Permalänk
Medlem
Skrivet av Make.Sense:

Kul.
Jag har en god väninna jag kännt i alldeles för många år (drygt 10). Dum som jag är så fick ju jag lite känslor för henne för ett tag sedan. Hon kände inte samma, så vi fortsatte som "vanligt" (Har man känt någon så länge så slänger man inte bort det liksom).
Det är väl dumt att säga att vi verkligen umgåtts ordentligt, förrän nu i typ April/tidigt Maj då jag fick med henne ut på bio, och det har vi varit på några gånger (Jag har alltid stått för notan, det är liksom så jag är uppfostrad), och så har vi umgåtts en del rent allmänt nu i somras också, alltid "bara som vänner", men vi kommer liksom riktigt bra överens och så.

Sen i Måndags så appropå ingenting så sa hon att jag tydligen är någon hon kan tänka sig gifta sig med, så vid 30 om vi båda är ensamma nu tydligen (fast jag tror ju sällan sådant går igenom IRL). Självklart har jag bjudit ut henne på middag nu på Söndag för gammal vänskaps skull och grejer, och idag så när jag berättade att det kommer komma en dag då jag kommer vara över henne (eftersom hon inte känner samma sak) så får jag svaret att hon lite börjar känna samma sak som jag gör.

Problemet är, jag flyttar 113 mil för studier, tidigt på Måndag morgon. Blir man inte bitter av detta så vet jag inte..
Jag tror ju inte det lett till något ändå, men det hade ju varit kul att vara kvar lite längre och se om jag haft fel.

Sen vet inte jag hur du gör, men jag gör skillnad i defenitionen mellan snygg och vacker. Vem som helst kan vara snygg vid rätt omständigheter. Vacker kan inte vem som helst vara enligt mina defenitioner.

________________

Sen vet inte jag hur ni andra är, men jag känner mig verkligen obekväm med lösa brudar på krogen (Att jag själv inte dricker alls gör väl inte saken enklare). Sen är det väl för att jag aldrig skulle klara av att få tag i en brud jag inte skulle kunna vara seriös med, och sådana hittar man inte på krogen.
Ibland känner jag mig alldeles för ordentlig.

Får se vad som kommer ut från min middag imorgon, annars får jag se om min universitetstid kan förstöra mitt väluppfostrade och ordentliga jag.

Ja snygga är nog allt de flesta tjejer men beträffande vackra så tänker jag mig en kvinna som är någonstans bortåt 40-50+. Som exempel kan vi ta Marina Sirtis och Nicole de Boer som båda bara blivit vackrare med åren.

PS. Lycka till med tjejen. Det blir väl kanske inte lättare med det avståndet men jag tror nog allt att det ska kunna fungera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcdposter1337:

Steve Jobs var bara ~avrage i snygghet. Viss det fungerar bra också men lät som du menade att han var dundersnygg.

Något som går hem hos tjejerna är denna snubben:

http://images5.fanpop.com/image/photos/27800000/Jared-Padalec...

http://newspaper.li/static/fb8bd65910826da066d3238d7d03cbde.j...

http://images5.fanpop.com/image/photos/24800000/jared-padalec...

Om man såg ut sådär skulle man ju nästan tjejerna på stan erbjuda sig. Synd att man bara är above avrage.. Har dock hårig röv. =/

Är den här posten ett skämt?

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Vart kan man hitta en tjej som är älskvärd, gratis, frisk och snabb som kan tänka sig följa med en ursinnig illaluktande datornörd med grav asperger (mig) hem.
OBS: svara inte de inte finns sånna tjejer då finns risken jag tar livet av mig och de är ert fel sweclockers

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andre_H:

Vart kan man hitta en tjej som är älskvärd, gratis, frisk och snabb som kan tänka sig följa med en ursinnig illaluktande datornörd med grav asperger (mig) hem.
OBS: svara inte de inte finns sånna tjejer då finns risken jag tar livet av mig och de är ert fel sweclockers

EDIT: lägger till några krav på tjejen, hon får inte vara vegetarian, feminist, allergiker, religiös eller något annat konstigt också måste hon hålla käft

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Andre_H:

Vart kan man hitta en tjej som är älskvärd, gratis, frisk och snabb som kan tänka sig följa med en ursinnig illaluktande datornörd med grav asperger (mig) hem.
OBS: svara inte de inte finns sånna tjejer då finns risken jag tar livet av mig och de är ert fel sweclockers

Skrivet av Andre_H:

EDIT: lägger till några krav på tjejen, hon får inte vara vegetarian, feminist, allergiker, religiös eller något annat konstigt också måste hon hålla käft

Postorder?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcdposter1337:

Postorder?

Nej, jag var seriös

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Andre_H:

Nej, jag var seriös

Postorder är det du söker för att markant förbättra dina chanser.

Är du rik för övrigt? Då borde det inte heller vara så jättesvårt att hitta någon som "älskar" dig.

Du kan åka till porrmässorna i USA och stöta på folk. Såg en youtubevideo om detta, fanns en tjej som gillade att slicka svett.

Inatt drömde jag om en tjej som heter Ylva. I drömmen tyckte alla Ylva var ful av någon anledning men jag vet inte varför då hon var sjukt het (hon är sjukt het irl). Det hela började med att vi skulle spela upp en teater med klassen för vi skulle börja i en ny skola och jag skulle även roota min tablet.
Jag vet inte hur det gick till men vi började ha sex i mitt rum, om och om igen. Det var riktigt nice och jag fick upp kuken ordentligt i drömmen.

Nu vill jag ha sex med Ylva irl, jag har inte snackat med henne sen högstadiet och har inte hennes nummer, msn eller liknande. Hur går jag tillväga nu om jag vill trycka på denna skönhet så snabbt som möjligt?

Eftersom det är typ 7 år sedan jag gick ur högstadiet så finns det nog en risk att hon ser ut som skräp idag men jag väljer att tro att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andre_H:

Vart kan man hitta en tjej som är älskvärd, gratis, frisk och snabb som kan tänka sig följa med en ursinnig illaluktande datornörd med grav asperger (mig) hem.
OBS: svara inte de inte finns sånna tjejer då finns risken jag tar livet av mig och de är ert fel sweclockers

Skrivet av Andre_H:

EDIT: lägger till några krav på tjejen, hon får inte vara vegetarian, feminist, allergiker, religiös eller något annat konstigt också måste hon hålla käft

Det finns säkert någon sådan tjej på Happy Pancake. Det brukar gå att hitta det mesta där. Själv så tog jag bort mitt konto där för jag tyckte inte att det gav mig något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcdposter1337:

Postorder?

Jag vill ha en gratis tjej skrev jag och det menar jag bokstavligen. postorder förväntar sig bli försörjda. Jag är låginkosttagare och oerhört snål med både pengar och annat.
vill träffa tjejer som inte förstått hur fina de är och inte kräver någonting och klarar av att bli illa behandlad av en fjant som inte förtjänar dem

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Andre_H:

Jag vill ha en gratis tjej skrev jag och det menar jag bokstavligen. postorder förväntar sig bli försörjda. Jag är låginkosttagare och oerhört snål med både pengar och annat.
vill träffa tjejer som inte förstått hur fina de är och inte kräver någonting och klarar av att bli illa behandlad av en fjant som inte förtjänar dem

Gratis tjej? Då får du leta bra jävla länge:D

Du har rätt orimliga krav.. Ingen ska klara av att bli illa behandlad någonsin av vare sig fjantar eller idioter eller vanliga människor..
Alla förtjänar att ha en partner oavsett kön och allt det där men sålänge man behandlar dem väl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Gratis tjej? Då får du leta bra jävla länge:D

Du har rätt orimliga krav.. Ingen ska klara av att bli illa behandlad någonsin av vare sig fjantar eller idioter eller vanliga människor..
Alla förtjänar att ha en partner oavsett kön och allt det där men sålänge man behandlar dem väl.

jag vet mina krav är orimliga men har inget intresse för avskyvärda tjejer eller sånna som ställer krav på killen

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andre_H:

Jag vill ha en gratis tjej skrev jag och det menar jag bokstavligen. postorder förväntar sig bli försörjda. Jag är låginkosttagare och oerhört snål med både pengar och annat.
vill träffa tjejer som inte förstått hur fina de är och inte kräver någonting och klarar av att bli illa behandlad av en fjant som inte förtjänar dem

Du får vara beredd på att vissa saker i livet är inte gratis. Visst alla tjejer kräver nog inte att du ska komma med en diamantring på första dejten men någon liten present då och då kan man allt kosta på sig att ge bort. Alla mår bra av att få lite uppskattning och veta om hur mycket de betyder för en. Men att behandla dem utan respekt är helt fel. Då lär du inte ha någon vidare framgång.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Andre_H:

Jag vill ha en gratis tjej skrev jag och det menar jag bokstavligen. postorder förväntar sig bli försörjda. Jag är låginkosttagare och oerhört snål med både pengar och annat.
vill träffa tjejer som inte förstått hur fina de är och inte kräver någonting och klarar av att bli illa behandlad av en fjant som inte förtjänar dem

Gå ut på stan och välj ut någon hemlös alkistjej, ja det finns faktiskt fina alkiskvinnor där ute.
Det borde inte vara så svårt.
-Hej vill du komma hem till mig några gånger i veckan och knulla? Du får sova, låna duschen och får en kvällsmacka.
Det borde väl inte vara så svårt? Glöm inte köpa en rakhyvel bara, jag antar att de har buskar där tjejer ej bör ha buskar för att vara attraktiva.
Jaja jag vet att ni på Swec gillar tjejer lika orakade som era mormödrar men jag gillar tjejer som här helt släta och fina. Brukar alltid vara några som säger att det är äckligt när tjejer inte har hår mellan benen. :S

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lcdposter1337:

Gå ut på stan och välj ut någon hemlös alkistjej, ja det finns faktiskt fina alkiskvinnor där ute.
Det borde inte vara så svårt.
-Hej vill du komma hem till mig några gånger i veckan och knulla? Du får sova, låna duschen och får en kvällsmacka.
Det borde väl inte vara så svårt? Glöm inte köpa en rakhyvel bara, jag antar att de har buskar där tjejer ej bör ha buskar för att vara attraktiva.
Jaja jag vet att ni på Swec gillar tjejer lika orakade som era mormödrar men jag gillar tjejer som här helt släta och fina. Brukar alltid vara några som säger att det är äckligt när tjejer inte har hår mellan benen. :S

Gillar våra tjejer ika orakade som våra mormödrar? Va i helvete menar du med det? Tror du alla här håller på med incest?!!

Har inget emot lite håriga tjejer därnere, precis som vi är håriga därnere är det helt normalt med hårväxt på kroppen, även om man föredrar lent och rakat:)

Permalänk
Skrivet av Andre_H:

Jag vill ha en gratis tjej skrev jag och det menar jag bokstavligen. postorder förväntar sig bli försörjda. Jag är låginkosttagare och oerhört snål med både pengar och annat.
vill träffa tjejer som inte förstått hur fina de är och inte kräver någonting och klarar av att bli illa behandlad av en fjant som inte förtjänar dem

Skrivet av Andre_H:

jag vet mina krav är orimliga men har inget intresse för avskyvärda tjejer eller sånna som ställer krav på killen

Inte för att vara den som spräcker din bubbla, men, du måste hitta någon som är rejält skadad. Riktigt rejält. Du har sjuka krav på tjejer men de får inte kräva något tillbaks?

Skrivet av Lcdposter1337:

Gå ut på stan och välj ut någon hemlös alkistjej, ja det finns faktiskt fina alkiskvinnor där ute.
Det borde inte vara så svårt.
-Hej vill du komma hem till mig några gånger i veckan och knulla? Du får sova, låna duschen och får en kvällsmacka.

Det går inte. De får inte kräva något tillbaks.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Bluetiger:

Inte för att vara den som spräcker din bubbla, men, du måste hitta någon som är rejält skadad. Riktigt rejält. Du har sjuka krav på tjejer men de får inte kräva något tillbaks?

Det går inte. De får inte kräva något tillbaks.

Nej jag förstår absolut inte hur h*n tänker överhuvudtaget, helt sjukt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Andre_H:

Jag vill ha en gratis tjej skrev jag och det menar jag bokstavligen. postorder förväntar sig bli försörjda. Jag är låginkosttagare och oerhört snål med både pengar och annat.
vill träffa tjejer som inte förstått hur fina de är och inte kräver någonting och klarar av att bli illa behandlad av en fjant som inte förtjänar dem

Skrivet av Lcdposter1337:

Gå ut på stan och välj ut någon hemlös alkistjej, ja det finns faktiskt fina alkiskvinnor där ute.
Det borde inte vara så svårt.
-Hej vill du komma hem till mig några gånger i veckan och knulla? Du får sova, låna duschen och får en kvällsmacka.
Det borde väl inte vara så svårt? Glöm inte köpa en rakhyvel bara, jag antar att de har buskar där tjejer ej bör ha buskar för att vara attraktiva.
Jaja jag vet att ni på Swec gillar tjejer lika orakade som era mormödrar men jag gillar tjejer som här helt släta och fina. Brukar alltid vara några som säger att det är äckligt när tjejer inte har hår mellan benen. :S

Skrivet av Bluetiger:

Inte för att vara den som spräcker din bubbla, men, du måste hitta någon som är rejält skadad. Riktigt rejält. Du har sjuka krav på tjejer men de får inte kräva något tillbaks?

Det går inte. De får inte kräva något tillbaks.

Då får han ta på sig sina finaste trasor till kläder och fråga om hon vill gå ut, hon kommer tro att du är "rik" och kommer att erbjuda henne ett bättre liv. Efter några träffar är det bara att dumpa henne och gå till nästa tjej. Dock kommer antalet alkistjejer ta slut efter ett tag men då har du en annan plan som du planerat under den tiden du betat av alkistjejerna.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Gillar våra tjejer ika orakade som våra mormödrar? Va i helvete menar du med det? Tror du alla här håller på med incest?!!

Har inget emot lite håriga tjejer därnere, precis som vi är håriga därnere är det helt normalt med hårväxt på kroppen, även om man föredrar lent och rakat:)

Varje gång jag sagt i diverse trådar att det är äckligt med orakade tjejer brukar det alltid vara några som tycker man är dum i huvudet för att de tydligen gillar att fläta tjejens hår som sticker ut utanför kanten av trosorna.

Det beror på vad man menar med lite håriga. Jag satte på en tjej med hår en gång och jag har fortfarande mentala ärr efter den händelsen. Hon såg ut som ett helvete i övrigt så det bidrog givetvis. Visst en landningsbana eller något liknande kan fungera men helst ska det vara rent och fint.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lcdposter1337:

Varje gång jag sagt i diverse trådar att det är äckligt med orakade tjejer brukar det alltid vara några som tycker man är dum i huvudet för att de tydligen gillar att fläta tjejens hår som sticker ut utanför kanten av trosorna.

Det beror på vad man menar med lite håriga. Jag satte på en tjej med hår en gång och jag har fortfarande mentala ärr efter den händelsen. Hon såg ut som ett helvete i övrigt så det bidrog givetvis. Visst en landningsbana eller något liknande kan fungera men helst ska det vara rent och fint.

Ah då kanske man kan förstår.
Så farligt är det inte men en regnskog behöver det ju inte vara utan mer trimmar:)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Ah då kanske man kan förstår.
Så farligt är det inte men en regnskog behöver det ju inte vara utan mer trimmar:)

Trimmat låter inte heller så trevligt. Det ser mindre trevligt ut när tjejen får stubb och trimmat är längre än stubb så för min del går dessa tjejer bort.

Permalänk
Medlem

Lite hår får hon allt lov att ha. Men om hon känner för att raka sig helt så är det väl upp till henne.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Nej jag förstår absolut inte hur h*n tänker överhuvudtaget, helt sjukt.

det är för jag har asperger och är mycket intelligentare så ni hänger inte med i mina tankar

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Andre_H:

det är för jag har asperger och är mycket intelligentare så ni hänger inte med i mina tankar

Du har fått förslag som är helt gratis. Träffa alkisarna på stan.
Sen spelar det väl ingen roll om det är en kvinna du får? För kollar man på kännetecken för asperger så är begränsad sexualitet en av dessa.

Kolla på random fjortissida efter personer att gå ut med, finns både damer och herrar upp till 80 bast på dessa sidor.

Permalänk
Skrivet av Lcdposter1337:

Du har fått förslag som är helt gratis. Träffa alkisarna på stan.
Sen spelar det väl ingen roll om det är en kvinna du får? För kollar man på kännetecken för asperger så är begränsad sexualitet en av dessa.

Kolla på random fjortissida efter personer att gå ut med, finns både damer och herrar upp till 80 bast på dessa sidor.

nja.
nu vet jag inte hur det ser ut rent generellt, men jag har asbergers och jag är fan ständigt kåt och är som en kanin då jag är med flickvänen.

ON: en tjej som inte kräver något men som man kan kräva en massa utav? finns det verkligen sådana?:P

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mangemani:

nja.
nu vet jag inte hur det ser ut rent generellt, men jag har asbergers och jag är fan ständigt kåt och är som en kanin då jag är med flickvänen.

ON: en tjej som inte kräver något men som man kan kräva en massa utav? finns det verkligen sådana?:P

Det stod på Wikipedia och då måste det vara sant.

Klart det finns såna men i form av gamla tanter. Snubben borde börja dejta gamla tanter! Då får han ju allt han önskar sig.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av mangemani:

nja.
nu vet jag inte hur det ser ut rent generellt, men jag har asbergers och jag är fan ständigt kåt och är som en kanin då jag är med flickvänen.

ON: en tjej som inte kräver något men som man kan kräva en massa utav? finns det verkligen sådana?:P

Skrivet av Lcdposter1337:

Det stod på Wikipedia och då måste det vara sant.

Klart det finns såna men i form av gamla tanter. Snubben borde börja dejta gamla tanter! Då får han ju allt han önskar sig.

Hehehe:)

Jo dessa finns, jag har en sådan. Blir serverad hemlagat käk och kakor/tårtor osv ibland, underbart.
Kommer tillochmed till jobbet och bjuder grabbarna där hehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcdposter1337:

Du har fått förslag som är helt gratis. Träffa alkisarna på stan.
Sen spelar det väl ingen roll om det är en kvinna du får? För kollar man på kännetecken för asperger så är begränsad sexualitet en av dessa.

Kolla på random fjortissida efter personer att gå ut med, finns både damer och herrar upp till 80 bast på dessa sidor.

på vilket sätt är alkisar friska snabba och älskvärda?

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andre_H:

EDIT: lägger till några krav på tjejen, hon får inte vara vegetarian, feminist, allergiker, religiös eller något annat konstigt också måste hon hålla käft

http://www.dejtingsajt.com/

dom marknadsför ju oftast med att alla kan hitta sin bättre hälft där;) vettefan om efterfrågan för datornördar/ utbudet på tjejer med dina kriterier är så stort dock :/

Permalänk
Medlem

Skriva presentation

Skrivet av Johan12:

http://www.dejtingsajt.com/

dom marknadsför ju oftast med att alla kan hitta sin bättre hälft där;) vettefan om efterfrågan för datornördar/ utbudet på tjejer med dina kriterier är så stort dock :/

reggade mig på happy pancake och det fanns faktiskt några tjejer i närheten där, frågan är nu bara hur jag ska presentera mig själv. Kan ju inte skriva sanningen i klartext, måste ju försköna den annars kommer ingen tjej någonsiin vilja träffa mig så som jag är

Citat:

Jag är en sån kille som pratar skit och trollar på nätet men i verkligeten har jag inga vänner.
Jag är också en slarvig slusk som stökar till, ställer til det och lukltar illa av både svett och annat.
Jag är rasist, ytlig, läskig otrevlig, krävande, snål, ful och desperat och självisk.
Jag är en nörd och en fegis, har ångest, huvudvärk och ständigt deprimerad över saker hela tiden och kan därför inte ta det lugnt och slappna av.

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andre_H:

Jag är en sån kille som pratar skit och trollar på nätet men i verkligeten har jag inga vänner.
Jag är också en slarvig slusk som stökar till, ställer til det och lukltar illa av både svett och annat.
Jag är rasist, ytlig, läskig otrevlig, krävande, snål, ful och desperat och självisk.
Jag är en nörd och en fegis, har ångest, huvudvärk och ständigt deprimerad över saker hela tiden och kan därför inte ta det lugnt och slappna av.

Inte för att jag tror att ens hälften av det där stämmer, men du behöver ju inte säga saker så att de får sådan negativ klang. På Happy Pancake kan du i stället skriva något i stil med:

-Du är bra på att prata, men är kräsen vad gäller umgänge.
-Söker en partner som vet hur man håller ordning och reda, någon som kan ta ner dig på jorden (men duscha får du nog göra utan att hon ska behöva säga till dig, några små "uppoffringar" får du faktiskt vara beredd på att göra själv ).
-Du är inte så mycket för djupa diskussioner, resten kan du låta vara osagt. Men om du nu tror att du är ful så lägg upp en bild på dig själv så får det bli upp till var och en att tycka vad de vill om ditt utseende.
-I stället för nörd kan du helt enkelt skriva att du är mycket intresserad av vad det nu är.

Sen får du f-n sluta vara deprimerad tycker jag! Kom igen, jag vet inte vem du är men du är säkert awesome på många sätt och vis så det finns ingen anledning att bekymra sig över saker och ting

Visa signatur

/Seriously