Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem

Vart ett "grenuttag" med plats för 10 kablar.

Super dålig iphone bild som vanligt.

Permalänk
Medlem

Fick bli lite kyla..

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Medlem

hämtade ut idag

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Har inte fått den än, så det får bli två st produktbilder så länge. En mörkblå flanellkostym.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Blev en Mackmyra på båten hem idag. 339:- för 1l.

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Skrivet av flukke:

Nyligen köpt ett nytt headset samt tangentbord

Corsair Vengeance 2000, Corsair Vengeance K90:

http://oi45.tinypic.com/1zgw941.jpg

Om du ändå visste hur avis jag är på din setup

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av marukusu:

Blev en Mackmyra på båten hem idag. 339:- för 1l.

http://i568.photobucket.com/albums/ss124/marukusuu/2012-09-19...

Har du testat den tidigare ? Jag har länge funderat på om man skulle ta och prova den. Men aldrig fått chansen till det.
Nu är jag visserligen ingen whiskey människa. Utan det skulle vara trevligt att få prova den ändå. Mest för att den kommer från trakten runt omkring här.

Stöda det lokala bryggeriet, rätt och slätt.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Har du testat den tidigare ? Jag har länge funderat på om man skulle ta och prova den. Men aldrig fått chansen till det.
Nu är jag visserligen ingen whiskey människa. Utan det skulle vara trevligt att få prova den ändå. Mest för att den kommer från trakten runt omkring här.

Stöda det lokala bryggeriet, rätt och slätt.

Jag personligen tycker att deras whisky borde få ligga något/några år till på fatet, är lite för frän och "ung" smak om du frågar mig. Men självklart är smaken olika och det finns faktiskt någon Mackmyra som är helt okej. Det skadar ju aldrig att testa och få en egen uppfattning, men jag skulle ha valt en annan whisky innan denna. Har testat 4-5 olika varianter (vanliga och olika specialutgåvor).

Nu hoppar jag bara in i frågan men här var lite om vad just jag tycker om Mackmyra och deras whisky

Permalänk
Skrivet av sh4dy_05:

Once you go jap you dont go back.
Coilisar samt dragöggla är beställt från jspec.

Skickades från m.sweclockers.com

Word! Fy vad kul
Vad kör du för något? Funderar på något AE bygge själv eller en Evolution 8 (dom är så billiga numera så why not), eller något VTEC bygge.
När det gäller Honda så intresserar EG, EKs, S2000 och TypeR 04 - 05 mig just nu. Mugen TypeR -10 - 11 vore inte fel heller, men dom är läskigt dyra just nu!

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Har du testat den tidigare ? Jag har länge funderat på om man skulle ta och prova den. Men aldrig fått chansen till det.
Nu är jag visserligen ingen whiskey människa. Utan det skulle vara trevligt att få prova den ändå. Mest för att den kommer från trakten runt omkring här.

Stöda det lokala bryggeriet, rätt och slätt.

Nej, har inte testat just denna varianten förut. Men har velat ha en svensk whisky i min samling med, student som man är får man gå lite efter pris med. Var lite utav ett impulsköp också.

Skrivet av TrahN:

Jag personligen tycker att deras whisky borde få ligga något/några år till på fatet, är lite för frän och "ung" smak om du frågar mig. Men självklart är smaken olika och det finns faktiskt någon Mackmyra som är helt okej. Det skadar ju aldrig att testa och få en egen uppfattning, men jag skulle ha valt en annan whisky innan denna. Har testat 4-5 olika varianter (vanliga och olika specialutgåvor).

Nu hoppar jag bara in i frågan men här var lite om vad just jag tycker om Mackmyra och deras whisky

Jag håller helt med dig i smaken. Tycker också att den kunde fått ligga till sig i fatet något år till.. Dock tyckte jag att smaken var lovande och där finns potential. Men jag störde mig inte alltför mycket på den fräna smaken, och den här passar väldigt bra till ändamålet att ta ett glas då och då när man inte riktigt känner för att slösa på de finare flaskorna :).

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Medlem

ho hoo idag gubbar.
Blir det leka loss i leksaker

Bara jäkla schenker kan leverera paket någon gång!

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Kom lite leksaker idag, wei!

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

En kartong bira till helgen

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Nya leksaken dök upp på posten idag! Ursäkta för halvtaskig bild!

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"

Permalänk
Medlem

Uppgraderingar.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk

Man måste ju flytta sig från datorn ibland.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foraek:

Nya leksaken dök upp på posten idag! Ursäkta för halvtaskig bild!

http://farm9.staticflickr.com/8040/8006331986_b2a4113a10_c.jp...

Köpt den internationellt? 8 el 16?

Permalänk
Medlem

Sås! Bhut Jolokia (Ghost Chilin) är inte att leka med. Den är fasen inte nådig. Blair-såsen (Zakk Wylde) var dock helt fantastisk efter ett snabbt test. Ser fram emot ett riktigt test på den.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Jyckens nya halsband <3

Permalänk
Medlem

Tröttnade till slut på att handveva, så det blev en eldriven kaffekvarn av typen Bodum Bistro:

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk

Borderlands 2

Tydligen uppskatta av fler än mig i hushållet.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

Borderlands 2

http://farm9.staticflickr.com/8036/8010282485_f786c11f57_c.jp...

Tydligen uppskatta av fler än mig i hushållet.

Hittade tyvärr ingen som hade någon lootchest kvar så jag fick endast den vanliga collectors
Får vara tidigare ute nästa gång helt enkelt. Här är iaf en bild:

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Canon 550d för 2990 på Media markts rea.

Permalänk
Skrivet av liorcifer:

Är det intressant "storys" i den`?

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem
Skrivet av kode:

Tröttnade till slut på att handveva, så det blev en eldriven kaffekvarn av typen Bodum Bistro:

http://i.imgur.com/jBYxW.jpg

Den var riktigt snygg. Lite retro över den.
Hur mycket fick du ge för den ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Den var riktigt snygg. Lite retro över den.
Hur mycket fick du ge för den ?

895:- på webhallen. Hade nog hellre haft en svart, men den kostar tydligen 200:- mer...

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem
Skrivet av kode:

895:- på webhallen. Hade nog hellre haft en svart, men den kostar tydligen 200:- mer...

Åsjuton.. Men den här var riktigt snygg den med. Snygg orange färg. Den är väl orange förresten ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Åsjuton.. Men den här var riktigt snygg den med. Snygg orange färg. Den är väl orange förresten ?

Nja, den här är nog mer åt det röda hållet. Den finns i och för sig också som brandgul hos en del återförsäljare.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farner:

Kommit lite småsaker nu i dagarna Ber om ursäkt i förhand då jag använt instagram på två bilder. Har endast min mobilkamera. Ska köpa en systemkamera någon gång i kommande månaderna.

Lite snus. general lös (framför datorn), kronan port. o en whiskey probe (även den lös för att få lite variation ) Alla snusar här uppe i värmland, så kunde inte låta bli att haka på och börja igen
http://i.imgur.com/OsaUe.jpg

Sedan kom min rakkniv idag. Blev av med min rakhyvel (merkur 34c) när jag flytta för 2 veckor sedan. Första gången jag använde kniv, blev väldigt bra. Tog liten stund att få in tekniken med kniven men efter det gick det som på räls.
http://i.imgur.com/o1EbL.jpg

Sedan två spel NHL 13 till Xbox och MGS till vitan.
http://i.imgur.com/hFQLY.jpg

Även förhandsbokat följande: Forza Horizon Limited Edition (xbox),
Assassins Creed III (3) - Join or Die - Collector's Edition (xbox),
och Hitman - Absolution - Deluxe Professional Edition (pc). Bild kommer när jag får dessa.

Du gick från säkerhets rakhyvel till en rakkniv modigt, är det en äkta rakkniv eller en shavette ?

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av liorcifer:

Vart köpte du den här utgåvan?

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X