Permalänk
Avstängd
Skrivet av ozo64:

Nu gör den det ja men de kommer inte gå plus på den totalt. De var tvugna att förlänga garantin 2 år vilket kostade dem flera hundra miljoner.
Sony går aldrig plus på ps3 heller. Bägge 2 måste skärpa sig till nästa generation om de vill fortsätta göra konsoller.

Skillnaden är att Microsoft har råd att gå minus i långa perioder utan att det påverkar företaget nämnvärt, medan Sony nästan håller på att gå under.

Permalänk
Medlem

Utbytestelefonen fungerar klockrent. Får ut 30Mbit där min gamla fick ut <1, aningens skillnad.

Frågan är bara om det är mjukvaruproblem eller något fel på en del av telefonernas hårdvara. Skumt..

Permalänk
Skrivet av rinosaur:

Det låter ändå som en ganska hög felprocent tycker jag? Fast kanske är vanligt iom. nylanseringar och telefoner, vad vet jag

Bara för att det kommer upp massa trådar om problem betyder det inte alls att felprocenten behöver vara hög. Ingen gör ju trots allt en tråd om att ens Iphone inte har några problem alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sensuella Sven:

Skillnaden är att Microsoft har råd att gå minus i långa perioder utan att det påverkar företaget nämnvärt, medan Sony nästan håller på att gå under.

Huvudet på spiken. Gissa vad som varit microsofts plan hela tiden? De håller på att konkurrera ut Sony från konsollbranschen totalt.

Permalänk

Kan inflika att jag har samma problem. Det är vissa iPhone 5 som har problem med WPA/WPA2 i kombination med AES. Sätter man den till TKIP så fungerar det. WEP fungerar också. Eftersom jag har en modern basstation som inte nöjer sig med annat än högsta säkerheten (WPA/WPA2 + AES) så har jag tvingats stänga av säkerheten helt :/ men har gjort nätverket dolt.
En återställning hjälper INTE mot detta. Jag tror och hoppas att detta är ett mjukvarurelaterat problem som drabbar vissa exemplar. Vi får se när 6.0.1 kommer. Annars får det bli ett byte.

Permalänk
Medlem

Har du felanmält det till apple?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyDiesel:

Kan inflika att jag har samma problem. Det är vissa iPhone 5 som har problem med WPA/WPA2 i kombination med AES. Sätter man den till TKIP så fungerar det. WEP fungerar också. Eftersom jag har en modern basstation som inte nöjer sig med annat än högsta säkerheten (WPA/WPA2 + AES) så har jag tvingats stänga av säkerheten helt :/ men har gjort nätverket dolt.
En återställning hjälper INTE mot detta. Jag tror och hoppas att detta är ett mjukvarurelaterat problem som drabbar vissa exemplar. Vi får se när 6.0.1 kommer. Annars får det bli ett byte.

Jag kör också med WPA2+AES hemma, men jag har inga problem alls med min iphone5. Det hela borde väl vara ett mjukvaruproblem, men då det inte drabbar alla så blir man orolig =/

Skickades från m.sweclockers.com