Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Sugo SG08. Tack Silverstone :)

Tjena, det var jag som vann pappchassi-tävlingen för ett tag sedan. Nu när jag äntligen fått min systemkamera (en Canon 600D) så tänkte jag att jag kan lägga upp några bilder på det

jag tar mer än gärna emot kritik på bilderna!

Sugo SG08. Tack Silverstone

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Snyggt! I allmänhet lite mörka bilder men man ser vad dom föreställer och det var inget jag störde mig på egentligen, chassit verkar litet och smidigt! Blir det bygge/bilder senare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av gman:

Snyggt! I allmänhet lite mörka bilder men man ser vad dom föreställer och det var inget jag störde mig på egentligen, chassit verkar litet och smidigt! Blir det bygge/bilder senare?

nae har tyvärr inga komponenter till chassit

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |