Problem med Hall of Monuments!

Permalänk
Medlem

Problem med Hall of Monuments!

Hej på er,

Har någon av er haft problem och hämta ut items i Hall of Monuments?
Jag har lyckats ta mig dit och pratat med Kimmes, men sen händer ingenting.
Det sista han säger är: "In this life, you do not travel the same path as those who came before."

Jag har verifierat att mitt GW1 konto är kopplad till GW2. Jag använde samma e-post adress tilli båda. Vet inte om detta kan ställa till det.

Detta har jag i Hall of Monuments: http://hom.guildwars2.com/en/#page=main&details=EAAAAIBw%2FPD...
Har skapat en ticket på den officiela sidan men det lär dröja innan man får svar.

Cheers!

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10

Permalänk
Medlem

Jag var och kollade med honom i lördags och fick inget av honom utan bara text. Sedan i måndags hade jag allt jag skulle hos honom. Sedan kanske det är buggat, vet ju aldrig. : )

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | Fractal Design Edison M 750W | MSI Z390M MPG GAMING EDGE AC | Intel 9700K@3.6GHz | Ballistix 16GB 2666MHz CL16 | ASUS GeForce GTX 1660 Ti 6GB DUAL OC | Samsung 860 EVO 500GB | Windows 10 | Citera för svar

Permalänk
Medlem

Det var buggat i början för EU men ska vara fixat nu

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om de har fixat det. Jag provade igen igår kväll och det var samma resultat.
Jag väntar fortfarande på svar till min ticket. Läste något om att man kanske behövde logga in med GW1 kontot. Detta har jag inte provat.

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10