Permalänk
Medlem

Minsta möjliga nätagg

Hej,
Jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag på ett LITET nätagg så billigt som möjligt här i sverige. Jag vet ju att det finns det där fläktlösa som sitter i itx chassit, men det är lite väl dyrt.

Söker alltså efter ett litet gärna fläktlöst nätagg för max 500 kr som kan användas för att driva en via epia baserad pc.

Visa signatur

"I read these books, any books, to develop my command and knowledge in the english language. I read to further my education, miss Kenton"

Permalänk
Medlem

När jag ändå håller på och frågar;
Hur stor är ett micro-Atx nätagg

Visa signatur

"I read these books, any books, to develop my command and knowledge in the english language. I read to further my education, miss Kenton"

Permalänk

hallo "Bumpen"

finns små på dustin....

Visa signatur

”Datorn är den logiska vidareutvecklingen av människan: intelligens utan moral.”
John Osborne
TRiXTeR.org | mods.TRiXTeR.org | MBM Stats

Permalänk
Medlem

har sett det men 125*76*104 är lite för stort för min smak

Visa signatur

"I read these books, any books, to develop my command and knowledge in the english language. I read to further my education, miss Kenton"

Permalänk

Då går det nog inte få tag på så mkt mindre.... om du inte köper ett sånt å "komprimerar" lite iofs.....

Visa signatur

”Datorn är den logiska vidareutvecklingen av människan: intelligens utan moral.”
John Osborne
TRiXTeR.org | mods.TRiXTeR.org | MBM Stats

Permalänk
Hedersmedlem

nätagg som sitter i 1u's Serverchassin ska visst vara ganska små, eller är nätaggen externa i de?

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TRiXTeR[o]
Då går det nog inte få tag på så mkt mindre.... om du inte köper ett sånt å "komprimerar" lite iofs.....

Jo men mitt skruvstäd är lite klent

Visa signatur

"I read these books, any books, to develop my command and knowledge in the english language. I read to further my education, miss Kenton"

Permalänk
Medlem

varför inte nätagg till en bärbar? Men det är klart, det kanske kostar lite mer en 500 svenska riksdaler.

Visa signatur

Data Data

Permalänk
Medlem

jo, och funkar det till en epia???

Visa signatur

"I read these books, any books, to develop my command and knowledge in the english language. I read to further my education, miss Kenton"

Permalänk

http://www.optiuse.se/_/product/default.asp?lProductId=3280

Det är litet... jag har ingen bild, men leta efter Clarre's Ford Focus-modd så tror jag du hittar bild.. billigt är det oxå, och så kan man ju alltid göra någe roligt med chassit som "följer med på köpet"

Tyvärr vet jag inte om optiuse har kvar chassit, men sidan finns ju så?

Det klarar att driva min tbird 1ghz, gf2 gts, 3hdds, cd-rw osv osv...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheWretch
http://www.optiuse.se/_/product/default.asp?lProductId=3280

Det är litet... jag har ingen bild, men leta efter Clarre's Ford Focus-modd så tror jag du hittar bild.. billigt är det oxå, och så kan man ju alltid göra någe roligt med chassit som "följer med på köpet"

Tyvärr vet jag inte om optiuse har kvar chassit, men sidan finns ju så?

Det klarar att driva min tbird 1ghz, gf2 gts, 3hdds, cd-rw osv osv...

Finns inte kvar tyvärr... Frågade dem för ett tag sen.

Visa signatur
Permalänk

ok
synd för det är ett schysst agg för ett schysst pris.. lucky me att jag hann köpa ett

Permalänk
Medlem

www.mini-itx.com
de har nätagg som matas med 12V via extern transformator.
det är inte många centimeter åt vart håll det agget.