går det att få gratis xbox live gold ?

Permalänk
Medlem

går det att få gratis xbox live gold ?

hej. jag har använt alla mina 3 månader man får gratis när man gör en ny profil men jag har hört att om man raderar sina profiler och gör en ny får man då 1 månad gratis när man gör en till profil stämer detta. Tacksam för hjälp

Visa signatur

-Elias

Permalänk

Ja, betala för det. Sen kostar det inget.

Visa signatur

lite :)

Permalänk
Medlem

men jösses vilket jobb, det kostar knappt 70 spänn i månaden... betala och kör på samma profil.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av tony_flow:

Ja, betala för det. Sen kostar det inget.

så alltså om jag raderar mina profiler kan jag få en månad gratis igen ??

Visa signatur

-Elias

Permalänk
Skrivet av eliaswww:

så alltså om jag raderar mina profiler kan jag få en månad gratis igen ??

nope

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliaswww:

så alltså om jag raderar mina profiler kan jag få en månad gratis igen ??

De tre första skapade profilerna på en enhet får prova på guld i en (1) månad. Så var det när jag var aktiv på kryss-lådan iallafall.
Du behövde inte ta bort några profiler.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av eliaswww:

så alltså om jag raderar mina profiler kan jag få en månad gratis igen ??

Det skulle jag inte tror, Jag höll också på och bytte acc men tills sist köpte jag 3 månader och det var ju väldigt trevligt att spela på samma profil. Sen efter att det där 3 månaderna gick ut så fick jag erbjudanden som gav mig tex en månad för 10 kr eller två för 20 kr eller 3 månader för 99. Dock så har jag inte sätt det på ett tag nu, dom kanske tog bort det för att folk utnyttjade det. Meningen var att man skulle köpa den förta månaden för 10 kr och sedan fortsätta att betala 69 kr eller vad det nu var men jag och jag antar många andra sa upp det innan månaden var slut.

Visa signatur

Dator: CPU; Intel 2500K 4,2GHz Mobo; ASRock Z77 PRO4-M Intel Z77 GPU; Gigabyte GTX 650Ti OC 1GB PSU; Antec HCG 520-EC 520W RAM; Corsair Venegance Low Profile 2 x 4GB DDR3 1600MHz HDD; Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB Chassi; Fractal Design Arc Mini
Ljud: Ljudkort; Asus Xonar STX Hörlurar; Sennheiser HD 650, Sennheiser PC 161
Foto Kamer; Panasonic GF3 Objektiv; 14mm 2,5, 12-50mm 3,5-6,5, 45mm 1,8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

men jösses vilket jobb, det kostar knappt 70 spänn i månaden... betala och kör på samma profil.

jo men jag har lite problem med pengarna den här månaden jag köpte just en ny bil " Audi TT rs 340hk quattro 2011" och den kostade ju 612 000 kr och jag är ju ingen millioner så om man lyxar får man lida

Visa signatur

-Elias

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maskarone:

Det skulle jag inte tror, Jag höll också på och bytte acc men tills sist köpte jag 3 månader och det var ju väldigt trevligt att spela på samma profil. Sen efter att det där 3 månaderna gick ut så fick jag erbjudanden som gav mig tex en månad för 10 kr eller två för 20 kr eller 3 månader för 99. Dock så har jag inte sätt det på ett tag nu, dom kanske tog bort det för att folk utnyttjade det. Meningen var att man skulle köpa den förta månaden för 10 kr och sedan fortsätta att betala 69 kr eller vad det nu var men jag och jag antar många andra sa upp det innan månaden var slut.

Japp det var så jag gjorde ett tag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliaswww:

jo men jag har lite problem med pengarna den här månaden jag köpte just en ny bil " Audi TT rs 340hk quattro 2011" och den kostade ju 612 000 kr och jag är ju ingen millioner så om man lyxar får man lida

Trollar du eller? Om du nu har råd med en sån bil har du fan pengar nog att betala 110 spänn för guld i tre månader..

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliaswww:

jo men jag har lite problem med pengarna den här månaden jag köpte just en ny bil " Audi TT rs 340hk quattro 2011" och den kostade ju 612 000 kr och jag är ju ingen millioner så om man lyxar får man lida

Nu väntar vi bara på alla moralkärringar som ska förklara att det var dumt gjort och du kunde lika gärna köpt en VW Golf... Pengarna du hade sparat hade du kunnat köpa många månaders guld för.
EDIT: Han inte ens skriva klart posten innan det kom någon som skrek TROLL. Jag får väl bara acceptera att det är så saker är på SweC nu för tiden.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av kajander:

Trollar du eller? Om du nu har råd med en sån bil har du fan pengar nog att betala 110 spänn för guld i tre månader..

Han var fullt seriös.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk

Å när däcken är slut på TT'n ska du då betala dem med xbox guld eller?

Permalänk
Medlem

Man får prioritera.

Visa signatur

CPU: i5 3570K@4.2GHz, 1.152V RAM: Corsair Vengeance 8x2 Grafikkort: MSI Geforce GTX 660ti Chassi: Fractal Design Define R4 Ljudinterface: Focusrite Scarlett 2i2 Hörlurar: Audio Technica ATH-M50
Citera för svar!
Gymnasist med stort intresse för musik, grammatik, böcker och datorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kajander:

Trollar du eller? Om du nu har råd med en sån bil har du fan pengar nog att betala 110 spänn för guld i tre månader..

Av betalning min vän , avbetalning jag tog 300000 nu och rösten sen jag brukar göra lite korkade saker ibland

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-Elias

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Nu väntar vi bara på alla moralkärringar som ska förklara att det var dumt gjort och du kunde lika gärna köpt en VW Golf... Pengarna du hade sparat hade du kunnat köpa många månaders guld för.
EDIT: Han inte ens skriva klart posten innan det kom någon som skrek TROLL. Jag får väl bara acceptera att det är så saker är på SweC nu för tiden.

så trollar jag för att jag gillar bilar eller vad ,jag förstår ingenting nu nuförtiden

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-Elias

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliaswww:

så trollar jag för att jag gillar bilar eller vad ,jag förstår ingenting nu nuförtiden

Skickades från m.sweclockers.com

Väntat på id kortet du lovade i din senaste troll rampage... Du har nog råd med 110kr om du köpte en bil för X antal hundratusen
punga upp cashen och var nöjd

Permalänk
Medlem

http://www.blocket.se/uppsala/Audi_TT_RS_Quattro_Exclusive_34...

Dyraste på blocket kostar 519k och dyraste på bytbil kostar 475k, du gjorde nog en kass affär grabben.

Hade din utrustning för 150k? 612k kostar fan inte ens en ny...

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliaswww:

så trollar jag för att jag gillar bilar eller vad ,jag förstår ingenting nu nuförtiden

Skickades från m.sweclockers.com

Jag påstod inte att du trollar. Jag skrev att jag väntar på att folk ska komma och skriva det för att du köpte något som de troligtvis inte har råd med och är avundsjuka och måste därför påpeka att du gjort fel, eller något i den stilen.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

275 kr för 12+2 månader live var det härom dagen i cdon....

Visa signatur

Driven, Optimistisk & Social

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliaswww:

jo men jag har lite problem med pengarna den här månaden jag köpte just en ny bil " Audi TT rs 340hk quattro 2011" och den kostade ju 612 000 kr och jag är ju ingen millioner så om man lyxar får man lida

haha jävlar den kommentaren såg jag inte komma! Men jag kan ju inte undgå att undra.... om du inte kan betala för XBL, hur betalar du för bensin, doftgranar och brämmhultsjuice?

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

haha jävlar den kommentaren såg jag inte komma! Men jag kan ju inte undgå att undra.... om du inte kan betala för XBL, hur betalar du för bensin, doftgranar och brämmhultsjuice?

Eller så kan han inte betala för XBL eftersom han betalar för bensin, doftgranar och juice?

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

300k på blanco som ensam person och har inte 110:-?
Du borde dra in över 60k/mån för att banken ens ska bevilja det lånet.

BS lång väg.

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Eller så kan han inte betala för XBL eftersom han betalar för bensin, doftgranar och juice?

well played.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alliaria:

http://www.blocket.se/uppsala/Audi_TT_RS_Quattro_Exclusive_34...

Dyraste på blocket kostar 519k och dyraste på bytbil kostar 475k, du gjorde nog en kass affär grabben.

Hade din utrustning för 150k? 612k kostar fan inte ens en ny...

jag valde full utrustad med utfällbar vinge och infällbar vinge sen var den alldeles ny och jag ville ha en annan färg och automat låda det var Manuel på den från grunden så det kostade lite extra och en ny från 2011 kostar kring 590000 sen plus all extra utrustning kostar en del så det är därför den kostade det. Är du nöjd med förklaringen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-Elias

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

haha jävlar den kommentaren såg jag inte komma! Men jag kan ju inte undgå att undra.... om du inte kan betala för XBL, hur betalar du för bensin, doftgranar och brämmhultsjuice?

Just därför har jag inte råd med xbox Gold den här månaden det var därför jag skapade tråden

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-Elias

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliaswww:

jag valde full utrustad med utfällbar vinge och infällbar vinge sen var den alldeles ny och jag ville ha en annan färg och automat låda det var Manuel på den från grunden så det kostade lite extra och en ny från 2011 kostar kring 590000 sen plus all extra utrustning kostar en del så det är därför den kostade det. Är du nöjd med förklaringen

Skickades från m.sweclockers.com

Kan ju säga att jag fortfarande är rätt tveksam, det finns inte en Audi TT Rs till salu i Sverige för dem pengarna från 2011.

Som tidigare har sagts och som sagts i tidigare trådar, det luktar troll tillsmotsatsen är bevisad.
Är det sant så har du betalat överpris ovasett hur långt den har gått som en 2011:a.
Vilken bilfirma köpte du den på? Jobbar med bilfinans som du kanske kan se på min profil...

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Jag påstod inte att du trollar. Jag skrev att jag väntar på att folk ska komma och skriva det för att du köpte något som de troligtvis inte har råd med och är avundsjuka och måste därför påpeka att du gjort fel, eller något i den stilen.

Jag hade nästan inte råd själv så det som blir på menyn är vatten och bröd för min del

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-Elias

Permalänk
Medlem
Skrivet av kajander:

Trollar du eller? Om du nu har råd med en sån bil har du fan pengar nog att betala 110 spänn för guld i tre månader..

Klart han trollar. Han söker bara lite uppmärksamhet då han inte får de hemma:) no big deal!