Helgsnack: "Vad är den sämsta produkt du någonsin inhandlat?"

Permalänk
Medlem

När jag var ung och dum och var i Kina köpte jag lite "usb-minnen" och "ipods"....

Permalänk

Jag tror nog inte att jag någonsin köpt någon skit, haha.

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Niof:

En ssd disk, Aldrig märkt så stor skillnad på något någonsin

Är det den sämsta produkt du någonsin inhandlat? Sedan vore det bra om du sa märke och serie..

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk

Sega 32X från USA. Betala 1090kr för att kunna lira 2 spel a la 300kr styck.

Visa signatur

Spelburk: R7 5700X | 5700 XT | 32GB RAM | MSI B350M PRO-VDH

Permalänk

Ett par "Beats By Dre" från kina. Ser riktiga ut men ljudet däremot....

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Medlem

Har köpt en del dåliga produkter i mina dagar, men de tidigare versionerna av Xbox 360 är nog det sämsta jag någonsin köpt. RROD och fick byta ut inte mindre än TRE gånger... finns nog en del som håller med mig Nu funkar ju dock Xbox 360 S bra!

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk

Mionix naos 3200. Tror nog jag aldrig jag har känt på en mus som passar så jävla dåligt i handen. Fick fan kramp i den efter 10min.

Men senaste måste nog vara dark souls till pc. Fyfan vilken dålig konsol port.

Permalänk
Inaktiv

En USB - EasyCap till min TV för äldre konsoler med SCART/RCA eller S-Video. Ljudet är godkänt men bildkvalitén är horribel och under all kritik! Det finns bättre och DYRARE alternativ för just detta ändamål.

Permalänk
Medlem

en logitech G500 på NetOnNet i linköping. den höjde sensen lite då o då så att musen flög åt helvete mitt i spelet ^^ har nog aldrig blivit så förbannad på en mus...
skulle lämna tillbaka den så tog bussen från norrköping till linköping, men bussen stannade inte där, så jag fick gå ca 3km för att komma till netonnet -.- efter att ha lämnat tillbaka den och köpt en Razer Deathadder istället så gick jag tillbaka till busshållplatsen för att sedan upptäcka att det var en "one-way" hållplats.
tog fram telefonen och startade upp nån buss-app som visade att närmsta hållplats var centralstationen (som låg ca 5km därifrån).
så efter att ha traskat 6km så skulle jag tydligen gå 5km till...

när jag väl hade åkt en buss som tydligen gick åt fel håll så gick jag lite till och sedan var jag framme vid centralstationen. bussen där var såklart inställd så jag fick ta tåget istället.
jag var lite osäker vilket tåg jag skulle ta, men efter att ha frågat lite snälla människor så kom jag till slut på rätt tåg, åt rätt håll till och med!

när jag väl kommer hem ca 3 timmar försent så pluggar jag in nya musen och upptäcker att den har precis samma problem, det visade sig vara mitt spel som var buggigt...

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Är det den sämsta produkt du någonsin inhandlat? Sedan vore det bra om du sa märke och serie..

Tog bort mitt inlägg då jag hade läst helt fel, Jag trodde från en början att det stod "vad är den bästa produkt..." men antar att du var snabb nog att hinna se

Permalänk
Medlem

Måste nog vara mitt Razer arctosa tangentbord.
Oskönt skriva/använda överhuvudtaget.

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Medlem

En bilstereo från kina ( dealextreme ).
Fästet för fronten gick sönder det första det gjorde, lyckades göra all musik på usb minnet korrupt (så man var tvungen att formatera för att få bort dom) om mobilen låg inom 40 cm av den

Men duger ju för bara knappa 300 kr xD dumsnål som man är..

EDIT: notera även att dealextreme har mycket bra saker med, suttit på en ''spelmus'' ifrån dom i över 6 månader som alltid funkat felfritt, och den kosta ca 70 kr.

Permalänk
Medlem

En tf200 från Asus, aldrig mer asus igen...
Har inte fungerat sen jag fick den i Januari och den har varit på service 3 gånger utan resultat. Nu har det gått 8 månader, suck...

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk
Medlem

Någon usb hubb som skulle lösa med att jag kunde ha flera saker i än 2 på min gamla dator, med den ikopplad startade inte datorn och den funka inte ens. Inte orkat brytt mig mera om det eftersom den kostade 200-300 kr, köpte blackwidow ultimate istället och en ny dator.

Permalänk
Medlem

En sån där e-cigg, går ju sönder hur lätt som helst. Köpte en till efter den första gick sönder (trodde det vara bara jag som var klantig) Men nepp samma visa med de :/. rekommenderas ej!

Permalänk

Förbannat dyr minidiskspelare som lämnades tillbaka nästan omgående, vilket var tur då mp3spelarna kom precis efter. N-gage var en förbannat dålig telefon på alla sätt förutom mp3delen, som nämnts ovan var väldigt imba på den tiden.

Visa signatur

Ljud: Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 880 600Ω Manufaktur |

Permalänk
Medlem

Ett Radeon HD4770 från AMD. Artefakter/grå skärm i Windows. Garanti hade gått ut har jag för mig. 1000:- gick i sjön.

Permalänk
Medlem

En Ford Focus Flexifuel -02 inköpt -04 AC:n slutade fungera efter 6 månader, repades och höll efter det i knappt 13 månader. Inköpspris 119K nu är den värd i bästa fall 10k... Nästa bil blir en Toyota Prius...

Permalänk
Medlem

En Xbox 360. Spelade säkert 10 timmar på den, sen stog den och samlade damm. Fick i alla fall sålt den till polaren för en 500:- igår

Permalänk
Medlem

Året var cirkus 2008, Xbox 360. Jösses vad lurad på pengar man blev innan jag insåg det i mitten av 2010ish.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Niof:

Tog bort mitt inlägg då jag hade läst helt fel, Jag trodde från en början att det stod "vad är den bästa produkt..." men antar att du var snabb nog att hinna se

Kan så vara...

Vill även tillägga förutom Acer Laptopen jag köpte på Elgiganten för två och ett halv år sedan (sida 2) så är nog Razer Lachesis helt i klass med skiten. Fick ont i handen och formen var totalt värdelös.. Tåls att nämnas att den åkte i marken så fort jag köpte min Deathadder efter en månad av tortyr -_-
Gick inte ens att spela med skiten.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

LG U880 - Plast och åter mer plast av den värsta tänkbara sorten. Värdelösa mediefunktioner (den marknadsfördes som en musikmobil av 3) då den kunde inte låta musikspelaren gå i bakgrunden. Slutade med att skärmen flög av.

Visa signatur

Surface Pro 4 - i7 6650U @ 2,2 GHz - 16 GB RAM - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

BitFenix Colossus:
Ingen 120mm fläkt passar bak, även att specs på deras hemsida säger så.
Sidopanelerna är omöjliga att öppna, de är ca 0,5mm för stora vilket gör att de sitter hårt som f*n.
Låsfunktionen för det "smarta" förvaringsfacket funkar inte alls.

Mitt första exemplar hade ovanstående fel och så funkade inte led:sen som de skulle, så då fick jag ett nytt av webbhallen.
Men även mitt andra exemplar hade ovabstående problem, hejdå bitfenix.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lazaroth:

GTX 280

Varmt, väldigt högljutt, PSU krävande och inte överdrivet bra prestanda.

Byttes så småningom ut till ett Gainward 460 OC, raka motsatsen och kortet jag fortfarande kör på.

Var det en referensmodell?

Permalänk
Skrivet av Theunit:

Hmm,okok både min polare och jag har keyboardet och ingen har det problemet. Konstigt! Aja.. förstår att det var jobbigt, men "aldrig mer razer" du borde ge det en chans till, om du hittar något razerbord nångång som verkar bra.

Mvh.

Någon gång så kommer kanske förtroendet tillbaks men nu kör jag Microsoft sidewinder x4billigt men prisvärt och tåligt
spillt på det några gånger och tappat det en gång,(är lite klantig) och det håller än

Inget sådant hände dock på lycozan så där var det inte mitt fel

Permalänk
Medlem

LG Optimus 2X. Sämre "telefon" är helt omöjligt att få tag på. Ständiga random reboots, random formateringar av minneskortet. Tappar mottagningen. Kamera som vägrar starta, fabriksåterställning enda lösningen... För att bara nämna några få problem med den skitmobilen. Men det värsta av allt är nog att dom inte erkänner sina fel heller utan vill försöka reparera telefonerna 3-5ggr och sedan skicka ut en ny... med samma problem.. Jaja, 3 exemplar och 6 reparationer blev det totalt, hoppas dom förlorade mycket pengar på mitt köp. Aldrig mer nåt från LG.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD Ryzen 5 7600X +
Noctua NH-D15S | Corsair 32GB | Corsair RM750X V2 | ASUS RTX 4070 Ti | ASUS Rog Strix B550-E Gaming | Corsair Force MP510 960GB

Permalänk

en acer dator som jag köpte för 7lax några år sedan. det enda man kunde spela på den var Flashspel allt annat gav bluescreen lämna in den hos siba 6 gånger innan jag sa att jag inte vill ha den och köpte ett ps3 för pengarna istället. ps3n fick ring of death efter 6 månader och jag lämna in den hos siba och sa att jag ville ha pengarna tillbaka fick inte det. var tvungen att köpa något annat på siba /jävla idioter siba är. må alla Saharas kamelers loppor hemsöka deras armhålor i evighet.

Visa signatur

If the world didn't suck, we'd all fall off.

NZXT Phanthom, Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge), MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB 100ME (Duel sli), Corsair Gaming Series 800W 80+, Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev 1.3, Ripjaws X Performance (4x4096MB) CL9 1600MHz, Corsair SSD Force 3 Series (3x120GB)

Permalänk
Medlem

Ett Microsoft Sidewinder X6.
Sämsta tangentbordet någonsin, plastigt till tusen, lät plastigt när man skrev och såg allmänt plastigt ut. Och som pricken över i't så hade någon sorts gummi under tangenterna som hamnade på sniskan hela tiden, detta medförde att man var tvungen att trycka sönder fingertopparna för att skriva.
usch

Skrivet av Braindrill:

ps3n fick ring of death

Ett PS3 som fick ring of death? Det måste varit en specialare

Permalänk
Medlem

Tror inte jag har köpt någon dålig produkt. Om jag hade kommit på någon redan nu så hade det ju denna produkt varit RIKTIGT usel, men eftersom att jag inte kommer på något har jag nog inte inhandlat något dåligt!

Kom precis på en produkt faktiskt, Empire Earth 3. Måste vara det sämsta spelet någonsin, inte pga någon story. Utan för att det är så sjukt mycket buggar!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Diverse jävla "alco testers" som måste "omkalibreras manuellt" efter 100 blås. Hatar skiten. Om de visar rätt mätvärden eller inte är ju också omdebbaterat. Ändå är man lika jävla dum varje gång och går på marknadsföringen. Usch.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.