Vilken kylare till Asus P8Z77-I DELUXE och Silverstone Sugo SG07B.

Permalänk
Medlem

Vilken kylare till Asus P8Z77-I DELUXE och Silverstone Sugo SG07B.

Hej.

Undrar om jag skulle kunna få lite hjälp av nån av alla eminenta människor på detta forum.
Jag undrar om det är nån som vet nån bra kylare, som passar till Asus P8Z77-I DELUXE m-itx Mobo och ett Silverstone Sugo SG07B chassi.

Har kollat och kollat men är inte riktigt haj på dessa saker. Jag har även en Intel 2500K Processor .

Nån som har nåt bra tips på en Tyst och effektiv kylare som passar detta?? Luft eller vatten spelar ingen roll så länge den får plats och är effektiv.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Andreas från Sweclockers la upp denna bilden på Facebook om ett High-endbygge de håller på med. Det är en Phanteks PH-TC14CS på ett Asus P8Z77-I Deluxe. Det ser ut passa riktigt bra.

Noctua NH-C14 passar förmodligen också om man tar bort båda fläktarna, precis som ovan.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Noctua NH-D15 | Asus Prime X370-Pro | 32 GB G.Skill 3200 MHz CL16 | Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC | Samsung 970 EVO Plus 1 TB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Fractal Design Define C
Alienware AW3423DW QD-OLED 3440x1440 175 Hz

Permalänk
Medlem

jag kör detta mobo och en corsair h60 i sugo sg05b, funkar prima.

Visa signatur

Sugo SG05b 450W, Asus P8Z77-i Deluxe, i5 3570k, corsair h60, 8gb corsair xms3, msi gtx 670oc 2gb, intel 60gb ssd

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av mikee1:

Hej.
Nån som har nåt bra tips på en Tyst och effektiv kylare som passar detta?? Luft eller vatten spelar ingen roll så länge den får plats och är effektiv.

Tack på förhand

Nocuta C14 passar, även Noctua C12P. I alla fall om man ska tro den här tråden: Linky link

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."