Kommer inte in på diablo 3........ Någon mer? -_-

Permalänk
Medlem

Att man inte ens kan farma i singleplayer när servrarna är nere är ju lite väl stramt...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Kom in precis för övrigt, servrarna är på väg upp igen.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Sötast
Skrivet av Fredag:

Att man inte ens kan farma i singleplayer när servrarna är nere är ju lite väl stramt...

Du menar att det vore trevlig att man skulle kunna fuska in vilka items man vill medans servrarna är nere och sen ska man bara få kopiera dem ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Du menar att det vore trevlig att man skulle kunna fuska in vilka items man vill medans servrarna är nere och sen ska man bara få kopiera dem ?

Precis det de flesta ej verkar förstå. Skulle blizz inte köra 100% online skulle det bli som d2!

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem

Fungerar nu så alla vet xD

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaks:

Fungerar nu så alla vet xD

"The servers are busy at this time. Please try again later. (Error 37)"

Skitspel.com

Permalänk
Skrivet av Alpha77:

"The servers are busy at this time. Please try again later. (Error 37)"

Skitspel.com

blizzardsuger.nu

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Du menar att det vore trevlig att man skulle kunna fuska in vilka items man vill medans servrarna är nere och sen ska man bara få kopiera dem ?

Nej, jag menar bara vad jag skrev.

Skrivet av Ectazy:

Precis det de flesta ej verkar förstå. Skulle blizz inte köra 100% online skulle det bli som d2!

Är man beroende av 100% online, så är det väl rimligt att de sköter det.

Att inte ersätta förlorade auktioner, ta ansvar för servrar och bara säga "försök igen senare" när man köpt spelet känns inte ok.

Problemet med kod-köpandet idag är att man förlorar allt andrahandsvärde och förväntas stå ut med serverproblem. Ett NES med Mario Bros kommer vara mera värt än alla onlinespel tillsammans om 20 år, när de för länge sedan slutat underhålla servrarna. Inte kul att samla spel då.

Visserligen var Diablo-kartongen extremt snygg, med en fin manual, så jag ångrar verkligen inte köpet som sådant. Jag är bara gnällig för att jag sumpade ett kap och för att jag vill kunna spela som jag är van vid.

BF3 var ännu värre, också onlinebaserat, men det hjälpte inte mot fuskarna och jag saknade känslan av att sula iväg dvd:n och slänga skiten i papperskorgen. Kodköp var inte min grej...

Nu har jag klagat klart!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Jag har haft error 37 hela dagen men kommit in efter mellan 10-100 försök varje gång jag försök logga in. De borde skaffa någon form utav kösystem kan man tycka, men detta fungerar väl det också för tillfället. Får mig att tänka på hur login till spelet "Tibia" fungerade för väldans länge sedan.

Hur som helst, bara fortsätta spamma ctrl-V -> enter!

Permalänk
Medlem

Då var det dags nu igen! Error 37!

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Var precis iväg och köpte spelet med hopp om att få börja lite innan det var dags att ta hand om tvätten. Men vad händer? Jo, man möts direkt av error 37 !

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

Läser inte ni barnungar vad som står till höger i rutan när ni ska logga in? Dom skriver KLART OCH TYDLIGT, om eller när det är maintainance eller dyl.

Visa signatur

- i7 2600K @ 4,8GHz - MSI GTX 770 - Fractal Design 1000W R3 - 8 GB DDR3 @ 2000 MHz - 250GB Samsung 840 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunsnroses:

Läser inte ni barnungar vad som står till höger i rutan när ni ska logga in? Dom skriver KLART OCH TYDLIGT, om eller när det är maintainance eller dyl.

Jo, det tror jag att de flesta vet, men tro för den delen inte att allt som står där stämmer.

Tror du själv att de skulle lägger schemalagda maintainance på för de europeiska servrarna på kvällar och helgen? Tänk till...

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunsnroses:

Läser inte ni barnungar vad som står till höger i rutan när ni ska logga in? Dom skriver KLART OCH TYDLIGT, om eller när det är maintainance eller dyl.

Det spelar väl för helvete ingen roll om de informerar eller inte? Tjänsten fungerar inte och när tjänsten inte fungerar kan vi inte spela. Det är Blizzard som har valt det här efterblivna DRM-systemet och inte vi.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Ahmen vafan....samma jävla skit igen. Blir galen snart

Byter jag till The Americas fungerar det felfritt, så varför är det sånt j*vla fail på Europeiska servrarna?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D Cpu: i5 750 @2.67 Moderkort: Asus P7P55D-E socket 1156
Hårddisk (OS): Intel X-25m 80GB SSD Hårddisk (Gaming): Intel 320 120GB SSD
Grafikkort: Asus HD5870 Ramminnen: Corsair Dominator 1600MHz 8GB Cpu kylning: H50 Hydro
PSU: Corsair HX 850W

Permalänk
Medlem

Pluggat hela dagen och sätter mig ner och ska spela lite D3.. ERROR 37.. 16 dagar sen release och fortfarande strular servrar m.m. Man vill ju kunna farma solo, utan att behöva vara beroende av att deras j*vla servrar ska va stabila Älskar spelet, men när man betalar för något då ska det banne mig fungera..

Visa signatur

Laptop: ASUS G53SW, I5 2410m 2.3ghz, gtx 460m 1.5gb, 4gb 1333mhz, 500gb seagate momentus XT
Stationär: Kommer under 2012

Permalänk
Medlem

Oj, vilken slump att Blizzard "schemalägger" ett serveravbrott även denna kväll!!

Den som "planerar" dessa avbrott måste vara en riktigt klippa! Eller vänta!... De kanske inte planerar dessa? De kanske bara inte FATTADE ATT FLERA MILJONER SKULLE KÖPA SPELET OCH FAKTISKT VILJA SPELA DET!!!

Jag har ALLTID varit en stor Blizzard förespråkare, och har, trots en del riktigt stora tabbar genom åren aldrig flame:at/whinat över dem, men nu får det %¤!#¤" vara nog. Detta är UNDER ALL KRITIK!

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredag:

Nej, jag menar bara vad jag skrev.

Är man beroende av 100% online, så är det väl rimligt att de sköter det.

Att inte ersätta förlorade auktioner, ta ansvar för servrar och bara säga "försök igen senare" när man köpt spelet känns inte ok.

Problemet med kod-köpandet idag är att man förlorar allt andrahandsvärde och förväntas stå ut med serverproblem. Ett NES med Mario Bros kommer vara mera värt än alla onlinespel tillsammans om 20 år, när de för länge sedan slutat underhålla servrarna. Inte kul att samla spel då.

Visserligen var Diablo-kartongen extremt snygg, med en fin manual, så jag ångrar verkligen inte köpet som sådant. Jag är bara gnällig för att jag sumpade ett kap och för att jag vill kunna spela som jag är van vid.

BF3 var ännu värre, också onlinebaserat, men det hjälpte inte mot fuskarna och jag saknade känslan av att sula iväg dvd:n och slänga skiten i papperskorgen. Kodköp var inte min grej...

Nu har jag klagat klart!

Ur den synpunkten förstår jag dig. Om 10 år skulle det vara roligt att ha kvar spelen. Men angående auktionerna, ersätter dom verkligen inte? För mig buggade auktioner och jag fick ej mina pengar, men sedan satt dom där helt plötsligt

Visa signatur

hejpa

Permalänk
Medlem

Suck så strular skiten idag me.
Såhär dåligt fungerade inte ens vanilla wow, visst man fick sitta i kö i några timmar där dock på stora realms

Permalänk
Skrivet av feesk:

Oj, vilken slump att Blizzard "schemalägger" ett serveravbrott även denna kväll!!

Den som "planerar" dessa avbrott måste vara en riktigt klippa! Eller vänta!... De kanske inte planerar dessa? De kanske bara inte FATTADE ATT FLERA MILJONER SKULLE KÖPA SPELET OCH FAKTISKT VILJA SPELA DET!!!

Jag har ALLTID varit en stor Blizzard förespråkare, och har, trots en del riktigt stora tabbar genom åren aldrig flame:at/whinat över dem, men nu får det %¤!#¤" vara nog. Detta är UNDER ALL KRITIK!

Vart står det nått om service? Ser på inloggningen att det står att de har problem, men det står väl inget om service?

Visa signatur

Intel i5 2500k 4,7Ghz@ 1,425v - Noctua NH-D14 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8 1,5v - Gigabyte Radeon HD7970 3GB 1189/6400 mhz - Asus Xonar Essence STX - Asrock Z77 Extreme 6

Permalänk

när jag väl får lite tid över så funkar inte skiten? har ägt d3 i strax över en vecka nu men har bara spelat det EN gång!!

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem

jag hade samma problem (samma error tror jag) jag försökte några gånger och till slut gick de.

Permalänk
Medlem

Jag blir så trött på dagens spelindustri. Hur kan man göra ett spel Online Only, och sedan inte sköta underhållet på ett bra sätt?

Om ni inte klarar av att köra onlinesynk mot era sämstservrar, gör ett spel som ni klarar av att underhålla.

Blizzard -> MS Röj Molten Edition

Aaaaragh blir ledsen när man väntat på spelet i 12år, och nu sitter man här och kör LFD2 eller Happy Wheels istället...

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Jag är bara här för att D3 är nere

Permalänk

Nu är US-servern nere om nån minut också..

Permalänk
Medlem

Dom borde sätta in detta bland "Key Features" blandat med resten på baksidan:

Wield The Might Of A Thousand Weapons

Rage Against The Might of a Thousand Error 37

Conquer An Infinite Battlefield

Trade The Spoils Of War

PG-16 ( actually just PG-13 most of the time, since you won't see the dark stuff anyways )

Visa signatur

Sapere Aude

Permalänk
Medlem

fan vad problem det varit ! har ej tid att sitta å spela på nätterna då lite folk spelar :/ då sover jag för jobbar dagtid.. får ta upp bf3 de närmaste veckorna se om de får ordn ing på skiten

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

FÖR I HELVETES JÄVLA SKIT..igen alltså nu får dom ta o ge sig jag hade sympati den första veckan men nu är det bara sjukt..

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Copy paste spamma pw funkade för mig, tog en 10 min men skam den som ger sig