Förslag på ny feature: Sortera på likes

Permalänk

Förslag på ny feature: Sortera på likes

Hej,

Vet inte om det redan är föreslaget, men jag tycker det vore bra att ha ett sätt att enkelt sortera trådar efter antal likes.

Kom på det nu när jag var inne och bläddrade bland guiderna. Det är svårt att enkelt få en bild av vilka guider som har mest kvalitativt innehåll. Det senaste hamnar ju automatiskt högst upp oavsett om det är intressant eller ej.

Jag är själv ett stort fan av reddit, så jag tycker man kan ta deras design rakt av egentligen. På reddit kan man enkelt hitta det intressanta innehållet genom att kolla på olika flikar (beskrivet nedan).
Reddits olika flikar:
- Högsta poäng - flest likes inom givet tidsintervall (senaste timmen, dagen, veckan, månaden, året eller någonsing)
- Heta - flest likes senaste dygnet (tror jag)
- Kontroversiella - flest upp/nedröster inom givet tidsintervall (finns iofs inga nedröster på SweC, men ni fattar tanken)
- Nya - de senaste trådarna sorterade i kronologisk ordning.

Självklart ska dessa flikar finnas under varje forumdel, så att man enkelt kan hitta de hetaste trådarna om geforce grafikkort eller de mest kontroversiella trådarna om Mac.

Visa signatur

[ Asus P8Z68-V ] [ Intel i5-2500k ] [ Antec Kühler H2O 620 ] [ EVGA GeForce GTX 980 Ti SC+ ACX 2.0+ ] [ 8GB (2x4GB) Corsair XMS3 Vengeance DDR3 PC12800 CL9 ] [ Corsair TX750W ] [ Intel X25-M 120GB ] [ Western Digital 500GB ] [ Seagate Baracuda 500GB ] [ Fractal Design Define R3 (USB 3) ] [ Samsung 2693HM ]

Permalänk
Legendarisk

Detta är något som vi överväger inför nästa version av forumet.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Skrivet av Biberu:

Detta är något som vi överväger inför nästa version av forumet.

Tack för snabbt svar!
Ok, då vet man att det kanske är på g.

Visa signatur

[ Asus P8Z68-V ] [ Intel i5-2500k ] [ Antec Kühler H2O 620 ] [ EVGA GeForce GTX 980 Ti SC+ ACX 2.0+ ] [ 8GB (2x4GB) Corsair XMS3 Vengeance DDR3 PC12800 CL9 ] [ Corsair TX750W ] [ Intel X25-M 120GB ] [ Western Digital 500GB ] [ Seagate Baracuda 500GB ] [ Fractal Design Define R3 (USB 3) ] [ Samsung 2693HM ]

Permalänk
Geeks
SweClockers

Jag kan tillägga att gilla-funktionen fortfarande är experimentell - det är inte bestämt exakt hur den kommer att användas i framtiden.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015