Permalänk
Medlem

Har en hård barbar på hela level 13 nu. Än så länge känner jag mig hyffsat lugn, har lyckats få hyffsad life steal så hp:n brukar hålla sig på bra nivå, annars blir det till att leapa iväg. Man är lite mer vaksam i allmänhet vilket blir lite annat. Tänkte ha denna för att bryta av mot main-gubbe-spelandet. Kanske blir det en ny main så småning om :).

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Inaktiv

Nu jävlar!

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bcRVki!cXV!aZ...

Från att dö hela tiden, till att totalt röja allt som finns utan problem (Nightmare, Act 3). 8400hp / 2300 dps buffat! ^^

Permalänk
Medlem

Sitter och kör nm med en barb på lvl 37 atm. Har varit ezmode än så länge men kan tänka mig att det kommer bli lite jobbigare i slutet av nm eller början på hell. En uppmaning till er som spelar hc med; om ni får lowlvl-grejer med "rätt" stats, sälj det inte till vendorn utan lägg upp det för en billig peng på ah istället för att stödja hc-communityt.

Permalänk
Medlem

En fråga till er som spelar hc.
Om man är flera kan man reviava den andra då om denna skulle dö så som man kna göra i softcore?

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

En fråga till er som spelar hc.
Om man är flera kan man reviava den andra då om denna skulle dö så som man kna göra i softcore?

Nej, dör du så är du permanent död. Det är ju det som är spänningen i hc

Permalänk
Sötast
Skrivet av Segas:

Nu jävlar!

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bcRVki!cXV!aZ...

Från att dö hela tiden, till att totalt röja allt som finns utan problem (Nightmare, Act 3). 8400hp / 2300 dps buffat! ^^

Va? 8400 HP på nightmare Act3?

Jag har 5200HP på Normal Act3 Och då som wizard

Permalänk
Medlem

Ett gäng som klarat HC Hell, sjukt imponerande med tanke på hur mycket jag dött i Nightmare icke-HC..

http://www.youtube.com/watch?v=YNOu9lQ-bLI

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enity:

Lär ju knappast vara värre än vad det var i d2, dog med en lvl96 amazon när jag boostade en snubbe genom nightmare.
Hur gick det till kanske man kan fråga sig, men det var så att om en av ancientsen i act 5 var extra strong + fire så blev man helt enkelt one shottad.
Lvl96 tog något längre tid än 40h kan jag säga.

Välkommen till klubben, dock hade jag en lvl 96 amazon pre-LoD. Och jag dog av nått jävla fryslagg utan en mobb i närheten sen var jag död. Slutade med att jag slog sönder skärmen, blizzard vägrade att återställa gubben.

Så killen som sa att avvakta tills servrarna är stabila gör nog klokt i det.

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4,2GHz OC-- Gigabyte GA-P67A-UD7 REV B3 -- MSI GTX 780 TI Gaming 3 gb OC-- Samsung SSD 850 EVO 250 GB -- 2TB Seagate Barracuda Green -- Corsair 20 GB 1600MHz DDR3-- Corsair Cooling Hydro H70 CPU-kylare -- 4x Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1450rpm -- EVGA Supernova G2 1300W, 80+ Gold -- Fractal Design Define R3, Svart -- Acer XB270HU Predator

Permalänk
Medlem
Skrivet av panzerthrash:

klart han gör! han springer ju cirklar runt diablo i inferno och lollar bara för att det är så enkelt^^

Det är actually exakt så som man dödar diablo på hell/inferno lollar runder i cirklar med poision hydra som dps.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Hittade felet! Hade råkat ta på mig saker som skulle till banken.

Hell Act 2 nu!

29100 hp, 4500 dps!

Skickades från m.sweclockers.com

I hardcore? Hur sjutton överlever du med 29k HP?

Jag är level 59 i Hell Act 2, Ligger på ~50k hp och 4500 dps. Droppar läskigt snabbt mot jobbiga kombinationer (molten/fast/jailer, arcane enchanted/frozen, etc) och skulle aldrig våga köra under 40k! Klass?

Visa signatur

Fractal Design Arc | Fractal Design Newton R2 650W | Asus Maximus Gene V | Asus GTX 680 | i7-2700k @ 4.6GHz w. Kühler 620 | 2133MHz 8GB RAM | A-data S510 SSD 120GB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Zorgie:

I hardcore? Hur sjutton överlever du med 29k HP?

Jag är level 59 i Hell Act 2, Ligger på ~50k hp och 4500 dps. Droppar läskigt snabbt mot jobbiga kombinationer (molten/fast/jailer, arcane enchanted/frozen, etc) och skulle aldrig våga köra under 40k! Klass?

Hoppsan...fel tråd! :S