Nästa iOs har inget stöd för YouTube

Permalänk
Medlem
Skrivet av qhrizz:

och du tycker android är bättre? Att ha android är som att spela cs med 20 fps - laggar fan o hans moster - apple tuffar på i solida 100fps.

Responsiviteten i apples touch är vida överlägsen alla androidenheter som finns.

Sen finns alltid tvisten att apple är låst osv osv - svar ja. Men det fungerar ju?

Min SG3 äger upp en icrap så det heter duga i allt

Så att andriod laggar är rent skitsnack!!

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk

Ska de sluta använda google maps också....? Tror de helt seriöst att de kan få sina användare att bara använda deras egna grejer? Snart kan man inte lyssna på musik mer än på itunes, och de kommer blockera facebook till förmån för deras egna iface.

Permalänk
Skrivet av fermia:

Min SG3 äger upp en icrap så det heter duga i allt

Så att andriod laggar är rent skitsnack!!

Håller med!

Min SGS3a är underbar

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Skrivet av fermia:

Min SG3 äger upp en icrap så det heter duga i allt

Så att andriod laggar är rent skitsnack!!

Håller med till 100%

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waowt:

Och vilken Android jämför du med nu? En för tusenlappen?

Står längre upp - galaxy S3

Skrivet av fermia:

Min SG3 äger upp en icrap så det heter duga i allt

Så att andriod laggar är rent skitsnack!!

Smaken är som baken - jag upplever lagg och fördröjningar på S3:an som inte återfinns hos apple, min 3gs kan lagga till då och då men lets face it - den är 3 år gammal.

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Min SG3 äger upp en icrap så det heter duga i allt

Så att andriod laggar är rent skitsnack!!

Inte jag som skrev kommentaren men fick lust att skriva följande ändå.. Bra argument!

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem
Skrivet av qhrizz:

Står längre upp - galaxy S3

Smaken är som baken - jag upplever lagg och fördröjningar på S3:an som inte återfinns hos apple, min 3gs kan lagga till då och då men lets face it - den är 3 år gammal.

Har lekt runt med iPhone 4S mobiler hur mycket som helst. Laggar inte direkt, men det gör inte mina föräldrars eller min brors Android heller. Och dom kostar ca 1500kr-2000kr.
(om du undrar så använder som "tunga" program för redigering samt spel)

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Min SG3 äger upp en icrap så det heter duga i allt

Så att andriod laggar är rent skitsnack!!

Ehm, det var ju... konstigt? En 6 månader nyare mobil är bättre än en 6månader äldre? Oj, vilken suprise!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av qhrizz:

Står längre upp - galaxy S3

Smaken är som baken - jag upplever lagg och fördröjningar på S3:an som inte återfinns hos apple, min 3gs kan lagga till då och då men lets face it - den är 3 år gammal.

Min flyter på som vatten inge lagg alls.Så att din ska ha fryslagg låter helt enkelt som att den går för varm eller du har ett måndags exemplar..

Alla iphone fanboys hävdar att andriod laggar som dom gjorde för 3 år sen.Idag med 4.0.4 rockar den loss ordentligt.Har haft iphone innan och visst det flöt på helt underbart men jag tröttnade på den redan efter 1månad säger bara aldrig mer iphone.SG3 är så mycket mer än en smartphone helt enkelt..Klart värt stålarna som jag anser icrap inte är..men vill man bli lurad av apple om och om igen så är det ju upp till var och en..Jag vaknade upp iallafall och ångrar mig inte en sekund

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Ehm, det var ju... konstigt? En 6 månader nyare mobil är bättre än en 6månader äldre? Oj, vilken suprise!

Inte direkt nej men icrap fanboys ska ju alltid komma med ursäkter som att android laggar som inte är sant sen spelar det mindre roll i vilken mobil det handlar om eller??.Min gamla htc desire laggade inte heller..Dags att komma med nåt annat om vi andra ska bli övertygade att icrap är sååååå jävla bra som ni hela tiden vill påpeka

Har haft iphone så jag vet vad jag snackar om..

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Min flyter på som vatten inge lagg alls.Så att din ska ha fryslagg låter helt enkelt som att den går för varm eller du har ett måndags exemplar..

Alla iphone fanboys hävdar att andriod laggar som dom gjorde för 3 år sen.Idag med 4.0.4 rockar den loss ordentligt.Har haft iphone innan och visst det flöt på helt underbart men jag tröttnade på den redan efter 1månad säger bara aldrig mer iphone.SG3 är så mycket mer än en smartphone helt enkelt..Klart värt stålarna som jag anser icrap inte är..men vill man bli lurad av apple om och om igen så är det ju upp till var och en..Jag vaknade upp iallafall och ångrar mig inte en sekund

Jag tror ni måste gå till ögonläkaren. En S3'a flyter inte lika bra som iOS, och ja jag har testat flera S3'or.
Skillnaderna är betydligt mindre än vad de varit, men de finns där.

Mer on-topic, hur är det negativt att man slipper ha en integrerad halvdan app och får en app från google istället?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Inte direkt nej men icrap fanboys ska ju alltid komma med ursäkter som att android laggar som inte är sant sen spelar det mindre roll i vilken mobil det handlar om eller??.Min gamla htc desire laggade inte heller..Dags att komma med nåt annat om vi andra ska bli övertygade att icrap är sååååå jävla bra som ni hela tiden vill påpeka

Har haft iphone så jag vet vad jag snackar om..

För det första, ingen kommer respektera dig mer när du säger "icrap" istället för "Apple".
För det andra, ingen av fanboysen är bättre än den andra. Vissa säger dumma saker från Apple och vissa från Android.
För mig verkar det som du är väldigt fast vid din produkt (Android) och tänker försvara den tills döden.

PS: Jag borde förmodligen inte behöva säga det här fast jag kan göra det klart att jag äger en HTC One X (Android) och inte en iPhone. Dock så finns det ett antal iPhones i hemmet från olika generationer som ägs av mina föräldrar som föredrar dom.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

See this is why we cant have nice things!

Sluta förstör denna tråd med Android Vs IOS..

Permalänk
Skrivet av qhrizz:

Står längre upp - galaxy S3

Smaken är som baken - jag upplever lagg och fördröjningar på S3:an som inte återfinns hos apple, min 3gs kan lagga till då och då men lets face it - den är 3 år gammal.

Jelly bean

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Grundis10:

Mitt hat mot apple bara växer och växer...

“Our license to include the YouTube app in iOS has ended, customers can use YouTube in the Safari browser and Google is working on a new YouTube app to be on the App store.”

Skrivet av Immort:

jobbigt att bara ladda ner appen eller skriva in adressen i safari?

Största dealbreakern är väl googlemaps som dem inte har längre

Vad är det som säger att Apple's kartor inte fungerar bättre? Google Maps i iOS fungerade ju ändå förkastligt och var en buggig beta

Permalänk
Medlem

Ååååå iApple suger, åååå AnDROOOide suger.

Är inte detta i botten en fråga om FLASH och HTML5?

Vad jag tror (och hoppas) så förlorar flash stort!!

Elle?

Permalänk
Skrivet av winne:

Så du hatar Apple mer för att de tar bort en app som de inte längre har licens från Google att använda
på ett OS du inte ens (antagligen) använder själv...?

Edit: Haha kom på att detta inte påverkar mig alls då jag kör android, men skitsamma, ju mer applehat desto bättre!

Permalänk
Skrivet av S_Z:

Det här är ju ett rätt vanligt exempel på det löjliga hat som finns mot Apple. Någon (plus ett gäng som klickat gilla) som uppenbarligen inte har en aning om bakgrunden utan bara ser en rubrik och sen säger att Apple är skit. Man ser det så ofta nu för tiden. Om folk ändå kunde läsa på lite innan de vräker ur sig saker till höger och vänster så skulle detta vara ett mycket trevligare forum...

Apple motverkar ju typ den tekniska utvecklingen nu för tiden, okej att dem har kommit fram till en del bra saker men det var ett tag sedan? Apple känns inte som något för den tekniskt lagda personen...

Edit: Det enda jag tycker om hos apple är deras design, väldigt stilren och så, men förövrigt inget annat.
Sorry för att jag glömde trycka "citera flera".

Permalänk
Skrivet av Curemylife:

Antar att du sitter med en ganska schysst android mobil? Eller en android över huvudtaget... Du kan ju tacka Apple för iphone för utan den hade smarta mobiler varit ganska korkade i dagsläget:/

Tror vi kan tacka apples designers och "nyskapare" för ganska många fräscha produkter utanför deras sortiment.

Designen är det enda jag gillar hos apple.

Permalänk
Medlem

bästa nyheten på länge! Främst eftersom den inbyggda appen bara stödjer låg kvalité på uppspelningen, så vill man se måste man ändock in via hemsidan. Gissar att detta de facto är en bakomliggande orsak till att man låter den förfalla.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Inaktiv

Gott för deras inbyggda app är ju helt värdelös

Permalänk
Medlem
Skrivet av dales:

Ååååå iApple suger, åååå AnDROOOide suger.

Är inte detta i botten en fråga om FLASH och HTML5?

Vad jag tror (och hoppas) så förlorar flash stort!!

Elle?

eeeh, adobe har redan sagt att Flash inte kommer stödjas av 4.1 Jelly bean...

Visa signatur

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!

Permalänk
Medlem

Det var på tiden, den medföljande YouTube appen till iPhone är ju så dålig. Har aldrig använt den, lägg ett bokmärke till deras sida på hemskärmen och wips så har man en perfekt youtube miljö.

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Det var på tiden, den medföljande YouTube appen till iPhone är ju så dålig. Har aldrig använt den, lägg ett bokmärke till deras sida på hemskärmen och wips så har man en perfekt youtube miljö.

Blockera appen i inställningarna dessutom så öppnas alla länkar på hemsidan istället

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flux69:

Vad är det som säger att Apple's kartor inte fungerar bättre? Google Maps i iOS fungerade ju ändå förkastligt och var en buggig beta

Väldigt mycket om du har nått slags begrepp om hur mycket resurser/tid google lagt ner på maps/earth, än om den apple gör kommer fungera så kommer den vara ljusår efter den navigatorn som finns till android, skall dock påpekas att jag trodde den var up-to-date på iphones också men är det samma som fanns när jag hade min iphone4 (när den släpptes) så kanske den kan stå sig jämnt.

Visa signatur

1.r4 - SSD 80GB - Raptor - Asus dc2 770 - AX850 - Vengeance 8gb - FX-8350 som hatar OC -corsair h110
2. PHII X3 - Gtx260 - SP 850W - WD Caviar black - Crucial 8gb
Ipad3, Lumia 920, Wii U, ps3, SGS3

Permalänk
Medlem

Detta är verkligen en ickenyhet som har fått alldeles för mycket uppmärksamhet då det tom. skrivs om det i diverse lokaltidningar som att det skulle vara jordens undergång. Jag väntar bara på att mina bröder, som hackat på mig i två år för att jag köpte en iPhone, ringer och skrattar att jag inte kan se på youtube.
Jag använder oftast safari men min 2årige son använder den inbyggda youtube-appen då det är lite enklare för honom.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av qhrizz:

Lite det jag tycker android gör fel - ett par hundra olika enheter - alla med olika speccs - blir ju ett helvete att göra en bra mjukvara för alla. Kanske lite därför apple har lite mer flyt? Det är ju bara ett fåtal enheter de måste skriva koden för

På vilket sätt kan Android göra fel? Det används av flera olika företag, självklart blir det skillnader, och självklart är det även därför det är lättare för Apple att skriva mjukvara i jämförelse.

Installera en Launcher med full hårdvaruaccelerering, t.ex. LauncherPro på S3:an, så kommer det att flyta extremt mycket bättre. Installerade LauncherPro på min Galaxy S+, minst lika responsiv som min brors 4S efter det.

Att installera en Launcher är löjligt enkelt, och görs direkt från Play Market, tar väl på sin höjd runt 30 sekunder.

Visa signatur

AMD R9 5900X | Asus Strix X470-F | 32GB G-Skill @ 3,6GHz | RTX 3090Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

bästa nyheten på länge! Främst eftersom den inbyggda appen bara stödjer låg kvalité på uppspelningen, så vill man se måste man ändock in via hemsidan. Gissar att detta de facto är en bakomliggande orsak till att man låter den förfalla.

Nja, delvis rätt. Kör du på 3G/GPRS är det fast på low. Kopplar du över till Wifi så får du högre kvalitet på youtube. Tycker HD material ser lika bra ut som på PC ut på min iPad3 som kör Wifi.

Visa signatur

Case-Labs Mercury S8 - ASUS Rampage V-10 / 6850K@4.1GHz / 2x MSI GTX1080 OC SLI | ASUS Z-170A / 6700K@4.2GHz / MSI 980Ti OC | Synology NAS DS2419+ 80TB | NVIDIA Shield TV | AppleTV 4 | Amiga 500+ & 1200 (030) | C64 | Atari STE (4Mb) | Mac Mini (i5 - oct-12) - NES | NES Mini | N64 | GC | PS4-Pro | Xbox One X

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Grundis10:

Edit: Haha kom på att detta inte påverkar mig alls då jag kör android, men skitsamma, ju mer applehat desto bättre!

Kallas även "Avundsjuka"

Skrivet av Grundis10:

Apple motverkar ju typ den tekniska utvecklingen nu för tiden, okej att dem har kommit fram till en del bra saker men det var ett tag sedan? Apple känns inte som något för den tekniskt lagda personen...

Edit: Det enda jag tycker om hos apple är deras design, väldigt stilren och så, men förövrigt inget annat.
Sorry för att jag glömde trycka "citera flera".

Nej, för det gör saker som bara fungerar utan att man ska behöva pilla och stänga av en massa för att det ska flyta

Skrivet av anon4992:

Gott för deras inbyggda app är ju helt värdelös

Som för övrigt delvis är gjord av Google

Skrivet av Immort:

Väldigt mycket om du har nått slags begrepp om hur mycket resurser/tid google lagt ner på maps/earth, än om den apple gör kommer fungera så kommer den vara ljusår efter den navigatorn som finns till android, skall dock påpekas att jag trodde den var up-to-date på iphones också men är det samma som fanns när jag hade min iphone4 (när den släpptes) så kanske den kan stå sig jämnt.

Öööööh, så du menar att Apples data och kartor som TomTom förser dem med + de andra kartprogrammen de har köpt upp + realtidsuppdateringen för olyckor etc. skulle vara sämre än Google

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Apples iOs är, imo, utformat för treåringar.

mina ungar 3 och 4 år använder ajfånen utan problem 8)