Permalänk
Skrivet av DayZGaming:

Vart spawnar du så ska du få dina grejer?
VI kan mötas i prigordki?
står där med gear till dig

Vill gärna ha ett svar,, Måste hjälpa min vän.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DayZGaming:

Vart spawnar du så ska du få dina grejer?
VI kan mötas i prigordki?
står där med gear till dig

Jag är vid 060 133, kan gärna möta dig igen. Ska jag gå mot Prigordki via vägen eller? Är ny så vet inte vilka vägar som är bäst.

Permalänk
Skrivet av Marcusk:

Jag är vid 060 133, kan gärna möta dig igen. Ska jag gå mot Prigordki via vägen eller? Är ny så vet inte vilka vägar som är bäst.

Ja, jag väntar i prigordki på dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av DayZGaming:

Ja, jag väntar i prigordki på dig

Då är jag påväg nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DayZGaming:

Asså, min vän råkade spränga med satchel charge...

Haha måste säga att du ljög faktiskt inte. Hittade dit nu. Tack vare din vän är lägret typ helt borta, 3 tält stod kvar med i princip bara skit i det. Resten av tälten var förstörda.

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Skrivet av DayZGaming:

Ja, jag väntar i prigordki på dig

Vart i Prigordki ska jag gå? 076 118 är närmast där jag kommer ifrån. Är där om typ 10 minuter.

Permalänk
Skrivet av hanou:

Haha måste säga att du ljög faktiskt inte. Hittade dit nu. Tack vare din vän är lägret typ helt borta, 3 tält stod kvar med i princip bara skit i det. Resten av tälten var förstörda.

HAHAHAHAHHAHAHAHAA ! fan vad synd

Visa signatur

We hurt people that love us,
Love people that hurt us

Permalänk
Skrivet av Marcusk:

Vart i Prigordki ska jag gå? 076 118 är närmast där jag kommer ifrån. Är där om typ 10 minuter.

Då möts vi vid dom kordinaterna

Permalänk

Hur många är ni? Tog mig en snabb titt och såg ett par stycken. (zeroing - 900m) hehe

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Skrivet av Shrudder:

Hittade ett mindre camp igår med två tält på en server med vapen och mat. Så vi lootade det och började leta i området efter fordon. Hittade en traktor och mosade tälten sen stack vi.

Okej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DayZGaming:

Då möts vi vid dom kordinaterna

Tack! Fick allt tillbaka plus en ghilliedräkt också, definitivt den snällaste spelaren jag mött i Dayz.

Skrivet av MysickCombo:

Hur många är ni? Tog mig en snabb titt och såg ett par stycken. (zeroing - 900m) hehe

De är vänliga i alla fall, fick tillbaka allt som förlorades när de råkade spränga campen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Tack! Fick allt tillbaka plus en ghilliedräkt också, definitivt den snällaste spelaren jag mött i Dayz.

De är vänliga i alla fall, fick tillbaka allt som förlorades när de råkade spränga campen.

Hur gick det till som? De dog ju också, eller?

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Skrivet av hanou:

Hur gick det till som? De dog ju också, eller?

Jag mötte en spelare som gav mig allt i Prigorodky, M4A1 CCO SD, 10 mag, M9 SD, ghillie suit, 2st satchel charges, GPS, nightvision och en DMR som jag antingen tappade eller som helt enkelt försvann då den var borta när jag kollade senare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Jag mötte en spelare som gav mig allt i Prigorodky, M4A1 CCO SD, 10 mag, M9 SD, ghillie suit, 2st satchel charges, GPS, nightvision och en DMR som jag antingen tappade eller som helt enkelt försvann då den var borta när jag kollade senare.

Jo det förstod jag, men jag menar... du, TS och hans polare dog ju vid lägret. Jag såg 3 kroppar där bland tälten men de va absolut noll loot på dom, 2 hade ghillie. När man dör har man ingen gear, hur kommer det sig att du får en massa gear direkt efter det? Inte hittar man allt det du fick av dom direkt efter man dött? Luktar scripting som fan detta.

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Skrivet av hanou:

Jo det förstod jag, men jag menar... du, TS och hans polare dog ju vid lägret. Jag såg 3 kroppar där bland tälten men de va absolut noll loot på dom, 2 hade ghillie. När man dör har man ingen gear, hur kommer det sig att du får en massa gear direkt efter det? Inte hittar man allt det du fick av dom direkt efter man dött? Luktar scripting som fan detta.

Vet inte om det var samma person jag mötte senare som var vid tältena, jag såg bara en med ghillie på där, sen mötte jag förmodligen "Dayzgaming" vid den andra staden, jag såg aldrig spelarens namn. Han skulle och hjälpa "kompisar", så förmodligen flera andra, alltså minst 2st andra, kanske de som dog vid tälten? Men jag gissar bara.

Permalänk
Skrivet av Marcusk:

Vet inte om det var samma person jag mötte senare som var vid tältena, jag såg bara en med ghillie på där, sen mötte jag förmodligen "Dayzgaming" vid den andra staden, jag såg aldrig spelarens namn. Han skulle och hjälpa "kompisar", så förmodligen flera andra, alltså minst 2st andra, kanske de som dog vid tälten? Men jag gissar bara.

Det var ju jag som kom och gav dig det.
Jag stack till min camp och tog lite saker därifrån.

Permalänk

Så hur "råkar" man spränga upp ett läger med c4 i dayz?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Så hur "råkar" man spränga upp ett läger med c4 i dayz?

Haha, min vän skulle ge NVG's till han, men när han scrollade så råkade han
spränga alla SC'es

Permalänk
Skrivet av DayZGaming:

Haha, min vän skulle ge NVG's till han, men när han scrollade så råkade han
spränga alla SC'es

Låter lyckat xD Varför hade ni campet fullt med C4 om ni vet att folk ska komma dit?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Låter lyckat xD Varför hade ni campet fullt med C4 om ni vet att folk ska komma dit?

Min vän ville dock spränga upp er,, Men jag sa att han inte fick, sen av misstag sprängde han..

Permalänk
Medlem

Ingen i DayZ har massa satchels, m4sd och NVGs att bjuda folk på utan fusk. Scripts eller dupe exploits mer sannolikt. Hoppas dom får lite ordning på spelet så det blir mindre såna idioter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Ingen i DayZ har massa satchels, m4sd och NVGs att bjuda folk på utan fusk. Scripts eller dupe exploits mer sannolikt. Hoppas dom får lite ordning på spelet så det blir mindre såna idioter.

Håller med. Campet tråden handlar om tillhör garanterat fuskare. Ingen placerar 10 tält mitt i en öppen lövskog ovanför Kamenka, och lägger en jävla massa värdefulla items i det om man inte använder någon form av fusk.

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk
Skrivet av hanou:

Håller med. Campet tråden handlar om tillhör garanterat fuskare. Ingen placerar 10 tält mitt i en öppen lövskog ovanför Kamenka, och lägger en jävla massa värdefulla items i det om man inte använder någon form av fusk.

Som sagt, det var inte våran camp.

Permalänk
Medlem

Snart börjar väl fuskare sälja fullt gear för 50kr på forumet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Callema:

Snart börjar väl fuskare sälja fullt gear för 50kr på forumet.

typ som 1000 ms points för att hålla boostad mw2 lobby i mw2, sånt förstör ju bara spelen hela grejen är ju att jobba sig upp och hitta saker när man spelar.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Callema:

Snart börjar väl fuskare sälja fullt gear för 50kr på forumet.

Det kommer inte att tillåtas i forumet.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk

Någon snäll person som skulle vilja skänka något? Dvs något som ni inte behöver eller liknande

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av DayZGaming:

Som sagt, det var inte våran camp.

Grejerna du gav bort bevisar mer eller mindre att du fuskar. Ingen har så gott med sån gear tillgänglig så att man kan ge bort den utan fusk. Hittar man sånt behåller man det.