Någon som vill förklara lite om Mindcraft?

Permalänk

Någon som vill förklara lite om Mindcraft?

Hejsan jag har en fråga angående Mindcraft?

Hur fungera Mindcraft som betal spel betalla man en summa och sen har man spelet eller?
Eller man gör som wow man betalla en summa varje månad för att få spela?

Visa signatur

Datorer är LIVET

Permalänk
Medlem

Köper det som andra spel. ingen månadskostnad

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Minecraft*, engångsavgift.

Permalänk

Vad är mindcraft?

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem

mig veteligen heter det MinEcraft pch inget annat.

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av kvicksilv3r:

Vad är mindcraft?

Detta är mindcraft!
http://mindcraft.se/

Jobbigt dock för dem om man googlar efter dem så "korrekterar" den automagiskt till minecraft!

Permalänk

Okej tack för svaren angående kostnaderna. på Minecraft.

Då vet jag det att det är en gångs kostnad och ingen regelbunden kostnad.

Till dom övriga som inte förstod vad jag menade på grund av ett bokstavsfel.
Så vill jag tacka er också fast inte lika mycket för att ni hängde upp er på det hahahhaha :D:D

När man fick se att Minecraft hadde miljon tals spelare runt om i världen fick nästan mig att trilla av stolen.
Den grafik nivåen var säkert minst 15.20år sen man satt på så dålig grafik men vist man får vell se grafiken som en nypa salt.
Å se spelet som helhet

Visa signatur

Datorer är LIVET

Permalänk
Medlem
Skrivet av GrymmeMannen:

Hejsan jag har en fråga angående Mindcraft?

Hur fungera Mindcraft som betal spel betalla man en summa och sen har man spelet eller?
Eller man gör som wow man betalla en summa varje månad för att få spela?

*rycker bort ett dumt litet "d" och trycker dit ett "e" istället*... Minecraft...

Konto är gratis men för att aktivera Minecraft så skickar man en peng och sen får man spela tills man blir blå i trynet eller nåt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av GrymmeMannen:

Okej tack för svaren angående kostnaderna. på Minecraft.

När man fick se att Minecraft hadde miljon tals spelare runt om i världen fick nästan mig att trilla av stolen.
Den grafik nivåen var säkert minst 15.20år sen man satt på så dålig grafik men vist man får vell se grafiken som en nypa salt.
Å se spelet som helhet

spelet är toppen och grafiken gör verkligen inte så mycket när du väll kommer in blir du blown away, sen kan det inte va så bra grafik för det skulle vara för krävande jag vet inte riktigt hur stort det är men jag tror en värld kan gå upp mot lika står som jorden och att allt är random genererat gör saken bara mer fantastiskt