Battlefield 3: Armored Kill får fyra lanseringsdatum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quna:

Eller så har han bara en annan åsikt än du? Vem tror du att du är som kallar honom för "okunnig" eller "skrytsam" för att han inte gillar hur en spelserie har ändrat riktning? Sluta snacka skit och uppför dig som folk istället.

Om han inte gillar en spel serie så kan han låta bli att köpa den då och inte svärta ner den här utan anledning.
Du kan uppföra dig.

Antar att du var ordningsman i klassen.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dskjono:

Tror nog att EA får dom mesta pengar ska du nog få se.

Ok. och därför ska dom ge bort saker gratis ?

inte särskilt bra affärstänkande.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frux:

Det var inget fel alls på innehållet i vanilla BF3. Spelet går att köpa nu för 250 spänn och då får man mycket spel för pengarna. Att många sen blir sugna på ÄNNU mer BF3 och är beredda att betala för det, tyder ju bara på att de faktiskt gjort ett bra spel?

Det där är helt klart en definitionsfråga. Jag håller inte med dig.

Skrivet av Frux:

Att bara principiellt hata all DLC rakt av oavsett hur det hanteras är att överreagera. Antar att dessa personer inte köper 2: or av något spel heller, för allt borde ju varit med i 1: an.

Det är sant, men tyvärr hanteras DLC nästan alltid exakt likadant nu för tiden. Med syftet att mjölka konsumenterna så mycket som möjligt.
Jag kan inte på något sätt se rimligheten i att släppa femtioelva DLC's för 99-199 kr styck (okej, kanske en överdrift) en gång i kvartalet med ytterst lite innehåll i varje, och sedan inbilla oss att det inte är för att tjäna pengar på nästan ingenting. Att folk går på den affärsmodellen och tycker att det är okej, får mig att undra hur det står till hos vissa personer. Släpp ordentliga expansioner till ett lägre pris än originalspelet, eller skit i det och gör en uppföljare istället. Det är min åsikt.

Kolla bara på Sims-spelen. Där visar EA hur man mjölkar sin kundbas...

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quna:

Det där är helt klart en definitionsfråga. Jag håller inte med dig.

Det är sant, men tyvärr hanteras DLC nästan alltid exakt likadant nu för tiden. Med syftet att mjölka konsumenterna så mycket som möjligt.
Jag kan inte på något sätt se rimligheten i att släppa femtioelva DLC's för 99-199 kr styck (okej, kanske en överdrift) en gång i kvartalet med ytterst lite innehåll i varje, och sedan inbilla oss att det inte är för att tjäna pengar på nästan ingenting. Att folk går på den affärsmodellen och tycker att det är okej, får mig att undra hur det står till hos vissa personer. Släpp ordentliga expansioner till ett lägre pris än originalspelet, eller skit i det och gör en uppföljare istället. Det är min åsikt.

Kolla bara på Sims-spelen. Där visar EA hur man mjölkar sin kundbas...

Vill du inte köpa så låt bli och sluta gnäll på oss som vill ha DLC och mer innehåll till ett förövrigt redan suveränt spel.

Bara låt bli.... du behöver inte ens svara på denna tråd.... bara gå.... just go...

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueEyes:

Om han inte gillar en spel serie så kan han låta bli att köpa den då och inte svärta ner den här utan anledning.
Du kan uppföra dig.

Antar att du var ordningsman i klassen.

Han talade om att han inte gillade hur den har utvecklats och att han av den anledningen krävde sina pengar tillbaka för det senaste spelet.
På vilket sätt är det att svärta ner? Han får väl tycka vad han vill eller? Det är inte jag som sitter här och svamlar och dina antaganden är helt ointressanta.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Det handlar egentligen inte alls om de två veckorna, det är mest att se som en "bonus".
Ställde man sig själv frågan kommer jag lira BF3 och dess expansioner som kommer i och med lanseringen av Premium. Eller inte. Var svaret ja så är Premium väldigt prisvärt enligt mig. Jag har haft mycket kul med CQ och de nya vapnen. Och nu kommer ytterligare en expansion. Minst en till är att vänta. Att för detta betala den mycket facila summan av några hundra kronor är, enligt mig, prisvärt.

Förstår mig inte på folk som orkar klaga och gnälla, hela tiden. Ge bara fan i att spela spelet och låt oss som gillar det fortsätta spela. Very simple.

Vart klagade jag över spelet eller expansionskostnader? 0o Sa att jag inte förstår hur man kan tycka att 2 veckors early access kan vara värt pengar eller att man ens börjar tänka tanken. Det är som sagt 2 veckor inte 2 månader.

Visa signatur

"Du vet väl att fildelning är förbjudet! Köp en till frugan också"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quna:

Han talade om att han inte gillade hur den har utvecklats och att han av den anledningen krävde sina pengar tillbaka för det senaste spelet.
På vilket sätt är det att svärta ner? Han får väl tycka vad han vill eller? Det är inte jag som sitter här och svamlar och dina antaganden är helt ointressanta.

Likväl så är dina åsikter helt ointressanta.

Visst får han tycka vad han vill, men inte på bekostnad av ett suveränt spel grundad på obefogad och ogrundad kritik.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueEyes:

Vill du inte köpa så låt bli och sluta gnäll på oss som vill ha DLC och mer innehåll till ett förövrigt redan suveränt spel.

Bara låt bli.... du behöver inte ens svara på denna tråd.... bara gå.... just go...

För det första har jag inte "gnällt" och för det andra var jag noga med att påpeka att detta var just min åsikt. Bara för att du inte håller med mig så innebär inte det automatiskt att jag har fel. Och sedan när blev det förbjudet med yttrandefrihet?

Nej, jag tänker inte foga mig och göra som du säger bara för att du vill det. Jävla troll.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quna:

För det första har jag inte "gnällt" och för det andra var jag noga med att påpeka att detta var just min åsikt. Bara för att du inte håller med mig så innebär inte det automatiskt att jag har fel. Och sedan när blev det förbjudet med yttrandefrihet?

Nej, jag tänker inte foga mig och göra som du säger bara för att du vill det. Jävla troll.

Du får ha din åsikt det är helt rätt.... men du har fel... enligt mig ... så there you have it.

Och troll kan du vara själv.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueEyes:

Du får ha din åsikt det är helt rätt.... men du har fel... enligt mig ... så there you have it.

Och troll kan du vara själv.

Du skriver att kritiken är "obefogad" och "ogrundad", försöker hävda att vi har fel utan att överhuvudtaget komma med konstruktiva motargument, när ingen av oss egentligen kan ha fel. Varken den andra killen, du eller jag. Allting är åsikter, men du pratar som om det är fakta att det är på ett sätt och sedan slänger ur dig massa smädelser. Därför reagerade jag som jag gjorde. Du har inte en enda gång lyckats hålla den här diskussionen saklig.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueEyes:

Detta bevisar bara hur okunnig du är om BF3.

BF3 och COD har inget med varandra att göra, så blanda inte ihop dom två.

Alltid någon motvals som ska gnälla, och ska skryta om hur dom fick pengarna tillbaka och manifestera hur dom inte tänker stödja ditt och datt.

Men låt bli då men du behöver inte dra ner ett väldigt bra spel i smutsen med din okunskap.

EA/Dice har utan tvekan valt att satsa på att få över spelare från cod-serien, bara att se på de små banorna. Du kan trycka in 4 BF3 kartor på en och samma BF2 kartas storlek. Du kunde ha ett sextiotal fordon samtidigt under en större match i BF2, inget sådant i BF3.. bara ett par jeepar osv. Man använder inte ens APC på de större banorna där de skulle göra mest nytta.

Det sista kartpaketet.... små dampbanor a´la Call of DLC.

EA/DICE har helt gått ifrån det som var Battlefield. Inget av det som gjorde Battlefield och Battlefield 2 så stora är med i "battlefield 3". Inga stora banor (bara låtsasyta där endast flyg kan vistas), inga riktiga squads/grupper: ingen squad voip och inga riktiga squadkommandon (BF2142 var riktigt bra på den fronten), ingen commander och därmed inga commander assets: inget extra att kämpa för, flera av de bästa striderna i BF2 var över kontrollen av kanonerna, UAV och Scan.

Man lanserade BF3 med "a true sequel to BF2" och det var nog den största lögnen i pc-spelens historia sedan Codemasters sålde ett icke fungerande Operation Flashpoint - Dragon Rising (som var opatchbart trasigt och därför las ner efter ett par månader).

Ett företag som går ut med att de aldrig skall ta betalt för kartpaket eller ha dyra onlinetjänster men sedan går och gör precis det de lovat att hålla sig ifrån när alla redan köpt spelet förtjänar inte spelarnas pengar.

Du som blind EA-fanboy får gärna kasta pengar på dem om du vill men blanda inte ihop din egen okunskap med att andra skulle vara okunniga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quna:

Du skriver att kritiken är "obefogad" och "ogrundad", försöker hävda att vi har fel utan att överhuvudtaget komma med konstruktiva motargument, när ingen av oss egentligen kan ha fel. Varken den andra killen, du eller jag. Allting är åsikter, men du pratar som om det är fakta att det är på ett sätt och sedan slänger ur dig massa smädelser. Därför reagerade jag som jag gjorde. Du har inte en enda gång lyckats hålla den här diskussionen saklig.

Det är ju din åsikt som sagt.

Håller ej med.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henkka:

EA/Dice har utan tvekan valt att satsa på att få över spelare från cod-serien, bara att se på de små banorna. Du kan trycka in 4 BF3 kartor på en och samma BF2 kartas storlek. Du kunde ha ett sextiotal fordon samtidigt under en större match i BF2, inget sådant i BF3.. bara ett par jeepar osv. Man använder inte ens APC på de större banorna där de skulle göra mest nytta.

Det sista kartpaketet.... små dampbanor a´la Call of DLC.

EA/DICE har helt gått ifrån det som var Battlefield. Inget av det som gjorde Battlefield och Battlefield 2 så stora är med i "battlefield 3". Inga stora banor (bara låtsasyta där endast flyg kan vistas), inga riktiga squads/grupper: ingen squad voip och inga riktiga squadkommandon (BF2142 var riktigt bra på den fronten), ingen commander och därmed inga commander assets: inget extra att kämpa för, flera av de bästa striderna i BF2 var över kontrollen av kanonerna, UAV och Scan.

Man lanserade BF3 med "a true sequel to BF2" och det var nog den största lögnen i pc-spelens historia sedan Codemasters sålde ett icke fungerande Operation Flashpoint - Dragon Rising (som var opatchbart trasigt och därför las ner efter ett par månader).

Ett företag som går ut med att de aldrig skall ta betalt för kartpaket eller ha dyra onlinetjänster men sedan går och gör precis det de lovat att hålla sig ifrån när alla redan köpt spelet förtjänar inte spelarnas pengar.

Du som blind EA-fanboy får gärna kasta pengar på dem om du vill men blanda inte ihop din egen okunskap med att andra skulle vara okunniga.

Där bekräftar du bara din okunskap ännu mer. Jag kunde inte gjort det bättre själv.

Hur som helst så vill jag inte veta av ihop blandning mellan BF3 och COD.

Kvaliteten på BF3 är tusen gånger bättre, i varje fall i jämförelse med COD MW3.
Och då var MW3 ändå rätt hyfsat. Dock tröttnade man på Quickscopers.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueEyes:

Det är ju din åsikt som sagt.

Håller ej med.

Skrivet av BlueEyes:

Där bekräftar du bara din okunskap ännu mer. Jag kunde inte gjort det bättre själv.

Hur som helst så vill jag inte veta av ihop blandning mellan BF3 och COD.

Kvaliteten på BF3 är tusen gånger bättre, i varje fall i jämförelse med COD MW3.
Och då var MW3 ändå rätt hyfsat. Dock tröttnade man på Quickscopers.

Suck...

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueEyes:

Där bekräftar du bara din okunskap ännu mer. Jag kunde inte gjort det bättre själv.

Hur som helst så vill jag inte veta av ihop blandning mellan BF3 och COD.

Kvaliteten på BF3 är tusen gånger bättre, i varje fall i jämförelse med COD MW3.
Och då var MW3 ändå rätt hyfsat. Dock tröttnade man på Quickscopers.

Jag kan nästan se hur du sitter och skakar vid datorn där i morsans källare. Jag skrev varför jag tycker som jag gör med exempel ur spelen, något som du misslyckats med att göra. Det är nästan lite intressant att se såna som dig gräva sin egen grop allt djupare.

Permalänk
Avstängd

Tycker de bör ta och fokusera på att göra bra banor istället för banor där allt är fokuserat i mitten med massor av tomma områden runtom.

Skulle inte sitta fel om de faktiskt tog en titt på sina gamla banor och började göra något därefter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stårk:

Tycker de bör ta och fokusera på att göra bra banor istället för banor där allt är fokuserat i mitten med massor av tomma områden runtom.

Skulle inte sitta fel om de faktiskt tog en titt på sina gamla banor och började göra något därefter.

Exakt, spelytan finns ju där men den används inte. Med stor sannolikhet så är det för att konsoller inte klarar av stora banor (och än en gång fick pc-spelarna skit pga 6 år gamla konsoller) samt för att locka till sig spelare från spel med små banor (Call of Duty).
Hela konceptet med "Battlefield" är borta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henkka:

Exakt, spelytan finns ju där men den används inte. Med stor sannolikhet så är det för att konsoller inte klarar av stora banor (och än en gång fick pc-spelarna skit pga 6 år gamla konsoller) samt för att locka till sig spelare från spel med små banor (Call of Duty).
Hela konceptet med "Battlefield" är borta.

De har inte ens försökt att förneka den biten heller. Det är minst sagt depraverande (möjligtvis även deprimerande) att se hur de har lyckats "nerfa" en serie som alltid varit stark på PC. Återigen har EA lyckats dumpa ner ett tidigare bra företag i konsolernas svarta hål. Tragiskt.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

är det bara jag som tycker det är kul & bra med att först köpa huvud spelet och sedan premium för alla dlc ? :S är väll inte farligare än att spela 6månader i ett mmo
själv tröttnar jag inte lika fort på spelet då det kommer succesivt nytt innehåll så upplevelsen blir längre.

Visa signatur

(PC): i7 4790k 8gb ram Asus380x 256gb ssd
(Laptop): Dell xps 13 i7-8550u 8Gb

Permalänk
Avstängd

hampa.
Eller så kan man få banorna gratis?! Utan att betala ca 150 kr för 4 banor?

Åh man kommer ihåg detta.

Citat:

"We don't ever want to charge for our maps and insisted to EA that this attitude was crucial when it came to keeping our community happy and playing together," DICE senior producer Patrick Bach

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stårk:

hampa.
Eller så kan man få banorna gratis?! Utan att betala ca 150 kr för 4 banor?

Åh man kommer ihåg detta.

Citat:

Citat:
"We don't ever want to charge for our maps and insisted to EA that this attitude was crucial when it came to keeping our community happy and playing together," DICE senior producer Patrick Bach

Patrick Bach ja.... om han var Pinocchio skulle hans näsa gå tre varv runt jorden. Bara VD:n Troedsson är en större lögnare.

Permalänk
Medlem

Det kommer att bli skitgrymt, men har bara en fråga.

Varför lanseras inte DLC'n på alla plattformer SAMTIDIGT ?

Permalänk

Man får hoppas att Arma 3 kommer snart, för bf3 är inte ett "Battlefield spel".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cawer:

Det kommer att bli skitgrymt, men har bara en fråga.

Varför lanseras inte DLC'n på alla plattformer SAMTIDIGT ?

Dem har samarbete med Sony Playstation vilket ger dem 1 veckas exklusivitet(?)

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueEyes:

Detta bevisar bara hur okunnig du är om BF3.

BF3 och COD har inget med varandra att göra, så blanda inte ihop dom två.

Alltid någon motvals som ska gnälla, och ska skryta om hur dom fick pengarna tillbaka och manifestera hur dom inte tänker stödja ditt och datt.

Men låt bli då men du behöver inte dra ner ett väldigt bra spel i smutsen med din okunskap.

Oj då, någon som pissat i dina flingor i morse? BF3 och COD har vissa saker gemensamt. Battlefield har i de senare spelen gått från att vara stora banor, strategiskt spel. Nu är det (inte enbart, men en hel del) mer run and gun, små banor, den större skaran spelar som om det vore ett arkadspel. Även de "stora" banorna är knappast särskilt stora längre.

Gnäller inte, skrev vad jag tycker, ditt inlägg däremot, det är att gnälla på någon som tycker annorlunda än dig. Skryter om att jag fick pengarna tillbaka? Ok... Manifestera? Jo, verkligen, ett inlägg på några rader.

Pinsamt att läsa hur du grundar en massa från mitt korta inlägg. Säger mycket om dig.

För att inte glömma:

"We don't ever want to charge for our maps and insisted to EA that this attitude was crucial when it came to keeping our community happy and playing together," DICE senior producer Patrick Bach

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Stårk:

hampa.
Eller så kan man få banorna gratis?! Utan att betala ca 150 kr för 4 banor?

Åh man kommer ihåg detta.

Fast nu är det ju inte kartpaket som släpps utan mer innehåll än så, spellägen, fordon och vapen. Vilket gör att de gott kan ta betalt för det nya innehållet. Kostnaden för dessa DLC's är liten sett till speltiden man får ut. Det är ju inte direkt Street Fighter 4-kläder vi snackar om.

Likväl hade jag gärna sett att man släppt lite nya kartor (eller gamla från tidigare delar i serien) gratis så att även de som inte vill betala för mer material iallafall får något mer att spela.

Skrivet av Cawer:

Det kommer att bli skitgrymt, men har bara en fråga.

Varför lanseras inte DLC'n på alla plattformer SAMTIDIGT ?

Som tidigare nämnts i tråden, Sony har köpt tidsexklusivitet.

Skrivet av Admiralganja:

Man får hoppas att Arma 3 kommer snart, för bf3 är inte ett "Battlefield spel".

Och Battlefield har aldrig varit en simulator heller.

Nu spelar jag ju BF3 och har mitt Premium-konto men jag kommer såklart även förboka/köpa ARMA 3 så fort det kommer.

Permalänk
Medlem

Man undrar ju om somliga apologeter och prakttomtar någonsin spelade BF1942, eller ens BF2 för den delen.

Citat:

jamen de e ju bättre än mw* vad klagaru för

Citat:

asså din personliga åsikt är sentimentala värderingar å min personliga åsikt e fakta

Vad jag förväntade mig att Battlefield 3, AAA-titeln, den officiella 3:an i DICE:s världsberömda serie, med release Herrens år 2012, skulle innehålla:

  • Enorma banor med imponerande och nyskapande geografi! Frodig regnskog med skuggor som dansar på den trampade jorden, kritvit tundra, stenöken, djupa kanjoner, åkrar med diken, kala bergskedjor, havsbanor, och så vidare! Volymetriska moln inom vilka piloter kan gömma sig!

Vad fick vi? Nästan bara chokepointschokepointschokepointsrun&gunrun&gunrun&gunrun&gun i form av dassiga, trånga och slingrande Iran (imperialistmakternas krigande i Mellanöstern var aldrig hip)- och Kaukasusmiljöer med några träddungar, samt några uppiffade klassiker.

  • Dag- och nattcykler! Varierande molnighet! Vind som förändrar flygförhållanden och framkallar vita gäss på havet! Skyfall!

Om dag- och nattcykler ryktades det. Kan väl inte tala för andra, men jag fick upp bilder av en natthimmel uppfylld av tracers och airstrikes som mullrar i fjärran.

  • Fordonsporr! Banor som är designade med fordonen i åtanke! Artilleri! Bombplan!

Jag minns fortfarande hur jag nästan sket på mig då jag kollade streamen från E3, där de visade upp kolonner av stridsvagnar som dundrade mot varandra. Banorna tycks i efterhand vara gjorda mest med närstrid i åtanke, med fordonen påpyntade.

Addendum: Jag förbeställde BF3 då det begav sig. Förra veckan tänkte jag att jag skulle prova det igen för första gången på ett halvår. Klickade play, upptäckte att, nepp, måste fortfarande använda gimmickskiten Battlelog för att hoppa in på en server, alright, hoppade in på en Webbhallenserver, jaså, mina inställningar är borta, okej, börjar väl dona med inställningarna, jaha, jag blev kickad ur menyn eftersom att matchen slutade och vi förlorade (när hade jag valt ett lag förresten?), stänger väl ner klienten och hoppar in på en tom server så jag får göra detta i lugn och ro, nämen vad är detta, alla mina inställningar resettade igen?

Skulle kunna sitta hela kvällen och räkna upp ledsamheter. Det senaste spelåret har varit skit, inte bara pågrund av Battlefieldkatastrofen, men även på grund av Diablo 3 som lyckligtvis hade öppen beta, så att jag hann ducka det spelsläppet. Huvaligen.

OnT: Jag kanske köper Armored Kill, om det visar sig vara ruskigt bra. Vad jag däremot kommer köpa är ARMA 3.

Permalänk
Medlem

Väx upp smågrabbar och skaffa er ett jobb så ska ni nog se att några hundralappar för ett spel inte är något att gnälla om.
Antingen så köper ni spelet och är glada eller så skiter ni i det helt enkelt, hur jävla svårt kan det vara?
Beter er precis som obstinata småungar.

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem

Löjligt att se gnäll över någon hundralapp, skaffa er ett jobb snorungar, men och andra sidan slipper vi säkert några av er på slagfältet i höst och det är alltid positivt.
Jag tycker alla DLC's borde kosta en 500-lapp, och grundspelet två st!

Visa signatur

GAMING: CPU: i7 8086k / NZXT Kraken X72 @ 5Ghz MB: ASUS ROG Maximus X Hero GPU: ASUS RTX STRIX 2080 Ti OC Minne: G.Skill Ripjaws V DDR4 32GB 3200Mhz PSU: Corsair HX1000i SSD1: M2 Samsung 970 PRO 1TB SSD2: M2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Phanteks EVOLV Styrdonen: ASUS ROG Strix Flare # Logitech G Pro Wireless Monitor: Asus ROG Swift PG279Q Sound: Steel Series Arctis Pro + Game DAC

WORKING: MacBook Pro 16 M1 MAX Styrdonen: Apple Magic Keyboard # Apple Magic Mouse 2 Monitor: Dell Ultrawide 49”

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gr8t:

Löjligt att se gnäll över någon hundralapp, skaffa er ett jobb snorungar, men och andra sidan slipper vi säkert några av er på slagfältet i höst och det är alltid positivt.
Jag tycker alla DLC's borde kosta en 500-lapp, och grundspelet två st!

Kan inte mer än hålla med, borde kosta dubbelt så mycket så man kan skilja agnarna från vetet.

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred