[Arma2/DayZ] Day Z Server kom in och spela !:D

Permalänk

[Arma2/DayZ] Day Z Server kom in och spela !:D

Tjenare alla Day Z älskare! Har nyligen börjat spela en svensk server vid namnet SE Chernarus Bliss 1 by Geveo. Finns att hitta på sixlauncher och dayz commander.

Lite info om servern:

-Servern är private och det behövs password får att joina som man får genom att regga sig på deras hemsida (Tar max 2 min)

- Finns ett anti hack system som gör det nästan helt omöjligt att fuska. Om det skulle komma in någon scriptkid som fuskar så är det bara göra en tråd på forumet och skiver namnet på hackaren så blir han bannad.

- AS 50 och L85 Thermal är borttagna.

- 3 till 5 choppers totalt på server och en jävla massa fordon. Servern restartar varje ca 5 timme så alla fordon som är sprängda spawnar tillbaka.

-Severn har Side channel så alla kan chatta med varandra ingame.

Det enda dåliga med servern är att det inte är alltid mycket folk inne. Så kom in och testa.

Btw så är det en squad som är ganska överlägsna vid namnet [MTN] så om några squads skulle joina och äga dom skulle det göra min dag iaf !:)

Hemsida : dayz.geveo.se

Hade gött! Hoppas jag inte gjort allt för många stavfel

Permalänk
Medlem

Låter riktigt nice!
Ska nog ta och kolla in det efter jobbet

Visa signatur

Science bitch

Permalänk
Medlem

Låter lockande Inte spelat på länge men de gångerna jag faktiskt lirat har jag aldrig fått tag på ett fordon, inte ens en cykel!

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Medlem

Spelar på denna servern nu och måste säga att man har fått roliga upplevelser förutom småungar som skriker hacker såfort de dör, diverse harassments har även pågått (förhoppningsvis slutat nu).

Skulle va kul om folk med lite ålder började lira det så medelåldern inte ligger på 12 som det känns i nuläget.

Måste även påpeka att fordon spawnen är ändrad så det är runt 2 choppers och runt 55 andra fordon på servern.

Skrevs lite i forumet om att de eventeullt stänger av crosshairs och 3rd person view.

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk

Kan kolla in servern senare

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -