Ravaged Beta - "Lite beta nycklar först till kvarn!".

Permalänk
Medlem

Ravaged Beta - "Lite beta nycklar först till kvarn!".

RG-XTRS-SHWW-GMQW-ZWPR-TVHU
RG-TVHV-AQNK-JNSE-DETT-KNNP
RG-WYHU-STHH-KNYZ-FETF-RDPX
RG-PAYP-DQDK-YNWS-JAJX-SQDN
RG-NNYA-ZQEQ-QQJZ-QEMQ-SMXN

Registrera nyckeln på deras hemsida, så får du en ny nyckel som funkar direkt i steam. Bus enkelt.
http://www.2dawn.com/
http://www.kickstarter.com/projects/2dawngames/ravaged

Det är samma utvecklarna som arbetade på Desert Combat "Som köptes av dice/ea och blev Battlefield 2", Frontlines: Fuel of War, Homefront.

Permalänk
Skrivet av Robeliboban:

RG-XTRS-SHWW-GMQW-ZWPR-TVHU
RG-TVHV-AQNK-JNSE-DETT-KNNP
RG-WYHU-STHH-KNYZ-FETF-RDPX
RG-PAYP-DQDK-YNWS-JAJX-SQDN
RG-NNYA-ZQEQ-QQJZ-QEMQ-SMXN

Registrera nyckeln på deras hemsida, så får du en ny nyckel som funkar direkt i steam. Bus enkelt.
http://www.2dawn.com/
http://www.kickstarter.com/projects/2dawngames/ravaged

Det är samma utvecklarna som arbetade på Desert Combat "Som köptes av dice/ea och blev Battlefield 2", Frontlines: Fuel of War, Homefront.

Haha där ser man! tufft och tack för nyckeln. jag har tagit den översta. Ska prova det senare ikväll!

Permalänk
Medlem

Tackar, ser intressant ut. Även jag kommer prova senare ikväll.
(tog nyckeln längst ner)

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Avstängd

Tackar! Fick ingen nyckel men schysst ändå! xD

Permalänk
Medlem

RG-PAYP-DQDK-YNWS-JAJX-SQDN

Använd av mig

Permalänk
Avstängd

Oj fel! Trodde alla var använda men icke! Tog den näst längst upp, det tackar vi för!

Permalänk
Medlem

Kan tillägga att alla koder är tagna nu. Trist att folk inte skriver upp om de tagit en. Aja

Permalänk
Medlem
Skrivet av 2infinity:

Kan tillägga att alla koder är tagna nu. Trist att folk inte skriver upp om de tagit en. Aja

Vi skrev

Permalänk
Skrivet av D00mbr0s:

Alla utom en tror jag skrev Provade lite snabbt nu innan men behöver fixa keymapping först

Permalänk
Medlem

RG-DNEE-FHFS-NZNR-QQDF-TNPQ
RG-EJGY-DENP-DJQE-GRFJ-WJYF
RG-GHUU-UVWK-SGWT-NNQP-AMYD
RG-TKEW-YHDS-PYVT-ENJV-EADT
RG-GWJS-TVAT-DXUT-FVNZ-ZPRN

Mer nycklar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

RG-DNEE-FHFS-NZNR-QQDF-TNPQ
RG-EJGY-DENP-DJQE-GRFJ-WJYF
RG-GHUU-UVWK-SGWT-NNQP-AMYD
RG-TKEW-YHDS-PYVT-ENJV-EADT
RG-GWJS-TVAT-DXUT-FVNZ-ZPRN

Mer nycklar

Tackar Jag tog den sista och min kompis tog den första (tror jag)

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja prova på detta, känns som ett spel som pwnzar BF3 på många partier.

Permalänk

hart du mer?
Tack så episkt mycket

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Ser intressant ut! Kommer det mer keys?

Om någon har en över kan jag gärna ta en pma

Permalänk
Medlem

vettefan om andra har samma problem men både min gpu och cpu blir jäkligt varma när jag spelar ravaged betan

Permalänk
Medlem

Skulle väldigt väldigt gärna ta en Betanyckel till detta! Så om det är någon vänlig själ som har en, vänligen skicka en i PM

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

inga fler ??!?!?

Permalänk
Medlem

Haha, det e ju robbaz king of sweden!
OnT: vill också ha en beta nyckel och skulle vara väldigt tacksam om någon kunde Pm:a en till mig.

Permalänk
Medlem

Är också intresserad av en nyckel, PM:a gärna om någon har en nyckel de vill ge bort.

Permalänk
Medlem

ser inte var man får nyckar på sidan?

Permalänk
Medlem

Någon som har flera nycklar :)?

Permalänk

Det här spelet ser verkligen intressant ut! Jag tar gärna en invite också. PM:a mig gärna.

Edit: Om möjligt så tar jag gärna två! Jag visade videon för en kamrat och han blev genast intresserad.

Permalänk
Medlem

Såg intressant ut

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

RG-DNEE-FHFS-NZNR-QQDF-TNPQ
RG-EJGY-DENP-DJQE-GRFJ-WJYF
RG-GHUU-UVWK-SGWT-NNQP-AMYD
RG-TKEW-YHDS-PYVT-ENJV-EADT
RG-GWJS-TVAT-DXUT-FVNZ-ZPRN

Mer nycklar

Än fast jag inte hann få en nyckel så älskar jag dig Robbaz, full homo!

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk

Antar att man är väldigt sent ute nu.. Men såg spelet och blev direkt nykär..! Har dessutom köpt mig en ny burk som jag hade velat försöka pressa och detta verkar vara rätt tillfälle, så finns möjligheten att få en nyckel så skicka gärna via PM eller till min mail. (Simonannell@hotmail.se)

Tack på förhand! :3

Visa signatur

| 1080ti Zotac Amp Extreme | Ryzen 1700x | Asus Crosshair VI Hero |
| Corsair h110 v2 | 16gb Corsair 3000mhz ddr4 | Corsair 570x rgb | Corsair hx1000 |