Iphone 5 går att förbeställa från kl 00.01/ 21 september

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av leetlifeyo:

Du påstår alltså att telefonen kostar 12936kr?

"Leveranstid 6-8 veckor " Skjut mig.

Ja, den totala kontantkostnaden blir det. Men då ingår ju också surf och mobilsamtal.
Ändock, inte billigt

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Har halebop bara 16GB versionen ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LÖVTRÄ:

Har halebop bara 16GB versionen ?

http://shop.halebop.se/mobiler/apple/iPhone-5-16GB-vit

Är länken man får, så ja.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem

Efter många försök så vart det en med kontantkort från telia, "endast" 5990:-, ganska skönt att slippa va tvungen att betala varje månad för luren, blire beställa ett nytt glas på ebay till min Nexus S och ge till tjejen då.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk

hade varit najs att kunna betala direkt men har inga 6 tusen kr i kontot

Permalänk
Medlem

Beställt från tele2 nu. Men gillar inte att dom säger att det tar 6-8 veckor att få luren .....

Visa signatur

CPU Core i7 2600K, Amd 290 med Arctic Accelero Xtreme III @1100 MHz, Noctua NH-U12P SE2, MK Asus P8P67 Pro socket 1155, p67, ATX, rev3.1, Corsair TX 850W V2 /80+ Bronze, SSD 120GB OCZ, Corsair 8GB DDR3, Kab Cooler master HAF 922, 2TB barrcuda hdd, Asus vg248qe, Razer Mamba, Qpad mk-85, Beyerdynamic dt770 Pro 80 ohm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lndv:

Nä fy fan!

Samtliga operatörers hemsidor gick ner.
Telia har bara släppt den med Flex-abonnemangen = Vi som vill ha något annat blev satta sist i kön.
Och halebop har bara 16GB-versionen.

Helt onödigt för mig att vakna för detta. Går å lägger mig igen

Permalänk
Medlem

Svart 32gb tillfälligt slut hos tele2 nu.

Permalänk

wtf 6-8 veckor det stod för mig 1-2 veckor

Permalänk
Skrivet av p0xis:

Beställt från tele2 nu. Men gillar inte att dom säger att det tar 6-8 veckor att få luren .....

misstänker att du var lite sent ute, stod 1-2v på min beställning från tele2

Permalänk
Medlem

Någon som kyckats lägga en beställning på telenor?

Permalänk
Medlem

Alltså, vad fan ska Halebop tro imorgon om de inte fixar detta. Inga beställningar.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem

Nä både telenor och halebop verkar ju vara helt borta. Får nog ta och sova istället. :/

Permalänk

imorgon kommer recensionerna på iphone 5 från usa

Permalänk
Avstängd
Skrivet av oxfile84:

Enligt flera kända till viss del (oberoende) recensenter som fått testa och känna på Iphone 5 är resultatet från nästan samtliga att S3:an känns "kvickare" "mer responsiv" och av "högre kvalitè" på komponenterna.

Vilka är "till viss del (oberoende) recensenter"?
Länka eller bli för evigt förknippad med mytbildning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av klonklonk:

misstänker att du var lite sent ute, stod 1-2v på min beställning från tele2

Fan satt ju i kö hur länge som hällst. Men får säkert andra batchen då. kanske det inte tar så långt tid som 8 veckor. dom kanske skriver så för att ha en god marginal.

Visa signatur

CPU Core i7 2600K, Amd 290 med Arctic Accelero Xtreme III @1100 MHz, Noctua NH-U12P SE2, MK Asus P8P67 Pro socket 1155, p67, ATX, rev3.1, Corsair TX 850W V2 /80+ Bronze, SSD 120GB OCZ, Corsair 8GB DDR3, Kab Cooler master HAF 922, 2TB barrcuda hdd, Asus vg248qe, Razer Mamba, Qpad mk-85, Beyerdynamic dt770 Pro 80 ohm

Permalänk

Beställt svart från Halebop nu. Hoppas man får en, fast med puckofon sen min s1 gick i backen... Good night and good luck

Permalänk
Medlem

NÄR KAN man beställa från APPLE STORE?

Permalänk
Medlem

Nu är alla telefonerna slut hos Tele2.

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Inaktiv

Telenor fungerade för mig nu iaf, ligger på 439kr/månad med 249kr abbonemanget. Ingen aning om när mobilen kommer..

Permalänk
Medlem

Kan man va säker på att halebop endast har vita 16gb?
Nån som har inside info om detta?

Visa signatur

Fractal Design R4 | Asus Z490 TUF Gaming plus wifi | I7 10700k | Corsair 16Gb DDR4 3000Mhz | Samsung 970 evo 1tb | MSI RTX 3070 Gaming X Trio | Skärm: Acer Predator XB271HU, LG CX 48" OLED

Permalänk

Ingen av er som har behov av kartor i mobilen eller? iOS6 verkligen suger med sina Apple maps iställetför Google maps som det tidigare varit. Att köpa en iPhone5, eller uppgradera till iOS6 nu är ungefär som att skjuta sig själv i foten.

Visa signatur

[Geek, Dad, Programmer, RC enthusiast, Technology evangelist]

Permalänk

beställt men frågan om det hade varit bättre att köpa i butik den 28:e, frågan vem som ger den snabbast? (tele2) lev 1-2v.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon184352:

Telenor fungerade för mig nu iaf, ligger på 439kr/månad med 249kr abbonemanget. Ingen aning om när mobilen kommer..

Lysande telenor, väljer 0 mån bindning, men när man kommer till nästa sida har den helt plötsligt lagt till 24 mån bindning.. tur man är uppmärksam i alla fall;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av kortleken:

beställt men frågan om det hade varit bättre att köpa i butik den 28:e, frågan vem som ger den snabbast? (tele2) lev 1-2v.

Om du inte fick specifikt leveransdatum på den 28 så kom du inte med i första batchen troligtvis. Om du är snabb och förhandsbokar hos tex the phone house när dom börjar ta emot så kanske du får den på fredag nästa vecka.

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

F5 dödar servrar

Visa signatur

Fractal Design R4 | Asus Z490 TUF Gaming plus wifi | I7 10700k | Corsair 16Gb DDR4 3000Mhz | Samsung 970 evo 1tb | MSI RTX 3070 Gaming X Trio | Skärm: Acer Predator XB271HU, LG CX 48" OLED

Permalänk
Medlem

Tror att jag fick iväg en beställning på Telenor nu, kom i alla fall till en tack för beställningen sida.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av emigrating12:

Ingen av er som har behov av kartor i mobilen eller? iOS6 verkligen suger med sina Apple maps iställetför Google maps som det tidigare varit. Att köpa en iPhone5, eller uppgradera till iOS6 nu är ungefär som att skjuta sig själv i foten.

Vi som kör med kartor i mobilen kör med riktiga grejor. Med riktiga grejor syftar jag på Navigon

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Skrivet av Pontraz:

Om du inte fick specifikt leveransdatum på den 28 så kom du inte med i första batchen troligtvis. Om du är snabb och förhandsbokar hos tex the phone house när dom börjar ta emot så kanske du får den på fredag nästa vecka.

någon som har fått en sådan bekräftelse? (28:e)
är svart den de skickar? fick aldrig möjlighet att välja färg och ingen bekräftelse på färg heller!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kortleken:

någon som har fått en sådan bekräftelse? (28:e)
är svart den de skickar? fick aldrig möjlighet att välja färg och ingen bekräftelse på färg heller!

Jag fick det..

Fick inte heller välja färg av vad jag såg men gick in efteråt igen och då kunde man välja färg. Dock så ska jag erkänna att ja tryckte på beställ så fort som möjligt men jag ville ändå ha svart så det spelar ingen roll för min del.

Visa signatur

mvh eller nått