Permalänk
Medlem

Thermaltake Aquarius 2 mod?

Tjabba, undrar om det skulle gå att använda Vattenblocket från ett thermaltake aquarius 2 till ett Am3 system, endast vattenblock jag behöver, hur mycket pallar ett sånt vattenblock? Det är ju gammalt så frågan är om det pallar en 4kärnig cpu

tack för svar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Permalänk

Det funger säkert men thermaltakes vattensaker har aldrig varit något att hänga i granen direkt så det lär bli mycket bättre med ett modernt block.

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inveramsay:

Det funger säkert men thermaltakes vattensaker har aldrig varit något att hänga i granen direkt så det lär bli mycket bättre med ett modernt block.

Jag förstår att det blir mycket bättre med mordernare block, men jag tänkte om det skulle funka tills jag skafat ett nytt block, har för tillfället inte råd med ett block och jag har ett "komplett" system på g, utan block

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Permalänk

kör på det i så fall, det kommer helt klart fungera men inte lika bra som ett modernt

Visa signatur

Simlärare