Permalänk
Medlem

Fler bilder plox, vill gärna se hur det är på insidan! om det är möjligt!

är inte helt övertygad av kontakterna från andra öppningen, En Ide vore väl om du kunde haft kontakterna längre in, samt kunnat förvara kontrollen/erna i den andra öppningen!

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Jupp. Men alltid kul att se fler som gjort sina egna nintendobrödrostar.
Det här galleriet blir min nya favorit

http://www.youtube.com/watch?v=a4QBeADNM34

Bara för att AVGN använder sig utav en brödrost när han spelar så betyder det inte att han har tillverkat den.
AVGN är ingen teknisk person. Han har ett stort intresse för film och spel kommer i andrahand.

Permalänk
Medlem

Fräsigt! ;D

Visa signatur

|CPU: Intel Core i7 8700K |GPU:MSI RTX 2070 |Mobo: ASUS PRIME Z390
|Chassi: Fractal Design |Ram: Corssair 12gb ram |HDD: 500GB samsung SSD
|PSU:
Be quiet! 600W|

Permalänk
Medlem
Skrivet av DAoG:

Bara för att AVGN använder sig utav en brödrost när han spelar så betyder det inte att han har tillverkat den.
AVGN är ingen teknisk person. Han har ett stort intresse för film och spel kommer i andrahand.

Var påstod jag att det var han som hade tillverkat den? Sen så är det heller inget som utesluter det faktumet att han mycket väl kan vara mer teknisk än vad han vill ge sken av. Jag skryter precis inte själv över saker som jag fixat själv. Det är helt naturligt och bara sker. Dessutom så var det säkert någon långt före James som kom på att göra en nintendobrödrost. Dock så var det han som introducerade den för den breda massan.

Permalänk
Medlem

Grymt coolt

Visa signatur

Chassi: NZXT H2 Svart - Moderkort: MK Gigabyte GA-990FXA
Cpu: AMD FX (tm) - 8350 Eight core processor 4Ghz/4,2Ghz - Ram: Corsair 12GB 1600MHz XMS3
Grafikkort: Sapphire 7950 Vapor-X 3GB GDDR5
Vattenkylning: Corsair Cooling Hydro H60 - SSD: 60GB Corsair SATA, Force 3
Fläktar: Bitfenix Spectre Pro 140 MM Topp. 3x NZXT 120 MM rest. [BF3 - Zaifer]

Permalänk

Nu fattas det bara att du bygger en brödrost av ditt NES.

Permalänk
Medlem

Awesome!

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk

Nice, men det bästa av allt. PIFF OCH PUFF!!

Visa signatur

*CPU: Amd FX 8350 4,5Ghz. *Moderkort: MSI 990FXA-GD65. *Grafikkort: Radeon R290X. *Minne: 4x4096GB DDR3 1333Mhz. *OC: Windows 7 Ultimate 64-bit.

Permalänk
Medlem

Haha ballt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izak80:

Det vore änny fräckare och bygga en mini htpc innuti i ett Nintendp 8-bits chassi.

Jag är lite sugen på att göra något sådant, om det blir av så lovar jag att lägga upp ett galleri på det bygget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hurrai:

Fler bilder plox, vill gärna se hur det är på insidan! om det är möjligt!

är inte helt övertygad av kontakterna från andra öppningen, En Ide vore väl om du kunde haft kontakterna längre in, samt kunnat förvara kontrollen/erna i den andra öppningen!

Har tyvärr inga fler bilder från detta bygge men kommer inom kort lägga upp ett galleri på Nintoaster V2
Där kommer det bli mer bilder på själva insidan mm.

Tack för tipsen ang handkontroll förvaringen, skall ha det i åtanke nu när jag drar igång med mitt nästa bygge, som är en 2 i 1 toaster (nes och Snes.)

Permalänk
Medlem
Skrivet av antwashere:

Nu fattas det bara att du bygger en brödrost av ditt NES.

Ha ha! Ja det vore något det