Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

MSI gör reklamfilm för GTX 680 Lightning

Permalänk
Medlem

Men snälla hur stor är ens målgruppen för den här reklamen?
Jag förstår inte att den ska vara så pass påkostat när den kommer ut till en så pass liten publik.

Permalänk
Medlem

...Dafuq did I just watch?...

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Asså kul att det går bra för honom helt klart, glad för hans skull.
I övrigt gällande denna reklamfilm och speciellt riktat till MSI; HAHAHAHA! Herre jävla gud.

Permalänk

mummel ...mummel ...mummel "gtx 680 lightning"¨
man hörde ju ingeting vad han sa

Permalänk
Skrivet av Manneh:

Hahaha den va ju skön

Visa signatur

Speldator: RTX 3070, AMD 3600X, Asus B450-F, HyperX 16GB 3200Mhz, 1TB SSD, Corsair 400Q, Win11
Skärm: Dell 2417DG

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manneh:

Gissar det kan vara fullt möjligt jag blir bannad för dethär, MEN...ÄR DET LASER-TURKEN I RÖTT ???

Permalänk
Medlem
Skrivet av rmd:

Gissar det kan vara fullt möjligt jag blir bannad för dethär, MEN...ÄR DET LASER-TURKEN I RÖTT ???

Han ska klippa din Crossfirebrygg.

Klippa din PCI-ström.

Han ska göra KAOZ med graffe.

Sen efter det ska han lämna in dator till datorbutik utan CPU du vet.

Nej, det är inte han, men visst har de likheter!

Permalänk
Medlem

HAHA!! Elmo vilse i pannkakan

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Fan vilken lame reklam xD
Kan läste uppenbarligen på skyltar bakom kameran då han hela tiden sneglar bort från fokus.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Så sjukt värdelös

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Njaa inte inprest. Tror inte ens det kvalificerar för tv men en sak bra jobbat elller........

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk

men OJJ vilken Be video, jag som har premotat detta card chäms!

Jag tror på Alvar att jag kunde gjort det bättre, så illa är denna video.
Hjälp.

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem

Nöjer mig nog med att läsa kommentarerna, lär inte kunna se klart det utan att skämmas verkar det som
Dock ska väll han va nöjd, lär väll dragit in några kr.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Skrivet av Summoning:

men OJJ vilken Be video, jag som har premotat detta card chäms!

Jag tror på Alvar att jag kunde gjort det bättre, så illa är denna video.
Hjälp.

Lär dig stava ordentligt. Sedan kan du göra reklam. Vem är denna Alvar som du tror på?

Visa signatur

Intel I5 4670K @ 4.4 ghz | Noctua NH-D14 | EVGA GTX 780 SC 3GB | MSI Z87-S02 "Inet edition" | Corsair XMS 8gb 1600 mhz |NZXT Hale90 1000W | Samsung 840 Pro 256 gb | OCZ Vertex 64 GB | Seagate 1 TB | Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem

Helvete mina ögon....

Permalänk
Medlem

Läste alla kommentarer och fick uppfattningen om att reklamfilmen sög totalt. Kollade sedan på filmen och insåg att den kunde vara helt okej om "huvudrollen" visade lite entusiasm Jag skulle inte säga att det är ett misslyckande, deras idé var bra, miljön var bra och grafiken de slängde på i efterhand var också bra. Det behövs bara rätt folk.

Permalänk
Medlem

Riktigt så dålig tycker inte jag den är Alla som har haft oturen att titta på asiatisk reklamfilm, vet förmodligen att det finns dem som är mkt värre haha

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

APLUS Case CS-Twin # XFX 750W 80+ Bronze # ASUS P6X58D Premium # i7-920 # Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB # Corsair SSD Performance 64GB # WD caviar black 640GB # WD caviar black 500GB # 2st XFX HD5870 1GB Crossfire # Samsung 22X DL # win7 Home

Permalänk
Medlem

Jag tror rollinnehavaren skulle slipa på följande egenskaper:

- Eng. dialekten
- Lära sig manuset utantill
- Skippa stela personligheten
- Men entusiasm
- Förändra röstläge eller något...

Permalänk
Skrivet av Mannequin:

Lär dig stava ordentligt. Sedan kan du göra reklam. Vem är denna Alvar som du tror på?

Stava hit och dit.

Gud vad du är pinsam! Håll dig on-topic istället.

BIH

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem

Tbh så ser jag inge större fel med reklamfilmen. Jag menar, vad jämför vissa med?. Skulle filmen bli bättre om det varit en lättklädd tjej som sprang runt och "LOOK AT MY GTX680 YAO!". Den var simpel och beskrev komponenterna. Sure det var lite väl smörigt.

Ta en titt på vanlig reklamfilm och säg hur mycket bättre de är. Nej nu menar jag inte filmtrailers, utan reklam för en produkt.
Han kunde dock ha slipat på dialekten, ev ändrat röstläge. Utöver det så är den precis som alla andra filmer imo.

Edit: Nej jag jämför nu inte med TV reklam utan skit som inte går på TV, inte för att reklamen som går på TV är nå bättre.

Visa signatur

Current: AMD Phenum 4 965 BE @ 4.2GHz
Old: Intel 2600k @ 4.8GHz

Permalänk
Medlem

Eftersom flera av er postar konstiga reklamfilmer tänker jag visa er något otroligt
Very high tech.

http://www.youtube.com/watch?v=meLg7jSHT20&feature=related

Visa signatur

Dator 1: i7 4790k | EVGA 1070
Dator 2: i5 3570k | Asus 960
"Allting blir bättre med Boost"

Permalänk
Medlem

Jag behöver bättre kylning till datorn. Var köper man såna fläktar som står och snurrar längs väggarna? 26 sekunder in i filmen.

Permalänk
Medlem

Helvete vad awkward, var pinsamt att bara kolla. Lite inlevnad kanske?

Seriöst, kolla in high-fiven 0:06. I derped so hard I herped.

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk

Inte nog att hela reklamen är pinsam, men kan någon förklara hur man kan läsa från båda hållen av glastavlan 59 sekunder in i filmen? Borde inte ena hållet vara helt spegelvänt med allt text mm? FAIL eller?

Permalänk
Medlem

Fy fan killen behöver ligga.. Så jäkla osäker i sig själv! och sen hade han nog vart lite mer självsäker om han kunde uttala orden med ^^

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem

hahaha, mer sånt här

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av XFTality:

Helvete vad awkward, var pinsamt att bara kolla. Lite inlevnad kanske?

http://www.youtube.com/watch?v=hIFF6FjA9eQ&feature=player_emb...

Seriöst, kolla in high-fiven 0:06. I derped so hard I herped.

Han bröt ju tusan armen av den stackars killen!

Permalänk
Medlem

hmm, vad ska man säga?:P
Obekvämt,nervöst och platt.
bättre lycka nästa gång.

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sacrum:

Jag är såld! Vart och när finns det!

Hans engelska kan behöva en finslipning

Vem köpte dig?

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window