Permalänk
Medlem

ASSNYGGT. Men jag vill ha bilder på resten med. Väntar med poäng!

Permalänk

Skitfint 5p

Visa signatur

| Intel Core i7 4790K |NZXT Kraken X61 | ASUS Z97-A |Asus GTX 780 DCII OC 3GB SLI |16 gb Corsair 1600Mhz vengeance |Cooler Master V1200 | Kingston Hyper X 240GB , Corsair force series3 120GB, 1TB WD Caviar Black | Fractal Design Define XL R2 | Acer Predator XB270HU| Win 10 Pro 64 bit |

Permalänk

SNYGGASTE DATORN PÅ SWECLOCKERS! OCH VART FICK DU TAG PÅ "SLANGARNA" ELLER VAD MAN SKA KALLA DOM???? 5/5

Visa signatur

I5 2500K 4,5Ghz, Gigabyte Z68-UD3H-B3, XFX Radeon 6870 1GB "Double Dissapation", Ocz Agility 3 60GB SSD, Western Digital 500GB HDD, Corsair 8GB XMS3 1600Mhz, Corsair 650D, Corsair TX650W

Permalänk
Medlem

Grymt jobbat!

Visa signatur

NAS: Synology DS413

Permalänk

jag vill göra så med min kan du slänga i hopp en lista på vart du har köp alt till vattenkylningen

Visa signatur

CPU: Intel Core i9 11900K | GPU: EVGA RTX3080 FTW3 | Mobo: ASUS Maximus XIII HERO | RAM: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL18 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB Samsung 860 EVO 500GB | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | Chassi: Phanteks Enthoo Evolv X Anthracite Grey

Permalänk
Medlem

Mycket snyggt, J*** Bra jobbat! !

Permalänk

Något av det sjukaste jag sätt !

Permalänk
Medlem

Bra jobbat! Dock så ser sleeven inte bra ut, där av en 4:a.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RasmusKvist:

SNYGGASTE DATORN PÅ SWECLOCKERS! OCH VART FICK DU TAG PÅ "SLANGARNA" ELLER VAD MAN SKA KALLA DOM???? 5/5

Det är väl vanliga kopparrör som man använder till vvs i badum och så. finns på clas ohlsson, kjell och co eller kanske biltema.

Permalänk

5/5 för rören!

Permalänk

Antar att du är rörpulare eller? hur som helst grymt snyggt en klar 5:a

Permalänk

Snuskigt jävla snyggt med rör hela vägen.

Sleevjobbet däremot var ganska dåligt.. 3p

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fragdeath:

Snuskigt jävla snyggt med rör hela vägen.

Sleevjobbet däremot var ganska dåligt.. 3p

fixat.. Se de 14 sista bilderna.

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Rizzt kommer jag ihåg från en viss wow guild och som vanligt för du 5p.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Sjukligt snyggt! Skitbra jobbat! måste ja varit svårt att få rören att passa eller?

Permalänk
Medlem

Solklar 5a! Tycker att dom flesta byggen med rör är otroligt snygga, riktigt bra jobbat Rizzt! Gillar också färgtemat

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Medlem

Att köra med rör får lite mer känsla av att datorn blir kraftfull...eller vad man ska säga. Om vi skippar min värdelösa poesi så är det grymt snyggt med rör ist för slang. Snyggt och stilrent!

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Rizzt kommer jag ihåg från en viss wow guild och som vanligt för du 5p.

Haha, ja just ja.. Valhalla forever

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Bättre än porr, 5p.

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk
Medlem

extremt stilrent och snyggt!! 5 P från mig!! sånt här som får en att rysa!!:) GJ!

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge, plastrutan som sitter monterad drar dock ner helhetsintrycket lite, byta mot glas?

5p för högkvalitativa bilder!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stealthbomb:

Snyggt bygge, plastrutan som sitter monterad drar dock ner helhetsintrycket lite, byta mot glas?

5p för högkvalitativa bilder!

Original ruta. Och inget jag tänker byta. Har dock en sido-plåt utan ruta. Men då ser man ju inte godiset

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Så jävla nice! Dock hoppas jag att du byter ut stängerna och använder slang istället till vatten kylningen, ända negativa tycker jag.

Visa signatur

| Ryzen 1700 @ 4.0 ghz | Asus PRIME X370-PRO | 32 GB Corsair Vengeance LP 3000 mHz | Gigabyte GTX 770 2-way SLI | BenQ XL2410T, 5x AOC e2460SDA | Fractal design R5 | https://i.imgur.com/rjO3bLw.jpg

Software developer

Permalänk

Du svarade aldrig på vad du tyckte om Corsair Air-fläktarna. Vad har du för erfarenhet av dem? Tryck, ljudnivå, kylningseffekt?

Visa signatur

Speldator: i7 4790K, 16 GB RAM@2133MHz, EVGA GTX 980 SC, SSD 1200 GB FD Define R6, Win 10 Pro
HTPC/NAS: AMD A10 6700@2,4 GHz (1.0 volt), 8 GB RAM, 60 GB SSD, 4 TB lagring, Blu-Ray-brännare, Chieftec HM-03B-OP, Win 10 Pro
Bärbart: Lenovo Yoga 3 Pro, Lenovoplatta x3, Xiaomi Mi Note 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av makkesk8:

Så jävla nice! Dock hoppas jag att du byter ut stängerna och använder slang istället till vatten kylningen, ända negativa tycker jag.

Tror att du är ensam om att tycka att slang är snyggare än kromade rör.

Skrivet av Vattennisse:

Du svarade aldrig på vad du tyckte om Corsair Air-fläktarna. Vad har du för erfarenhet av dem? Tryck, ljudnivå, kylningseffekt?

Kolla på: http://www.youtube.com/watch?v=9uUXt7mE6Qg&feature=plcp
och: http://www.linustechtips.com/wp-content/uploads/2012/06/Corsa...

Permalänk
Medlem
Skrivet av makkesk8:

Så jävla nice! Dock hoppas jag att du byter ut stängerna och använder slang istället till vatten kylningen, ända negativa tycker jag.

Det är ju rören som är hela poängen!

Permalänk

Snyggt som fan, svårt att få till toleranserna på rören? Hur gick du tillväga..

Vore kul med lite förklarande bildtexter, annars full pott :).

Permalänk
Medlem

Tack alla för dom helt underbara betygen!

Skrivet av Vattennisse:

Du svarade aldrig på vad du tyckte om Corsair Air-fläktarna. Vad har du för erfarenhet av dem? Tryck, ljudnivå, kylningseffekt?

Dom är tysta. mycket tysta. Måste faktiskt vara en av de bästa fläktarna jag haft. Och då har jag haft allt från Fractal Design, Shyte GT, Enermax m.m. Tänk bara att man ska ha SP fläktarna på radiator. Annars kör man AF fläktarna. Klart värda pengarna. Och så är de ju snygga!

Skrivet av RasmusKvist:

SNYGGASTE DATORN PÅ SWECLOCKERS! OCH VART FICK DU TAG PÅ "SLANGARNA" ELLER VAD MAN SKA KALLA DOM???? 5/5

Skrivet av patrikringdahl:

Snyggt som fan, svårt att få till toleranserna på rören? Hur gick du tillväga..

Vore kul med lite förklarande bildtexter, annars full pott :).

http://www.biltema.se/sv/Bygg/VVS/Verktyg-och-tillbehor/Rorbo...

http://www.biltema.se/sv/Bygg/VVS/Ror-och-rordelar/Kopparror/...

http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrust...

Bocka rör. Mät på ett ungefär. kapa, men inte allt för mycket. mät igen.. kapa och upprepa tills det passar. Tålamod och att inte tummen mitt i handen gäller.

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Super duper ultra über snyggt jobbat!
5 poäng på en gång!

Ser så jävla cleant ut med rör!