Dayz "No message received"

Permalänk
Medlem

Dayz "No message received"

Lira dayz förut och hade inga problem med att koppla mig till servers/spela

Men nyligen ungefär efter man blev i princip tvingad att köra beta av Arma så har jag börjat stötta på problem med
"No message received X seconds"

Till att börja med har jag börjat få Massa meddelanden att "BattleEye client not responding" vilket gör att det tar mellan 2-3 ggr innan jag kan
änns börja ladda spelet. sen verkar jag fastna på i loading screen någon gång då och då. Men när jag väll kom in så ficka jag springa runt c:a 30sec sen fick jag "No message received Blabla" och var tvungen att reconnect till server, om och om igen. I början kändes det som att om jag gjorde verifiy game cache på steam så fixade problemet till sig.
Nu har problemet förvärrats kom i princip inte in på någon server. står i loading screen tills servern dumpar mig utan att jag blir informerad. Det är vänner ingame som ser att jag blir disconnected fast det står loading fortfarande. De gångerna jag kommit in har jag fått "no message recieved" efter kanske c:a 30sec - 1min. och det är inte ofta jag kommit in. att göra verify game cache fungerar inte längre utan måste då starta spelet i vanlig Operation Arrowhead annars får jag "Bad Serial number given in setup"(och nej jag har köpt spelet på Steam innan någon frågar, Det ingen piratkopia)

Set jag har testa att göra är

Fått slut på idéer och hittar inget mer på internet, så undra om någon annan har någon idé om hur man skulle kunna fixa detta.
edit: kanske till lägga att jag brukar använda DayZCommander.

Visa signatur

orka