Permalänk
Avstängd

Dota2 key sökes!

Tjenare fellow sweclockers, skulle någon vänlig själ kunna skänka en beta key till mig, letat överallt men inte hittat nån:(
Har längtat så sjukt länge på spelet så en key skulle uppskattas otroligt mycket! /mvh Baowz

Permalänk
Medlem

Yeah sure, Har två liggandes.

Visa signatur

Desktop: i5 2500K, 32GB RAM, Intel 330 60GB SSD, 1TB HDD, GTX 670, Fractal Design Arc, Arch Linux
Laptop: Asus U32u, Intel 330 60GB SSD, 8GB RAM, Arch Linux

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kleiner:

Yeah sure, Har två liggandes.

Vore schyst! skicka pm!:)

Permalänk
Medlem

Har 3 dota 2 nycklar som jag gärna byter mot något! :] Så om någon har något roligt att tradea på t.ex steam för en dota2 nyckel så pma mig

Permalänk

PM'a om ni vill ha en nyckel. Har två st just nu.

Visa signatur

|En tråkig acer-laptop|

Citera om du vill ha något sagt.

Permalänk
Medlem

Har nog 6 st tror jag, pma.

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk
Medlem

Även jag har 5st nycklar som jag skulle kunna byta/ge bort till någon intresserad

Permalänk
Medlem

Jag tar också hemskt gärna en om någon har! PM'a isåfall.

Tack i förväg!

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Jag har några keys liggandes om någon vill ha.

Permalänk
Medlem

Skulle uppskatta om någon riktigt snäll själ har någon dota 2 key som ligger och samlar damm att skicka till mig då jag har letat runt som en dåre. /mhv sam

Permalänk
Medlem

Om folk PM'ar mig sina steam adds så kan jag skicka ut några DOTA2 när jag kommer hem från jobbet, har 10st som bara ligger...

Permalänk
Hedersmedlem