bekant

Visa signatur

OPERATIV: Win 10 pro
DATOR:En vattenkyld Intel i7 950 i ett CM HAF932+ ganska potent inre
Tangentbord/mus/musmatta Q-pad Ljud Edifier S530D
LUR: Lumia930

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tuxsux:

Blizz är inte riktigt sjysta ,dom måste ju för fåglarna ha vetat om att det var några av sina spel som var förbokade i lite större antal? då borde dom väl ha bullat upp med lite serverkapacitet ju! well det lilla jag hann se innan jag blev utkastad var som jag önskade snyggt och i mycken mån bekant

Man kan inte optimera sina serverresurser efter ~48hour prime time.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem

kom in efter att ha spammat login servern, spelade till level 4 och blev utkastad...my precious I want more...

Visa signatur

ASUS Z270H, i5 7600K, 16GB DDR4, 2X Samsung 850 EVO 250GB SSD,Sennheiser U320, Asus 1060 6GB, AOC 2460fQ

Chassi: HAF XB EVO
Xiaomi 9T pro 128GB
HTPC = Lenovo L440

Permalänk
Inaktiv

Skönt att agera som betatestare åt Blizzard efter att ha betalat för spelet klart skiten krashar när alla försöker logga in samtidigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vill bara att servrarna ska funka igen!
Fick tillbaka min char, men kan inte spela...

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte varför vissa har sånna problem med krascher och dylikt.

Loggade in klockan 18 igår och spelade oavbrutet till klockan 01 utan en enda krasch eller lagg.

Kunde även logga ut och in utan problem.

Permalänk
Medlem

Det är därför man väntar några dagar tills stormen har lagt sig

Permalänk
Medlem

Spelade till lvl 12 igår kväll, sen var det server shutdown pga nån patch.
Nu när jag loggar in så är min char borta...