Permalänk
Medlem

Gillar inte att tigga, men undrar om det finns någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig skänka en guest pass? så man kan lira lite med brorsan inatt.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Inaktiv

Om det finns någon mer vänlig själ som skulle vilja hjälpa mig att prova spelet med mina kamrater (och dig som ger koden om du så vill) vore det välidgt snällt! Jag skulle vara ytterst tacksam (tentaplugget tar livet ur mig)!

Permalänk
Medlem

Pma gärna mig om ni har ett quest pass får gärna dela med sig!

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem

tjenare, någon som skulle vilja skicka ett guest pass till mig? det skulle vara guld värt!

Permalänk

Jag är snäll :)

NE8CZF-WVJD-Z2FGWX-H9BV-VFG4GD

Permalänk
Medlem

När är det man kan börja lira då?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk

DIABLO 3 Guest Key?

Hej jag skulle vilja prova Diablo 3, Är det någon som har en Guest key ?

skicka gärna den i PM till mig:)

Permalänk
Medlem

skickat PM

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

Jag är som alla andra och skulle också gärna vilja ha ett guest pass

Permalänk
Medlem

Synd att man inte fick quest keys när man köpte på battle.net

Permalänk
Medlem

Ngn med ett guest pass, som skulle vilja skänka bort ?!

vill testa spelet och se om den är värd att köpa

Permalänk

Jag sällar mig till skaran med hatten i handen... vore kul att testa för att se om det är värt att köpa.

Visa signatur

Fractal Design Define R5| ASUS Z170-P ATX| Intel Core i5 6600K 3.5 GHz| Noctua NH-U12P SE2| Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 2133Mhz Vengeance| MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 3X OC | Be Quiet! Pure Power 10 CM 600W| Windows 10 Pro

Permalänk

Jag skulle uppskatta ett guest pass väldigt mycket.

Permalänk

Jag hade också uppskattat ett guestpass via pm så jag kan kolla om det är värt att spela på laptoppen innan jag springer och köper spelet!

Visa signatur

Eating fords and shitting chevys since 1914

Permalänk
Medlem

Jag har fått en kod av Ninotramp, så jag ville bara tacka för den!

Permalänk

Hejsan!
Undra om det finns någon vänlig själ därute som skulle vilja skänka ett guest pass då jag är ett diablo fan men helst vill jag prova på det innan jag slänger några pengar på det !

Permalänk
Medlem

Första som skickar PM får ett guestpass!

Visa signatur

Lillburken Mobo: Gigabyte GA-970A- UD3 Processor AMD Phenom2 x4 955, 3,8 Ghz Chassi Fractal Design R3 Grafik ASUS GTX 560 Ti, klockad SSD Crucial M4 128 GB Nätagg Corsair CX 600 Ram Corsair 8 GB, 1333 Mhz Kylning Antec Kühler 620 vattenkylning

Permalänk
Medlem

Har ett Guest Pass om nån vill ha Pm mig

Permalänk

har 2 guest pass om någon vill ha

Permalänk

Jag vill gärna ha en.

jag skulle gärna vilja ha en

e-mail: august_97@live.se

Permalänk
Medlem

jag skulle väldigt gärna ha ett guest pass
då mitt förhandsbokande d3 ej har kommit än

Permalänk
Medlem

De två första som skickar PM till mig får guest pass

Permalänk
Medlem

EDIT: Löste sig via L.Forsgren! Tusen tack!

Visa signatur

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |

Permalänk
Medlem

Tera mot Diablo 3

Har två guest pass till Diablo 3 som jag gärna ger bort för att få ett till Tera. PMa mig !

Permalänk
Medlem

Har två Guest pass, skicka bara PM

EDIT: SLUT

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D, Intel Core i7 4820K, Corsair H100, Asus Rampage IV Formula, 16GB Corsair Dominator Platinum 1866MHz, Asus GTX 980, Intel 320 120GB SSD, 640 GB WD Caviar Black x2 Raid 0, Corsair AX750, Asus VG278H med 3D Vision 2 kit, Asus G900, Asus ROG Mechanical Tangentbord CherryMX Svart, Xbox 360 Wireless controller ....

Permalänk
Medlem

Vill tacka bkm23 för ett av hans guest pass:es

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk

YC94JR-6TFG-WYHWVB-XX4B-BNWVJR

Permalänk
Medlem

Om någon har ett guest pass över så tar jag gärna

Visa signatur

,

Permalänk
Medlem

Om det är någon vänlig själ som har ett guest pass liggandes så skicka gärna ett

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Snälla!!! Har letat i flera dagar efter guest pass. Kan någon vara barmhärtig och pm mig ett =((!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spelnerverna klarar inte mer! Måste testa spelet=/ tack!

Skickades från m.sweclockers.com