Permalänk
Avstängd

JimmsPC Cu Vattenblock !

Söndag 16 December på min hemsida så kommer jag att avslöja hur vad osv om JimmsPC vattenblock.
Hitintills har alla recentioner om deras SocketA S370 block bara varit om hur det ser ut utvändigt samt hyr bra det kyler men insidan ?
Detta avslöjar jag imorgon på *Rensat av Aphex* för att ni alla ska veta är det värt att betala 500-550:- för detta block ?
Varför ska man betala 500-550:- för detta block ? Detta kommer avslöjas i morgon !

Permalänk
Medlem

* väntar nyfiket

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Avstängd

Är inte detta reklam?

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk

Jo. Tror han gjorde så att det skulle bli det. Men tack för att vi fick veta. hehe

Offtopic: Ruskigt ful sida.

Permalänk
Medlem

Det du skriver borde bryta mot reglerna..

btw så är väl inte jimmspc block värt pengarna man får ju inte ens ett fästa. Det är dåligt och jag tror inte prestandan är särskilt bra heller.

lol
ATI visst är den hehe..

Drone fixa dig en kamera FFS

Permalänk
Avstängd

jaha, det är söndag den 15 nu, vart är recentionen då ?

Visa signatur

Partilles största Ghetto vattenkylning | We are The MICROSOFT! Lower your firewall and surrender your sourcecode,we will add your features and technological destinctivness to our own. Your ideas will adapt to service us. RESISTANCE IS FUTILE.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mind
jaha, det är söndag den 15 nu, vart är recentionen då ?

http://www.pcdreams.nu/guides/make_block2.php

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Medlem

hahaha

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

okej kanske var lite onödigt..

Men till lite konstruktiv kretik. Drone du borde skaffa dig en ordentlig kamera. Det ser inte bra ut annars helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

grundig: antar det:)
tror inte folk verkar bry sig så mycket...

Visa signatur

||Malum cum malum expoltio est||

Permalänk
Avstängd

PUBBAD !

FÖRVÅNAD ?

sen att dom använder silikon lim som rinner ner i kanalerna å stoppar värmeledningsförmågan ja vad säger man ! Knappt värt att kallas budget ens !

Detta block är bara värt kopparen ! Inget mer !

Permalänk

Fixa ny design!

Permalänk
Medlem

Petterk: tycker ni kan sluta hacka ner på Drone2of8, borde uppmuntra han istället.. Gör bättre själv.

Permalänk

Visst. Den är inte så pjåkig men finns snyggare.

Permalänk
Avstängd

ATI: Varför snackar du om hemsidan?! Vad har den med allting att göra?

Riktigt bra Drone! Keep up the good work.

Visa signatur

[size="1"] | Asus P4S533 | Intel P4 2.26 @ 2.6 Ghz | 512 Samsung PC 2700 | Gf4 ti4200 64 mb 310/605 | 80 gb IBM 120 GXP | Hercules Fortissimo III 7.1 | Dubbla skärmar; Sony 19" G400 & Samsung 17" 757NF | Chieftech dragon svart | Adsl |Win xp pro | 3DMARK: 13300+ poäng |[/size]

Permalänk
Avstängd

tack skönt att höra att folk hajade vad tråden handlade om !

blocket kan duga till GPU men inte fan mycket mer ser nu att lösningsmedlet i foglimmet har runnit å täcker delar av kanalerna i blocket !

näe fyfan ! : BLÄ !

Permalänk
Avstängd

Hah! jag har rätt att skratta för jag har gort bättre med garanterat sämre verktyg MUHAHAHAH
annars så jäkla osis altså, jag vet hur svårt det är o få det rätt.

så silicon e inte bra säjer ni ,, hmmm

Visa signatur

Partilles största Ghetto vattenkylning | We are The MICROSOFT! Lower your firewall and surrender your sourcecode,we will add your features and technological destinctivness to our own. Your ideas will adapt to service us. RESISTANCE IS FUTILE.

Permalänk
Medlem

Det är Söndagen den 15:e, inte 16:e

Sen borde du kolla språket på båda dina inlägg (tänker på det första) och artikeln!? Jag förstår knappt vad du skriver...låter som någonting jag skrev när jag gick i typ 3an...
"I good way of thinking but totally usless." = ???

Men annars var det ett mkt bra initiativ!!!

Visa signatur

MacL3ans ljudisolering: Spela in ljudet från ett tyst rum på en bandspelare. Stoppa spelaren i datorn och spela upp på högsta volym!