Permalänk
Medlem

Mus problem

Min Explorer 3.0 har börjat blivit lite kass. Ibland, ungefär var 8:e gång jag klickar så blir det ett dubbelklick. Det är lite jobbigt ibland när en fil öppnas som jag bara ska markera t ex.

Jag har alltid varit försiktig med den. Aldrig slagit på den när jag blivit arg eller nåt och jag har bara haft den 4 månader ungefär.

Den verkar ju inte gå att öppna på nåt sätt. Finns inga skruvar eller nåt. Nån som vet vad som kan vara fel och vad jag kan göra?

Permalänk

Re: Mus problem

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zaqwer
Min Explorer 3.0 har börjat blivit lite kass. Ibland, ungefär var 8:e gång jag klickar så blir det ett dubbelklick. Det är lite jobbigt ibland när en fil öppnas som jag bara ska markera t ex.

Jag har alltid varit försiktig med den. Aldrig slagit på den när jag blivit arg eller nåt och jag har bara haft den 4 månader ungefär.

Den verkar ju inte gå att öppna på nåt sätt. Finns inga skruvar eller nåt. Nån som vet vad som kan vara fel och vad jag kan göra?

har uppleft det där problemet ibladnd också.. ja skulel ocmsåvilja ta upp musen å rengöra den lite där inne.. de e massa dynga som fastnat bakom scrollen så den funkar skit kasst....

någon som vet hur man gör...

Permalänk
Medlem

4st philips skruvar under fötterna. Bara att bända loss försiktigt med en kniv eller rakblad.

Visa signatur

[ GA-P67A-UD4, i7 2600K @ 4.5GHz, Noctua NH-D14, 16GB XMS3, HD6970 2GB, 2x F120 120GB ]