Androidanvändare, det är dags att gå vidare..

Permalänk
Medlem

Androidanvändare, det är dags att gå vidare..

Hej alla!

Jag hatar Andriod.. Så är det bara! Jag har ägt en Samsung SIII, en SII som jag har slängt. Har även ägt en HTC one X, och en HTC one S, och just nu använder jag en Noklia 3310. En lång lista på skitsaker från Androidutvecklare, och let's face it - det var en jävla radda dåliga produkter, har aldrig varit nöjd !! ALDRIG !!

Men någonting har hänt på senare tid. Jag vill inte haka upp mig på asiatisk skit längre är och att det har med det att göra - men det är omöjligt att blunda för det också tyvärr. Apples nya telefon iPhone 5 är ute i det vilda och användare rapporterar gång på gång att dem är jättenöjda. Vad händer, hur kan Apple göra så mycket bättre telefoner än alla andra? .. Är det dags att gå vidare? ..

Jag är elektronik fantast, och vill alltid ha det nyaste av allt! Spenderar mycket pengar på dyr teknologi för att ligga steget före, men jag förhandsbokade ingen Note 2... Varför ??? Kolla på marknaden!! Andra telefontillverkare har öppnat ögonen och sett vad apple såg för många år sen och först idag kunnat kopiera vad Apple gjorde för tre år sen, det finns en hel radda dåliga mobiltelefoner på marknaden nu som BORDE stänga folks ögon, men folk är FÖR inne på Andriod som alla vet är en billiga kopia på Ios.

Lyckades få min kompis att sälja sin gaming pc för några månadersen och fick han o köpa en Macbook, ända sen dess har han mått bättre, han har öppnat ögonen, han har nu kommit nästa apple och längre ifrån copycatsen, alla vet ju att Apple uppfann laptopen. Hatar Android och det är inte en SÅ pass stark kota i min elektronikryggrad för att ens fundera på. Och sluta tjafsa om "att det bara är en mobiltelefon" för att jag använder min mobiltelefon SÅ MYCKET, varje dag, hur många timmar som helst, 7 dagar i veckan, 12 månader om året, jämt. Almanacka, klocka/alarm, anteckningar, sms, telefon, internet, musikspelare, shit listan är FÖR lång och dessa egenskaper finns bara i IOS.

De telefoner som intresserar mig väldigt mycket nu är följande.

Iphone 5 Kolla in den telefonen, nya Ios 6 och en sjukt snygg design med 4" skärm!
Iphone 5 Apple lyckas verkligen med den här, samma Ios 6, snygg design! Stor skärm!
Iphone 5 VERKLIGEN en av mina favorit telefoner, och jag måste än mer sluta blunda för att den faktiskt jriktigt imponerande och världens bästa telefon... Nu stöd för Ios 6!

mest av allt tror jag på Apples nya operativsystem. Vad tror ni? Vilken telefon har fått er att stänga ögonen än mer för Android?

Hälsningar woorail

Visa signatur

64 3500+ socket 939, 512*2 400mhz. 2x Radeon HD 5450 512 GB SLI, Soundblaster Audigy 2 ZS, 160HD

Permalänk
Medlem

Let the feeding begin...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem

Åh nej... Trolltråd...

Permalänk
Medlem

HAHAHA kopia av Iphoneanvändare, det är dags att gå vidare..
Har man inget annat att göra så har man inte;)
Denna tråd 0/5 andra tråden 4/5 för han var iallafall seriös

http://www.sweclockers.com/forum/75-mobiltelefoner/1148259-ip...

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk

Too obvious sorry 0/5

Visa signatur

|Silverstone Fortress II|Intel i5 2500k @ stock|Asus Maximus IV Extreme B3 Intel P67|CM V8|Gainward GTX 570 Phantom|Corsair Vengeance 2x4|Corsair HX 750|Iphone 4 16 Gb|Nokia Lumia 920|Macbook Air 13" 2012 8 gb|

Permalänk
Medlem

Troll-tråd bara för att jävlas med personer xD

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

HAHAHA kopia av Iphoneanvändare, det är dags att gå vidare..
Har man inget annat att göra så har man inte;)
Denna tråd 0/5 andra tråden 4/5 för han var iallafall seriös

http://www.sweclockers.com/forum/75-mobiltelefoner/1148259-ip...

Det är som att TS endast bytte ut vissa ord tilll dess motsats, älska till hata, öppna till stänga, etc. Haha ett bra skratt fick man iaf

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Let's go Nokia then!

Permalänk
Medlem
Skrivet av woorail:

Hej alla!

Jag hatar Andriod.. Så är det bara! Jag har ägt en Samsung SIII, en SII som jag har slängt. Har även ägt en HTC one X, och en HTC one S, och just nu använder jag en Noklia 3310. En lång lista på skitsaker från Androidutvecklare, och let's face it - det var en jävla radda dåliga produkter, har aldrig varit nöjd !! ALDRIG !!

Men någonting har hänt på senare tid. Jag vill inte haka upp mig på asiatisk skit längre är och att det har med det att göra - men det är omöjligt att blunda för det också tyvärr. Apples nya telefon iPhone 5 är ute i det vilda och användare rapporterar gång på gång att dem är jättenöjda. Vad händer, hur kan Apple göra så mycket bättre telefoner än alla andra? .. Är det dags att gå vidare? ..

Jag är elektronik fantast, och vill alltid ha det nyaste av allt! Spenderar mycket pengar på dyr teknologi för att ligga steget före, men jag förhandsbokade ingen Note 2... Varför ??? Kolla på marknaden!! Andra telefontillverkare har öppnat ögonen och sett vad apple såg för många år sen och först idag kunnat kopiera vad Apple gjorde för tre år sen, det finns en hel radda dåliga mobiltelefoner på marknaden nu som BORDE stänga folks ögon, men folk är FÖR inne på Andriod som alla vet är en billiga kopia på Ios.

Lyckades få min kompis att sälja sin gaming pc för några månadersen och fick han o köpa en Macbook, ända sen dess har han mått bättre, han har öppnat ögonen, han har nu kommit nästa apple och längre ifrån copycatsen, alla vet ju att Apple uppfann laptopen. Hatar Android och det är inte en SÅ pass stark kota i min elektronikryggrad för att ens fundera på. Och sluta tjafsa om "att det bara är en mobiltelefon" för att jag använder min mobiltelefon SÅ MYCKET, varje dag, hur många timmar som helst, 7 dagar i veckan, 12 månader om året, jämt. Almanacka, klocka/alarm, anteckningar, sms, telefon, internet, musikspelare, shit listan är FÖR lång och dessa egenskaper finns bara i IOS.

De telefoner som intresserar mig väldigt mycket nu är följande.

Iphone 5 Kolla in den telefonen, nya Ios 6 och en sjukt snygg design med 4" skärm!
Iphone 5 Apple lyckas verkligen med den här, samma Ios 6, snygg design! Stor skärm!
Iphone 5 VERKLIGEN en av mina favorit telefoner, och jag måste än mer sluta blunda för att den faktiskt jriktigt imponerande och världens bästa telefon... Nu stöd för Ios 6!

mest av allt tror jag på Apples nya operativsystem. Vad tror ni? Vilken telefon har fått er att stänga ögonen än mer för Android?

Hälsningar woorail

Let's go Nokia then!

Permalänk

Ser direkt att du har blivit manipulerad av Apple. De försöker få alla att tro att deras produkter är mycket bättre, men så är det inte.

Apple uppfann inte bärbara datorer.

iOS är designat för 3 åringar.

Permalänk
Medlem

Dåligt försök. Tillbaka till trollskolan med dig.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Trolololo, som om du nu skulle använda din telefon så himla mycket, då har jag en fråga, hur använder du internet på din "3310"?? Hahahaha Trolololo

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Permalänk
Medlem

Samma troll som startade den här tråden trolla en annan tråd och skrev att iphone skulle klara ett fall på 30m -.-
http://www.sweclockers.com/forum/75-mobiltelefoner/1152952-sa...

Visa signatur

The honey badger doesn't care.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*
Trollande är något som inte är tillåtet.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.