Permalänk

Jag kan gärna ta en key

Permalänk
Skrivet av Hermafroditen:

Jag kan gärna ta en key

PM snart.

Vi tar det igen:
Full lista: Ligger här.

Jag skulle uppskatta om de som registrerar sina smite keys skickar de extra de får i ett PM till mig, så att jag kan ge distribuera ut dem i denna tråd.
Det förutsatt att du inte har vänner att ge dem till eller att du själv vill göra dig besväret att skicka ut dem.

Efter ca 30 minuter, då du har registrerat din smite key, så får du ytterligare tre keys.
Som du kan hämta ut här.
https://account.hirezstudios.com/account/my-keys.aspx

Glöm inte att dina polare också får tre keys!

Skriv i denna tråd, PMa mig inte för key. Tack.

Permalänk
Medlem

Vore schysst med en eller två keys! Har en polare som också letar key som visade mig spelet och alltid kul om man börjar flera!

Permalänk
Skrivet av zentryck:

Vore schysst med en eller två keys! Har en polare som också letar key som visade mig spelet och alltid kul om man börjar flera!

Vore schysst om ni började läsa.
Du får först 3 keys.
Reggar sen din polare så får han 3 keys.

Förstår ni alla i tråden?

Aja du har snart PM.

Ny sida har vi också. (nehe inte nu längre...)
Då kör vi igen:
Full lista: Ligger här.

Jag skulle uppskatta om de som registrerar sina smite keys skickar de extra de får i ett PM till mig, så att jag kan ge distribuera ut dem i denna tråd.
Det förutsatt att du inte har vänner att ge dem till eller att du själv vill göra dig besväret att skicka ut dem.

Efter ca 30 minuter, då du har registrerat din smite key, så får du ytterligare tre keys.
Som du kan hämta ut här.
https://account.hirezstudios.com/account/my-keys.aspx

Glöm inte att dina polare också får tre keys!

Skriv i denna tråd, PMa mig inte för key. Tack.

Permalänk

Försöker igen, skulle väldigt gärna ta en beta key. Gått och tänkt på detta spel i flera dagar nu och håller på att bli galen !
Kommer ge en Key till min bror och sen skickar jag min sista + hans 3 till No_One !

Visa signatur

Case - Silverstone Raven Rv03 → Mobo - Asus P8P67 Pro rev b3
CPU - i7 2600k @ 4,5 ghz → Corsair H70
PSU - Corsair AX850+ → RAM - x4 4gb Xms3
GPU - Gtx 580 →

Permalänk
Skrivet av Rewinding:

Försöker igen, skulle väldigt gärna ta en beta key. Gått och tänkt på detta spel i flera dagar nu och håller på att bli galen !
Kommer ge en Key till min bror och sen skickar jag min sista + hans 3 till No_One !

Ohh, tror att någon snart har PM.

Permalänk
Medlem

jag skulle gärna testa spelet, verkar lite coolt, väldigt annorlunda

vad är kraven för spelet? jag skulle gärna vilja ha en nyckel till mig och min polare, och en till min gf om spelet kommer funka på hennes dator

EDIT
jag läste på lite mer nu! jag ber min polare rega så sanbbt som möjligt så att han kan få 3 nycklar till då kan vi spela hela gänget

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Skrivet av Nivius:

jag skulle gärna testa spelet, verkar lite coolt, väldigt annorlunda

vad är kraven för spelet? jag skulle gärna vilja ha en nyckel till mig och min polare, och en till min gf om spelet kommer funka på hennes dator

EDIT
jag läste på lite mer nu! jag ber min polare rega så sanbbt som möjligt så att han kan få 3 nycklar till då kan vi spela hela gänget

Tack för det!
Exakt, det är bara bra om ni alla reggar, för antalet keys som jag bör få tillbaka ökar då.

Du har ett PM snart.

Permalänk
Medlem

Keys

Skulle gärna ta en eller 2 Keys, så jag och min polare hade kunnat lira lite ikväll. Du är guldvärd om du verkställer detta

Permalänk
Skrivet av Kaaugaan:

Skulle gärna ta en eller 2 Keys, så jag och min polare hade kunnat lira lite ikväll. Du är guldvärd om du verkställer detta

Där är problemet, läs hela denna sida och kom tillbaka när du förstår.

Permalänk
Medlem

Jaha, Men nu förstår jag.
Skickar de beta keys vi sen får till dig, eller så skriver jag dom i denna tråden.

Är jag inne på rätt spår?

Permalänk
Skrivet av Kaaugaan:

Jaha, Men nu förstår jag.
Skickar de beta keys vi sen får till dig, eller så skriver jag dom i denna tråden.

Är jag inne på rätt spår?

Exakt, så du får tre keys, om du skickar en till din polare så får han tre keys.
Då har du 5 keys över, skicka dem med ett PM.

Jag skickar din key inom en minut.

Permalänk

Betakey! :)

Hej, är det möjligt att jag kan få tag på en beta nyckel? Om jag har förstått det rätt så kommer jag få tillbaka 3 när jag har registrerat som jag kan ge tillbaka här?

Alla mina polare har nämligen börjat spela och de har gett en positiv respons så jag hade gärna velat testa !

Permalänk

har du 68 keys? Kan man få en eller ?

Permalänk
Skrivet av micke.moller:

Hej, är det möjligt att jag kan få tag på en beta nyckel? Om jag har förstått det rätt så kommer jag få tillbaka 3 när jag har registrerat som jag kan ge tillbaka här?

Full lista: Ligger här.

Jag skulle uppskatta om de som registrerar sina smite keys skickar de extra de får i ett PM till mig, så att jag kan ge distribuera ut dem i denna tråd.
Det förutsatt att du inte har vänner att ge dem till eller att du själv vill göra dig besväret att skicka ut dem.

Efter ca 30 minuter, då du har registrerat din smite key, så får du ytterligare tre keys.
Som du kan hämta ut här.
https://account.hirezstudios.com/account/my-keys.aspx

Glöm inte att dina polare också får tre keys!

Skriv i denna tråd, PMa mig inte för key. Tack.

Problemet nu är att alla(?) nyreggade jag skickat ut keys åt har inte PMat tillbaka nya.
DVS. jag har snart inte några keys kvar att dela ut.

Jag campar tx. inkorgen för att se följande namn:
Faceroll - fått tbx 3 keys
DaemonCesaille
CyPreSSing
lukesaysftw
evripidesv
reakmack
krenzer
SpitZen
Ozzix
Whyster
Flashpoint91
lenermax
thefrez
EpicMegaStefano

Och det är bara de personer som fått keys på förra sidan.

Har du en(1) key så har du ett oändligt antal.
Man skapar ett acc med 1 key och får 3, man skapar acc med dessa 3 keys och får 9.
Det tar endast lite tid.

Det är också anledningen till varför jag vill att ni ska skicka tillbaka nycklar, det tar för mkt av min tid att både fixa nya nycklar OCH sen skicka ut dem.
Nu har jag inte behövt skapa flera accounts själv för att folk har vart snälla å skickat tillbaka minst 1key.

svar på borttaget inlägg borttaget
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Tänk på regeln om annonsering, det är helt okej att ge ut nycklar gratis (och även att vänligt be om att de skickar tillbaka en ny så fler kan bli inbjudna) men inte att ge ut nycklar mot pengar, saker från andra spel, eller liknande.

Permalänk

Skulle man kunna få en betanyckel av någon möjligen ?

Stort tacksam i sådana fall !

Permalänk
Skrivet av Palmie:

*Tråd rensad*

Tänk på regeln om annonsering, det är helt okej att ge ut nycklar gratis (och även att vänligt be om att de skickar tillbaka en ny så fler kan bli inbjudna) men inte att ge ut nycklar mot pengar, saker från andra spel, eller liknande.

Tackar, väntade på dig.

Permalänk

Hay, nån som är generös och som vill ge bort en nyckel ?
Tack på förhand

Permalänk

Skulle gärna vilja ha en beta key

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Tackar, väntade på dig.

tack för nyckeln! jag fick dåligt samvete för att jag bara kunde skicka tillbaka en key så jag sammlar just nu in keys från dem jag get mina andra 2 keys till.

du får några stycken till tillbaka senare!

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem

Smite Beta Key

Skulle uppskatta om någon PM:a mig en key:)

Permalänk

Skulle man kunna få en key tack?

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en nyckel också!

Permalänk
Medlem

Tar gärna en nyckel, och självklart så får du de tre nycklarna som jag får själv.
Tack.

Visa signatur

Sapphire 7970 | 3570K | Sabertooth z77 | 8gb RAM | 2x Plextor M3 Pro raid0

Permalänk
Skrivet av micke.moller:

Hay, nån som är generös och som vill ge bort en nyckel ?
Tack på förhand

Så mycket som du spammar? Tveksamt.

Har du läst min post och är villig att skicka nycklar du inte kommer använda? Sure.

Förstår du att du kommer först få 3 extra nycklar när du reggar smite, och om du skickar en av dem nycklarna till en polare så får han också 3 extra nycklar?

edit:
Ni som är över denna tråd kommer få PM snart.

Permalänk

Jag skrev det tidigare, kommer skicka tillbaka de nycklar jag får tillbaka!
Tack på förhand!

Permalänk
Skrivet av micke.moller:

Jag skrev det tidigare, kommer skicka tillbaka de nycklar jag får tillbaka!
Tack på förhand!

Sorry det är jag som är blind.
Det är dock bra att alla ser det en extra gång, PM kommer.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en betakey som vi kan utveckla till flera så alla kan ta del av spelet , tacksam

Permalänk
Skrivet av kongor:

Skulle gärna vilja ha en betakey som vi kan utveckla till flera så alla kan ta del av spelet , tacksam

Då kommer snart ett PM.