Tips på F2P på steam!

Permalänk
Medlem

Tips på F2P på steam!

Jag och min polare är uttråkade och försöker hitta nått Free to play spel man kan ladda ner lite snabbt och lira.
Det vi söker är nått Co-op baserat. Vi vill vara på samma lag och möta datorn, ex försvara en bas mot waves osv.

Hittade en flik på steam där det var just F2P spel, 41 st tror jag det var men vi "orkar" inte kolla upp precis alla spel för att hitta det vi söker.
Så jag undrar ifall någon vet något spel som ni tror matchar det vi söker (:

Hoppas verkligen någon kommer med ett eller fler bra förslag (:

ps: Glöm inte att ringa och rösta på team Putte i körslaget imorgon klockan 20:00.

Permalänk

League of Legends, går att koppla till steam och går att köra på samma lag, möta waves osv.

Det är troligtvis inte precis vad ni söker och man dödar inte "waves" på det sättet du troligtvis menar men testa, det är riktigt roligt!

Permalänk
Medlem

Team Fortress 2

Visa signatur

Driven, Optimistisk & Social

Permalänk
Medlem

Nha inte LoL sen team fortress 2 så finns det la ett mode där man möter waves. Men det kanske kostar?

Laddar ner world of battles nu av någon anledning haha. Någon som har lirat och har nått o säga om spelet`?

Permalänk
Medlem

Gotham city: impostors kanske? Hyffsat kul för att vara ett F2P

Visa signatur

CPU: intel core i5-2500K @ 4.5 GHz GPU: AMD 280x Moderkort: MSI P67A-C45 B3 RAM: 8gb Corsair XMS3 1600 MHz SSD: Intel 520 120gb, Samsung 830 120gb HDD: random 1tb, random 320gb PSU: Corsair TX 650W V2 80+ Chassi: Cooler Master HAF 912.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueCroj:

Nha inte LoL sen team fortress 2 så finns det la ett mode där man möter waves. Men det kanske kostar?

Laddar ner world of battles nu av någon anledning haha. Någon som har lirat och har nått o säga om spelet`?

Helt gratis, Men det kostar om du vill bli matchmaked av de, Annars är det bara gå in och söka på mvm på servers

Visa signatur

Driven, Optimistisk & Social