Application load error 0x03 på Stalker SoC

Permalänk
Medlem

Application load error 0x03 på Stalker SoC

Så jag har nu spelat Stalker Shadow of Chernobyl i typ 11 timmer (enligt Steam) och idag när jag försöker att spela det så får jag "Steam error - Application load error (0x03)" Om jag Tar bort spelet från min hårddisk så får jag börja om hela spelet så det är inget alternativ. Är det nån som har haft det här problemet?

Jag anväder ett mod som heter Stalker complete 2009 (2012) Om någon är intresserad så är jag i Lake Yantar och ska gå in i Lab X-16.

Visa signatur

[B]Cooler Master HAF 912 Plus ● I5 Quad 2500k @ 4,8GHz ● Antec Kühler H2O 920 ● Asus P8Z68-V Pro ● Asus gtx 560 ti OC SLI ● 500GB Western Digital Caviar blue ● Seagate Barracuda 3TB ● Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 ● Fractal Design Newton R2 modular 800W [U]

Permalänk
Medlem

Ja det har nog inte med spelet i sig att göra.
Jag uppdaterade precis min steam-klient och nu kan jag inte starta spelet "Kane n lynch: Dead men".
Jag spelade det typ 4 timmar igår, helt utan problem.

Efter uppdateringen kan jag inte starta det(error 03).. Steam har skrewat till det igen. Skicka in en felbeskrivning till steam själva:

https://support.steampowered.com/newticket.php

Så får vi se när de får tummen ur.
BTW. Att avinstallera spel genom steam tar aldrig bort dina spar-filer och... Stalker rockar, älskar de spelen!
Om du gillar atmosfären i stalker - skaffa metro 2033 också.

Permalänk
Medlem

Prövade att spela nu och det funkade så jag tror att det var steam uppdateringen

Visa signatur

[B]Cooler Master HAF 912 Plus ● I5 Quad 2500k @ 4,8GHz ● Antec Kühler H2O 920 ● Asus P8Z68-V Pro ● Asus gtx 560 ti OC SLI ● 500GB Western Digital Caviar blue ● Seagate Barracuda 3TB ● Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 ● Fractal Design Newton R2 modular 800W [U]