E3 2012, Diskussionstråd!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myrmeldjyr:

SmartGlass var faktiskt riktigt nice. Kanske blir en ny konsoll från Microsoft framöver.

Ja, det verkar inte helt dumt, finns nog en del bra grejer de kan göra med det.

Däremot är det väldigt lite spel. Nu handlar det om att lyssna på music, titta på tv/film, surfa på Xbox.

Permalänk
Skrivet av Buio:

Ja, det verkar inte helt dumt, finns nog en del bra grejer de kan göra med det.

Däremot är det väldigt lite spel. Nu handlar det om att lyssna på music, titta på tv/film, surfa på Xbox.

Och dom få spelen dom visar är skit.

Kunde dom inte döpt Ascend till God of War for XBOX360?

Permalänk

kunde inte hitta länken till microsofts press konferans på GT men hittade på twitch (gamespot) http://sv.twitch.tv/gamespot?utm_campaign=frontpage_player_cl...

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk

Det jag sett hitils har varit otroligt tråkigt

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem
Skrivet av kvicksilv3r:

Det jag sett hitils har varit otroligt tråkigt

Kan inte göra mer än att hålla med, btw Usher, vad fan?

Permalänk
Skrivet av landizz:

Kan inte göra mer än att hålla med, btw Usher, vad fan?

Hej på dig du! :DDD

Ja vad ska man säga. ArmA 3 är väl det enda man kan se fram emot om Microsoft sätter ribban såhär lågt

Permalänk
Medlem

Det säger en del när man tycker ett South Park-rollspel är det mest intressanta som Microsoft visar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myrmeldjyr:

Hej på dig du! :DDD

Ja vad ska man säga. ArmA 3 är väl det enda man kan se fram emot om Microsoft sätter ribban såhär lågt

Tjena:)

Ja fan COD ser ju skit dåligt ut, spelaren suger också. Vem är det som annonserar Arma 3 då?

Permalänk
Skrivet av landizz:

Tjena:)

Ja fan COD ser ju skit dåligt ut, spelaren suger också. Vem är det som annonserar Arma 3 då?

Bohemia Interactive. Vet inte när det är dock :S Dom kanske bara har ett bås. Men vore konstigt.

Permalänk
Avstängd

Flyga i CoD? Det är nåt som inte stämmer här, det ser skit ut dessutom.

Visa signatur

Define R3 | i5 4690k | ASUS Z97-A | 16GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | GTX 780 + 660 PhysX | Dell U2311 & 2st Eizo FS2331 Surround

Permalänk
Medlem

åh herregud... Grafiken på CoD alltså.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FknDemo:

åh herregud... Grafiken på CoD alltså.

Är det bara jag eller blir grafiken sämre och smetigare med varje spel i serien? Eller har jag bara förskönade minnen från CoD 2?

Visa signatur

Define R3 | i5 4690k | ASUS Z97-A | 16GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | GTX 780 + 660 PhysX | Dell U2311 & 2st Eizo FS2331 Surround

Permalänk
Medlem

Vänta nu vad pratar ni om. ARMA utannonsering på E3? What? Detta är ett skräpigt mainstream-event med ett fåtal spel som verkar intressanta om man har tur.

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

SmartGlass ser ut att vara rätt så häftigt, men det känns ändå som att de härmar Nintendo med att ha en extra skärm. Nu vet jag att de med största sannolikhet haft den här funktionen i utveckling innan Nintendo visade WiiU, men det är fördelen med att visa sin produkt först, allt annat känns som en kopia av den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GhostsOfOnyx:

Är det bara jag eller blir grafiken sämre och smetigare med varje spel i serien? Eller har jag bara förskönade minnen från CoD 2?

ELLER HUR! det blir fan bara sämre

Hoppas dom skäms när MoH visas. Kommer ju äga skiten ur CoD så hååååårt.

Väntar in MoH, Far Cry 3, Crysis 3 och NFS Most Wanted, BF3 C-Q

hoppas det kommer något okänt också som rockar sönder hela E3. Ett realistiskt Zombie spel vore nice

Permalänk
Medlem

Uppdaterat första inlägget, kommer uppdatera med nya trailer/gameplay från Microsoft när dem kommer ut på Gametrailer.
Länken till Gametrailers Live Stream: http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html?xrs=synd_...

Tyckte att Microsoft var mycket bättre i år än förra året, Halo4 ser bra ut och SmartGlass ser riktigt bra ut...påminner lite om Wii U

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Entusiast

Är det bara jag som är fett taggad inför Halo 4?

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Roligt hur dom ska göra Splinter Cell sämre och sämre. Tråkigt då jag gillar genren.
Derp.

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

Tom sämre presentation än förra året. Var är spelen? Illa när de bästa de har att visa upp är Halo 4 som ser ut och beter sig exakt som de andra spelen i serien. *gääääsp*

Permalänk
Medlem

Vill se lite Tomb Raider! fkn löv that shit

Permalänk

De kör bara på samma IP Halo, Gears och Forza. Sen använder de sina monopol pengar till att säkra tidsexklusiviteter på spel. Och sen Kinect.

Xbox Smartglass kan bli bra såvida man inte ska behöva vara premium medlem för att använda det.

Oavsett var detta en riktigt dålig konferens.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Allt på xbox numera kräver guld konto mer eller mindre. Därför står min 360 och samlar damm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FknDemo:

Vill se lite Tomb Raider! fkn löv that shit

Redan visats.

Längtar dock och se från EA, även om de suger så kan de leverera

Permalänk
Medlem

Vill se vad EA har att visa på Wii-U men det lär inte visas förän på Nintendos konferans imorrn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zarnexx:

Uppdaterat första inlägget, kommer uppdatera med nya trailer/gameplay från Microsoft när dem kommer ut på Gametrailer.
Länken till Gametrailers Live Stream: http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html?xrs=synd_...

Tyckte att Microsoft var mycket bättre i år än förra året, Halo4 ser bra ut och SmartGlass ser riktigt bra ut...påminner lite om Wii U

Du kan väl lägga till E3-trailern för Dishonored också. http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-dishonored/730754

Väldigt bra trailer och ett spel jag ser framemot.

Tar man hänsyn till vilka som utvecklar spelet så borde det bli ett fantastiskt spel.
"The game is being developed by a talented team that includes lead designer Harvey Smith, known for his past work on the Deus Ex franchise as well as Thief: Deadly Shadows, Arkane founder and co-creative director Raf Colantonio, who worked on Arx Fatalis and Dark Messiah of Might and Magic, while Viktor Antonov, the man who designed Half-Life 2's iconic City 17"
Från Wikipedia.

Grafiken kanske ser lite daterad ut men det är väl pga. UE3 kan jag tänka mig.

Permalänk
Medlem

Nytt Halo, Gears, Forza, Fable. Det här kommer bli det bästa 2008 ever!

Uppriktigt talat ganska besviken. När South Park-rollspelet ser intressantast ut är någonting skevt.

Permalänk
Medlem

Bara jag som har problem med att kolla i vettig upplösning? Den byter ner mig till lägsta möjliga efter ett tags tittande. Får då pausa och sen trycka "Go live".
Nu kan jag inte ens komma upp o vettig kvalité en kort stund. Fattar inte hur det är tänkt att man ska byta upplösning...

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Bara jag som har problem med att kolla i vettig upplösning? Den byter ner mig till lägsta möjliga efter ett tags tittande. Får då pausa och sen trycka "Go live".
Nu kan jag inte ens komma upp o vettig kvalité en kort stund. Fattar inte hur det är tänkt att man ska byta upplösning...

Samma här, sitter ändå på 100/10 fiber

Permalänk
Medlem

JAg kollade på gamespot fast det buffrade sönder efter ett tag. Gametrailers går inte hd överhuvudtaget.

Permalänk
Medlem

Om jag låter Gametrailers gå så hoppar den upp till HD av sig själv lite då och då.