Permalänk
Medlem

Vilka affärer i stockholm låter en prova ?

Letar efter en affär i stockholm som låter en prova tangentbord och mus.

Permalänk
Medlem

inet

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Entusiast

Inet och kjell&Co har riktigt bra service och låter kunder titta och klämma rejält på sina produkter.
Nackdelen är dock att ingen av dessa har ett bra utbud av tangentbord.

Webbhallen har ett bättre utbud, men servicen är helt obefintlig. Där får man inte ens andas i närheten av produkterna innan köp.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulanka:

Letar efter en affär i stockholm som låter en prova tangentbord och mus.

Vet att mediamarkt och elgiganten i barkarby har demo ex av både tangentbord och möss. Något mer centralt vet jag inte men webhallen borde du nog kunna fråga.

Permalänk
Medlem

finns bara ett . = Teknikmagasinet .

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

finns bara ett . = Teknikmagasinet .

jag tänkte samma sak, men när jag var där o kollade så fick iaf inte jag prova :/

Visa signatur

CPU: i5 2500 3,4 GHz | GPU: XFX HD6870 1GB | Ram: Corsair 8GB | HDD: SEAGATE 500GB |
PSU: CM 460W | MB: Gigabyte P67A-D3-B3 Socket 1155, P67, ATX

Permalänk
Medlem

gå till mediamarkt i gallerian...de har iaf rätt mycket razer, steelseries och qpad

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Seasonic Prime PX 750W | MSI MEG Z490 UNIFY | Intel Core i7-10700K | Noctua NH-D15 chromax.black | Corsair Vengeance LPX Black 32GB | MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X OC 10GB | ASUS Essence STX II | Triangle AIO Twin | Beyerdynamic DT 1990 Pro

Permalänk

Jag hade en skärm från Elgiganten hemma i en månad, som jag kunde returnera utan problem.
Visserligen var den bara uppackad i 3 dagar, öppet köp var väl behövligt på den.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Skrivet av arision:

finns bara ett . = Teknikmagasinet .

uppenbarligen inte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulanka:

Letar efter en affär i stockholm som låter en prova tangentbord och mus.

Inet, brukar faktiskt packa upp ett nytt ex. om dom inte har något framme på borden.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Inet, dom brukar öppna ett exemplar så man får prova lite

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4, Moderkort: AsRock Z77 Pro4, PSU: Antec VP650PM 650W, CPU: Intel Core i5 3570K @ 4.3Ghz, HDD: 500GB Western Digital Caviar Green 3,5, SSD: Samsung 840 Pro Series 128GB, OS: Windows 7 Ultimate 64 Bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av phlextro:

jag tänkte samma sak, men när jag var där o kollade så fick iaf inte jag prova :/

jävligt lustigt . har alltid fått kolla och känna

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

media markt inne i gallerian har väl en hel del upp som man kan peta på

Permalänk
Medlem
Skrivet av SysGhost:

Inet och kjell&Co har riktigt bra service och låter kunder titta och klämma rejält på sina produkter.
Nackdelen är dock att ingen av dessa har ett bra utbud av tangentbord.

Webbhallen har ett bättre utbud, men servicen är helt obefintlig. Där får man inte ens andas i närheten av produkterna innan köp.

Inet har ändå väl ett bra utbud

Visa signatur

Born to raise hell