Permalänk

Sådär, bara acceptera min förfrågan på battlelog

Ålder: 15
Skype: filipcombat (Dock föredrarjag något annat än skype...)
BattlelogID: filipcombat87

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Skrivet av filipcombat:

Sådär, bara acceptera min förfrågan på battlelog

Ålder: 15
Skype: filipcombat (Dock föredrarjag något annat än skype...)
BattlelogID: filipcombat87

Varför något annat än skype? Klarar inte av push-to-talk program.

Permalänk
Skrivet av davidolw:

Varför något annat än skype? Klarar inte av push-to-talk program.

Tycker kvalitén är sämre på skype än andra program så som teamspeak 3 I teamspeak 3 så behöver man inte push-to-talk. Inte mumble heller.

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Vi lirar just nu och kunde behöva några mer

Visa signatur

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA & JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ

Permalänk
Skrivet av simkev:

Vi lirar just nu och kunde behöva några mer

Okej, adda mig på skype
EDIT: såg att du har addat mig nu xD

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av simkev:

Vad jag reagerade på var hur seriöst han ville ha det då han helt plötsligt ställde krav på spelarna han sökte vilket går helt emot mitt syfte med tråden. Syftet med tråden är att folk som inte har några att spela spelet med ska kunna hitta varrandra och spela på en vänskaplig, rolig och en inte alltför seriös nivå med krav på varrandra. Inget lagbildande, inget klanbildande och framförallt inga erfarenhetskrav på spelarna. Jag hoppas verkligen inte att varken Deep9 eller we_man1 tar illa upp och ni är mer än välkommna att spela med oss om ni vill, dock utan krav på varrandra då detta är för folk som spelar "for fun".

Med Vänliga Hälsningar

//Kevin (simkev) Simonsson

Och jag tror inte han ställde dessa krav på dig. Det är väl lungt att han är specifik och söker någon som vet vad de gör när han kör i sina fordon. Igen, tycker jag att detta kan falla under en tråd var man söker efter Team Mates till bf3. Om du anser han ska skapa en till tråd bara för hans specifika krav är väl en annan sak. Men jag tycker endå hans inlägg passade in i tråden. Allt ja säger inget annat.

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk

Vi lirar just nu och kunde behöva några mer

Permalänk
Medlem

Tyvärr så blir det inget lir ikväll 16:00-21:00
Battlelog ligger nere för uppgradering till ny patch
ingen mer M26 bugg!

Visa signatur

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA & JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ

Permalänk
Medlem

All hali Dice for dis

Permalänk
Medlem
Skrivet av simkev:

Hej
Jag söker folk att lira BF3 med då jag anser att det blir mycket roligare (och går mycket bättre) när man pratar med dom man spelar med.
Jag föredrar att lira squad-rush då man bara är 4 i varje lag så man kan prata med alla spelare.
Har lirat en hel del BF2 och COD4 Promod i mina dar och uppskattar teamwork.
Det här är inte en klan ansökan utan mer en vänförfrågan om nån vill spela lite med fokus på teamwork.

EDIT: självklart ska det inte bara liras squad-rush
EDIT: Finns nu en platoon på battlelog så man enklare ska kunna hitta varrandra, "SWEC by simkev" heter den. bara att gå med

Hör gärna av er.

Battlelog ID: simkev
Skype: swec.by.simkev
Ålder: 18

Om ni addar mig på Battlelog eller går med i plutoonen adda mig på skype då med och vice verse
Och om ni addar mig på battlelog så gå med i plutoonen med och vice verse.

Med Vänliga Hälsningar

//Kevin (simkev) Simonsson

Jag är gärna med och lirar om de finns plats

Ålder: 17
Battlelog ID: Sisite
Skype ID: Ingen aning, men jag addar dej ist.

//Robin Jonsson

Visa signatur

| Corsair 800D | ASUS P8Z68 Deluxe/GEN3 | i7 2600k | 16GB Corsair Vengeance LP | Noctua D14 | Samsung 830 128GB | ASUS DC2 GTX 780 | 2x Samsung HDD 1TB | Corsair AX850 | ASUS PB278Q 27" | Dell P2411H Professional 24" |

Permalänk

battlelog: Thebusoliver
skype:busoliver1

Visa signatur

CPU: Inte Core I7-2600 MB: Asus P8Z68-V LX Z68
RAM: 2X Corsair classic DDR3 4GB Pc3-12800 HDD: Seagate Barracuda Green 2TB
Optisk enhet: Samsung DVDRW 22X Black SATA Chassi: Fractal Design Define R3 Ttanium
PSU:Corsair Power supply 750W TX GPU:Sapphire HD6950 1GB PCI-E Lite retail

Permalänk
Medlem

Lägg gärna till mig. Lite roligare än att lira public själv

battlelog: Rain90
skype: Rain.bf3

Ålder: 21

Permalänk
Medlem

Lär gärna känna nytt folk så adda mig om du känner dig ensam och vill spela!

Nick: freshNjuicy
Skype: enqase_ieex
Ålder: 19

Spelar mest assault då jag gillar att vara support'ish och favoritmods är Conquest och Rush!

Visa signatur

- You are now breathing manually -

CPU: 2500k@4.2GHz, 1.320V with Noctua DH-14 | GFX: XFX 6950 2GB@950/1400, 1,2V | RAM: Corsair 8GB 1600MHz, 1.5V | Motherboard: MSI P67A-C45 REV B3 | HDD1: Western Digital 7200RPM 1TB | HDD2: Samsung 7200RPM 700GB | OS: Windows 7 x64

Permalänk

Mitt sommarlov börjar idag, har tyvärr ingen tid idag. Men i imorgon (lördag) så kan vi nog lira lite med dem två nya ( rain och ieex).

Permalänk
Medlem

Tycker det skulle varit kul med lite nytt folk. Adda mig gärna när ni ska köra.

Battelog: pattenp
Skype : patten_p
Ålder: 18

Permalänk

Jag är gärna med!

Battelog: Psych4delic
Skype : mr_dumle
Ålder: 24

Permalänk
Avstängd

Söker folk som är sugna att köra Close Quarters då jag känner att man borde kunna lyckas riktigt bra på Conquest domination om man har lite teamplay.

Battlelog: SuperSvahnen-
Skype: ninjasvahnen
18 år

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Tjena jag lirar gärna med er, som sagt tidigare här så går det så mycket bättre om man kan snacka med dom man spelar med så att det blir mer teamplay

Battlelog: Mulem
Skype: shn1993
Ålder: 18

Permalänk
Medlem
Skrivet av simkev:

Hej
Jag söker folk att lira BF3 med då jag anser att det blir mycket roligare (och går mycket bättre) när man pratar med dom man spelar med.
Jag föredrar att lira squad-rush då man bara är 4 i varje lag så man kan prata med alla spelare.
Har lirat en hel del BF2 och COD4 Promod i mina dar och uppskattar teamwork.
Det här är inte en klan ansökan utan mer en vänförfrågan om nån vill spela lite med fokus på teamwork.

EDIT: självklart ska det inte bara liras squad-rush
EDIT: Finns nu en platoon på battlelog så man enklare ska kunna hitta varrandra, "SWEC by simkev" heter den. bara att gå med

Hör gärna av er.

Battlelog ID: simkev
Skype: swec.by.simkev
Ålder: 18

Om ni addar mig på Battlelog eller går med i plutoonen adda mig på skype då med och vice verse
Och om ni addar mig på battlelog så gå med i plutoonen med och vice verse.

Med Vänliga Hälsningar

//Kevin (simkev) Simonsson

Bara adda mig på skype och battlelog! Spelar alltid själv och det börjar bli lite ensamt Kör vad som helst (har dock ej Close Quarters).

BattleLog: Kimbokub
Skype: Kimbokub
Har även Teamspeak

Snubbe på 21år

Permalänk
Medlem

Våre roligt att spela!

Battlelog: nox1te (PC)
Skype: ted.andersson

Permalänk

Hejsan! fan vilket kul initiativ!

Ja heter Matte och är gärna med o spelar lite! add'a mig friskt och vågat bara!

Battlelog ID: CptSton3i
Skype: Tillhandahålls efter du lagt till mig
Ålder: 25+
Premium: Japp!

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R

Permalänk
Medlem

Tjenare, är 15 bast, kör alla spelsätt på bf3. Anser mig som "Halv veteran" för tillfället, har spelat spelet sen det kom ut typ, och jag heter Axelind på b-log, och axelind751 på skype

Permalänk
Medlem

Hej.
Tänkte göra en statusuppdatering för att förklara lite vad som hänt.
Vi utgår från skype där alla kan framföra sina åsikter och det är vida diskutioner om allt mellan hårdvara och nätverk till vilket groggvirke som är bäst. Vi vill att just du som tröttnat på att spela själv eller bara vill ha folk att spela med ska göra oss sällskap.
Det finns alltid folk att spela med då vi har blivit ett gäng.
Så gå med!
Ni hittar oss här:
Battlelog ID: simkev
Skype: swec.by.simkev
Platoon": SWEC by simkev

Om ni addar mig på Battlelog eller går med i plutoonen adda mig på skype då med och vice verse
Och om ni addar mig på battlelog så gå med i plutoonen med och vice verse.

Visa signatur

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA & JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ

Permalänk

Man har då haft en och annan trevlig spelkväll med SweC:are härifrån, riktigt trevligt teamplay!
Jag har öppnat en Mumble server som vi brukar sitta och snacka i då det lämpar sig mer för spel än vad Skype gör. Vill ni vara med och snacka i Mumble så får ni tag på adressen i PM (mig eller simkev) eller i Skype chatten. Missförstå mig inte, vi använder forfarande Skype. Fast just nu så används det mest för småsnack i chatten och överenskommelse när vi ska spela, även hårdvarusnack och annat kul.

Gå med vettja!

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Medlem

Kul med sådant här har ni ingen stans att hänga är ni välkomna att använda min mumbleserver.

public.stayfrozty.com
64738

spela lugnt

Permalänk

Vi har redan en mumble-server, men kul att intresset fortfarande finns. Jag har inte lirat BF3 på ett tag nu.

Permalänk
Medlem

Jag spelar gärna, har ju flera personer som man spelat med innan, men det blir aldrig några större spelgrupper. Addar dig Kev så hörs vi

Permalänk

Finns det fortfarande plats..

Skype: rakarbajsaren12

BattleLog: EPIC_TiMpAn

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimHeterJag:

Finns det fortfarande plats..

Skype: rakarbajsaren12

BattleLog: EPIC_TiMpAn

Plats finns det alltid. Lägg till SimKev och sedan kan du lägga till mig. Skype: vicevire1 Battleog:MrViceVire

Permalänk
Medlem

Joinar plattonen nu !

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME