Permalänk
Medlem

Modda en Creative Slix

Jag har tänkt att modda en Creative Slix litegranna.

Jag har tänkte att borra upp en fläkthål i sidan på den och sätta en laserskuret fläktgaller för, detta för att grafikkortet ska få ett bättre insug. Jag ska inte inte sätta någon extra fläkt där eftersom det inte finns plats

På den andra sidan så hade jag tänkt att fästa ett handtag samt ha någon form om ljus på insidan som kan lysa ut igenom lufthålen. Glowire är nog det bästa eftersom utrymmet är väldigt begränsat.

Uppe på datorn så hade jag tänkt att bygga någon form av ställ till min 12.1" LCD monitor så att den står stadig.

Sen så skulle jag villja ha tag på en termometer med digital-display som är såpass liten att man bygga in den i ett "lock" för en 2.5" plats. Några tips på var man kan hitta en sån till ett överkomligt pris?

Frågan är ju om man kan göra så mycket mer? En färgadfläkt där bak kanske, eller någon annan lampa? Har ni några tips eller förslag så får ni gärna komma med dom

Permalänk

Ska du modda den skönheten??? Köpt nåt fult och modda den istället

Visa signatur

[size="1"]...and on the 8:th day God[/size] [font="arial"][size="3"]overclocked[/size][/font].

Permalänk
Medlem

Den är moddad!/Byggd

Visa signatur

*Coming resurrection*
*The working man shall arise*
*Toes of steel & Will of iron*

Permalänk

Ska du sabba den tysta skönheten genom att modda den

Permalänk
Medlem

Den blir ju inte speciellt tyst om man sätter ett Gf4 Ti4600 i den

Permalänk
Medlem

Jag ska sätta in en liten 4" CCFL i min så den lyser blått ur vent. hålen
Kanske också så att fronten lyser.

Men att såga i den är rena helgerånet.

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem

Ha in 10 cm ccfl i den istället, lyser iaf hyffsat till skillnad från glowire ;\

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Jag har en shuttle ss51g som dig eriXson, och funderar på att göra samma sak, en gul 4" ccfl innanför vent-hålen på vänstra sidan och en rosa på andra sidan... har grejerna liggandes, bara att plocka i

Permalänk
Medlem

Gult och rosa?? En riktig hippie-burk

Jag hade tänkt mig nått sånt här:

Men jag vet inte hur jag ska lösa det om det sitter ett graffe ivägen? Jag ska köpa två ccfls och prova runt lite.

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.