Permalänk
Medlem

Hur kunde jag missa dinovo mini för 199kr.. Var påväg att beställa den för 799kr tidigare idag..

Permalänk

Idag blev det en Benq XL2420T förra gången ett Headset. Kände att det kanske var dags att gå ifrån CRT nu när tekniken tillåter 120hz även på en TN-panel

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 960T BE @ x5 3.0Ghz | Moderkort: ASUS M5A78L-M LX | GPU: XFX - AMD Radeon HD 6770 | Minne: 8GB Corsair VENGEANCE CL9 | Chassi: Fractal Design R4 | HDD: 500GB Samsung Spinpoint F3| Skärm: BenQ XL2420T - 120hz | Laptop: Lenovo T420 - Iphone 4S

Permalänk
Medlem

Kom över Benq XL2420 vilket ja har väntat många veckor på att den ska bli prissänkt! Och en tusenlapp är ju inte dåligt! Hoppas det var ett bra köp nu bara

Visa signatur

||Chassi - Corsair Obsidian 650D ||Motherboard - Asus P7P55D Deluxe ||PSU Corsair TX650v2
||Grafikkort Gigabyte GTX460oc SLI ||Corsair 16GB DDR3 XMS3 1333MHZ ||Steelseries Sibira V1
||Prosessor Intel I5 760 3.8GHZ + Transformer 4 ||Corsair Force 60gb ||Logitech G11

Permalänk
Avstängd

rean sög.. fans ju inga riktiga impulsköpsgrejjer...

jag betalar hellre nån hundring extra när jag verkligen behöver nått..

Visa signatur

Intel 2600K@4,9 , ASUS P67-EVO, Corsair SSD RAID 2x90gb, Corsair-AX850 , Corsair Venegance 32gb, XFX Radeon7970 @1150/1600

HTPC:
Intel i5-3570k , Asrock z77 e-ITX , Kingston HyperX-8gb , Intel 330 , Radeon 7750 Silent

Permalänk
Medlem
Skrivet av jahaja:

Hur kunde jag missa dinovo mini för 199kr.. Var påväg att beställa den för 799kr tidigare idag..

Va?
Ne det hade dom väll inte?
Såg inte jag iallafall.
Dinovo Edge hade dom. Men inte mini vad jag såg.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem

Skittråkig rea, men jag köpte Asus-routern eftersom jag strax behöver en bra router. Verkar ju prisvärd också.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av zOlid:

Va?
Ne det hade dom väll inte?
Såg inte jag iallafall.
Dinovo Edge hade dom. Men inte mini vad jag såg.

Jodå de hade minin också, men det gällde att vara snabb.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zOlid:

Va?
Ne det hade dom väll inte?
Såg inte jag iallafall.

Såg den och klickade på köp men då var den slut.. Samma otur man alltid har.

Permalänk
Avstängd

hoppas man får sin Corsair SSD Force Series 3, 120GB inom dom närmaste dagarna. när man beställde under rean så man slipper vänta på att dom ska få in mer i lagret eftersom dom är slut i lagret nu :s

Permalänk

Blev ett Define R4 för min del, 100:- billigare än vad den ligger på annars, alltid nånting.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

diNovo måste ha gått åt riktigt snabbt. Jag köpte ett så fort jag såg det, och då var de bara fyra kvar. Trots det så står det att det måste beställas i min orderbekräftelse. Bara att hålla tummarna på att Komplett är sjysta och låter min order vara kvar

Permalänk
Medlem

Blää att man missade rean!
Hade ju suttit fint med ett fractal design define R4.

Visa signatur

MSI Z270I :: Intel Core i5 7600K :: Corsair Vengeance LP 16GB :: Samsung 960 EVO (m.2) :: MSI GeForce 1070 OC
Inet fraktfritt

Permalänk
Medlem

Vart följande

2.00 x Fractal Design Define R4 Black Pearl
2.00 x Uppgraderingspaket Intel - Core i5-3550
3,3GHz Quad core, 8GB DDR3 1600MHz, Z77 chipset,
2.00 x Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB, 2x4GB kit

Helt ok när man ändå satt o funderade på att köpa lite nya prylar:)

Visa signatur

Workstation: Fractal Design Define R4, Core i5-3550, 16GB ram, ASUS P8Z77-V, GTX570, Corsair CX500M, 74GB WD Raptor+4,1TB HDD, 3x Dell P2314H.
Notebook: HP EliteBook 840, i7-4600U, FHD 14", 8GB ram, Samsung 840 PRO 256GB, Intel AC WLan, 4G-LTE.
Htpc: Raspberry pi med rasplex

Permalänk

Angående http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=650831

Varför ta bort varan från sortimentet när det fanns 25st kvar?

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joejjeman:

rean sög.. fans ju inga riktiga impulsköpsgrejjer...

jag betalar hellre nån hundring extra när jag verkligen behöver nått..

Lite så jag kände också - satt och väntade på något att impulsköpa, men nope, inget som fick plånboken att hoppa till.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Tackar Komplett för att ni lyssnar på en gammal man!

Ja, jag slog oxå till på en sån!
Grymt!

Visa signatur

Andreas

Permalänk

Vad gick G930 lurarna för?..missade dom totalt

Permalänk
Skrivet av Kaos_Kapten:

Vad gick G930 lurarna för?..missade dom totalt

Ca 990:- tror jag det var.

Permalänk
Medlem

Bidde en corsair SSD och H60. Nöjd och glad, skulle ändå ha beställt liknande och kom några hundringar billigare undan. Helt ok

Visa signatur

Studio Datorn: INTEL NUC I7 SKULL CANYON | M.2 SAMSUNG 960 EVO 500 GB|32GB DDR4 KINGSTON HYPER X | SAMSUNG 28" U28E590D 4
Speldatorn: NODE 304 | Ryzen 5 3600 | Asus ROG STRIX B550-1 Gaming ITX | 16 GB DDR4 | 0 Graffe :( | CORSAIR H70 / COOLER MASTER M2 650W SILENT PSU |MSI Optix MAG322CQR Curved QHD 165 Hz

Permalänk
Medlem

Blev en Sapphire Radeon HD 7950 3GB, Kommer nog bli stor skillnad mot mitt gamla 5850 som sitter i nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edasvangen:

Angående http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=650831

Varför ta bort varan från sortimentet när det fanns 25st kvar?

Tvivlar på att de har lagerstatus i realtid, var det ett attraktivt pris så kanske de gick åt snabbare än lagerstatus hann uppdateras?

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk
Medlem
Skrivet av edasvangen:

Angående http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=650831

Varför ta bort varan från sortimentet när det fanns 25st kvar?

Skrivet av Zpiritual:

Tvivlar på att de har lagerstatus i realtid, var det ett attraktivt pris så kanske de gick åt snabbare än lagerstatus hann uppdateras?

Stämmer bra, har för mig att komplett har sagt att de uppdaterar lagersaldot en gång varannan minut. Och under en rea så är det inte så konstigt om 25st exemplar säljer slut på 2 minuter. Dessutom så kanske det var galning köpte upp alla 25 exemplaren om det var ett riktigt bra pris i hopp om att tjäna en slant att lägga ut dem på tradera/blocket ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krass:

Stämmer bra, har för mig att komplett har sagt att de uppdaterar lagersaldot en gång varannan minut. Och under en rea så är det inte så konstigt om 25st exemplar säljer slut på 2 minuter. Dessutom så kanske det var galning köpte upp alla 25 exemplaren om det var ett riktigt bra pris i hopp om att tjäna en slant att lägga ut dem på tradera/blocket ...

men man kunde ju bara köpa max 2 st per kiund, så det var mog inte så.

Visa signatur

Andreas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neoboll:

men man kunde ju bara köpa max 2 st per kiund, så det var mog inte så.

Ok visste inte det eftersom det inte står någon info om det nu när TVn är slutsåld.

Men fortfarande så uppdateras lagersolat inte oftare än en gång på 2 minuter. Gott om tid för folk att köpa 25 exemplar under en onlinerea. Om inte annat så kommer väl kankse mikael med en förklaring imorgon.

Permalänk
Skrivet av Krass:

Ok visste inte det eftersom det inte står någon info om det nu när TVn är slutsåld.

Men fortfarande så uppdateras lagersolat inte oftare än en gång på 2 minuter. Gott om tid för folk att köpa 25 exemplar under en onlinerea. Om inte annat så kommer väl kankse mikael med en förklaring imorgon.

Gick ner från 40~ till 25 och slutade sänkas när priset steg igen, en halvtimme senare försvann den med 25st kvar, skulle tro att de ville få bort de sista från lagret men men, orkar inte grubbla mer över det!

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

Slängde in Z77 MK, Force3 SSDn, R4an och något mer men glömde checka ut och en bra stund senare var min korg tom

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Hade tänkt ta en R4 men när de äntligen la dit 140mm fläkten så var det inte fläkten jag önskade utan den värdelösa varianten som inte blåser något. Blev ingen beställning för mig då tråkigt nog. Vägrar beställa chassit utan något annat då frakten är 99:-. Visserligen sparade man ändå runt 90:- jämfört med Inet, men jag beställer hellre med gratis frakt än 99:- i frakt ändå. Handlar knappt från CDON längre heller sen de slutade med fraktfritt. Beställer bara om det finns en rabattkod. Är allergisk mot fraktkostnader, bättre de bakar in dem i priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av altair4:

Hade tänkt ta en R4 men när de äntligen la dit 140mm fläkten så var det inte fläkten jag önskade utan den värdelösa varianten som inte blåser något. Blev ingen beställning för mig då tråkigt nog. Vägrar beställa chassit utan något annat då frakten är 99:-. Visserligen sparade man ändå runt 90:- jämfört med Inet, men jag beställer hellre med gratis frakt än 99:- i frakt ändå. Handlar knappt från CDON längre heller sen de slutade med fraktfritt. Beställer bara om det finns en rabattkod. Är allergisk mot fraktkostnader, bättre de bakar in dem i priset.

hur kan frakten spela roll om det ändå blir billigare, dom bakar ju in den i totalsumman du betalar

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Blev en Force 3 120GB för mig istället för min Intel 320, upplevde sandforce chippet snabbare än intel's. Jag antar att alla fw-buggar är åtgärdade som det talades om innan på dom force 3:orna som skickas ut nu, vi får se imorgon.

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeqvist:

hur kan frakten spela roll om det ändå blir billigare, dom bakar ju in den i totalsumman du betalar

Det förstör köpupplevelsen. Massor av butiker har alternativet gratis frakt nu om man kan tänka sig lite längre leveranstid eller betala extra för snabbare leverans. Det tycker jag är helt perfekt. De stora aktörerna har riktigt bra avtal med posten där frakten inte blir speciellt dyr. Vet inte om Komplett har högre kostnad då lagret ligger i Norge. Deras fraktpriser må vara lite lägre nu än tidigare, men den bittra smaken sitter fortfarande kvar i hur extremt dyr frakt de hade förrut. När det gäller CDON har man blivit bortskämd med fraktfritt under en lång tid. Sen tycker jag man ska stödja butiker som erbjuder fri frakt för det gör det mycket enklare att jämföra priserna med.