SIBERIA V2 278:- på Cdon? SJUKT BILLIGT

Permalänk

SIBERIA V2 278:- på Cdon? SJUKT BILLIGT

Tjena!

Kände mig tillräckligt generös att dela med mig utav detta erbjudande! CDON.se har en julkalender varje dag, där olika produkter dras ned på priset.
Idag 12/12 - 12 reade de ner Siberia V2 White för endast 299 kronor (med frakt 328:-).
Dock så kan man använda rabattkoder på detta erbjudande (50:-) vilket drar ner priset till 278:-, SJUKT BILLIGT.

Hoppas detta in klassas på "reklam", men ville bara dela med mig utav detta härliga erbjudande! Ska köpa det alldeles strax till en polare i Sthlm haha.

Siberia: http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_siberia_v2_fullsize_...
Rabatt koden: http://www.kampanjjakt.se/cdon/cdon-rabattkod-ger-dig-fri-fra... (Koden är CHRISTMAS)

Ha' det gött och god jul!

// Shajan

Permalänk
Inaktiv

Finns trådar om både bra priser och kalendrar, såatte.

Permalänk
Medlem

Tackar, garanterat köp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svanslös:

Tjena!

Kände mig tillräckligt generös att dela med mig utav detta erbjudande! CDON.se har en julkalender varje dag, där olika produkter dras ned på priset.
Idag 12/12 - 12 reade de ner Siberia V2 White för endast 299 kronor (med frakt 328:-).
Dock så kan man använda rabattkoder på detta erbjudande (50:-) vilket drar ner priset till 278:-, SJUKT BILLIGT.

Hoppas detta in klassas på "reklam", men ville bara dela med mig utav detta härliga erbjudande! Ska köpa det alldeles strax till en polare i Sthlm haha.

Siberia: http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_siberia_v2_fullsize_...
Rabatt koden: http://www.kampanjjakt.se/cdon/cdon-rabattkod-ger-dig-fri-fra... (Koden är CHRISTMAS)

Ha' det gött och god jul!

// Shajan

Jag känner till CDONs julkalender, det finns en julkalendertråd som länkar till olika butiker med andra erbjudanden och tävlingar.
Men ja, det är ett bra pris.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Skrivet av Eronki:

Jag känner till CDONs julkalender, det finns en julkalendertråd som länkar till olika butiker med andra erbjudanden och tävlingar.
Men ja, det är ett bra pris.

Kan ju knappast hitta ett begagnat för 250:-
Bra pris? Yessir.

Permalänk

Tackar, jag beställde hem ett par.

Permalänk
Medlem

Beställde också, tack! Äntligen slutar folk klaga på min mic i skype..

Permalänk
Medlem

de hade precis samma erbjudande förra året. köpte mina då
räknar man ljudkvalitet för pengarna så är det här vad dom borde kosta dock... inte 600-800 som dom kostar i vanliga fall.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Avstängd

HAHA, siberia..! :')

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Medlem

Någon annan det fastnar för efter man klickar på Slutför Köp? Sidan står bara o tuggar.

Edit: Fungerade efter jag uppdaterat sidan.

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

räknar man ljudkvalitet för pengarna så är det här vad dom borde kosta dock... inte 600-800 som dom kostar i vanliga fall.

Håller helt klart med. ljudet ur dessa är redigt uselt. Kom aldrig så långt att jag fick använda micen då jag helt enkelt inte stod ut med ljudkvaliten.
Trist att de har fått såpass mycket fäste på marknaden att de mer eller mindre säljer sig själva numera.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

beställde också ett par, ar hört både bra och dåligt om dem, men det kan ju inte bli sämre än det jag har nu

Permalänk
Medlem

Såg detta i dagens fynd-tråd. Grymt erbjudande. Blev en julklapp te brorsan

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem

Åååhhhh va generöst, i denna tråden är folk ännu generösare med tipps nästan varje dag.

#12991340

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk

Tack för tipset

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av carlen:

Beställde också, tack! Äntligen slutar folk klaga på min mic i skype..

Var just därför jag bytte bort från mina Siberia V2, horribel mick tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svanslös:

Tjena!
......// Shajan

jag har personligen riktigt dåliga erfarenheter av seberia v2 det har varit kass kvallitet och mitt var ett riktigt måndags exemplar.
orkar inte gå in på och förklara mer dock..
men att kalla erbjudandet underbart e för mej som att säga att det är kul med grov förskylning. aja ska inte vara en glädje dödare gratis till ett bra köp av ett gött headset i alla fall (om öronen).

jag avstår från detta erbjudande och hoppas det glädjer många.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av carlen:

Beställde också, tack! Äntligen slutar folk klaga på min mic i skype..

Riktigt kass mic på Siberia. Lågt ljud och väldigt basig = man hör i princip inte vad personen säger.

Fint pris, men inte ens för 100kr hade dem varit värt det, med tanke på hur dåligt ljudet och micen är samt hur ömtåliga dem är.

Permalänk
Avstängd

Haha, har de kommit på vad de är värda?

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Nä tack, de kostar säkert inte mer än 30kr i tillverkning, litar inte på fem öre på Qpad osv, de öser ut skit utan dess like, och allt av lika dåliga kvalitet.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Nä tack, de kostar säkert inte mer än 30kr i tillverkning, litar inte på fem öre på Qpad osv, de öser ut skit utan dess like, och allt av lika dåliga kvalitet.

Qpad? Det är Steelseries som tillverkar hörlurarna :D. Qpad lät ju Beyerdynamic tillverka deras QH-1339 i alla fall, eller rättare sagt, de köpte OEM.

Permalänk
Medlem

Köper ju hellre domma och kör med dom i några månader tills dom pajjar, än att ha kvar mina glappande razer megalodon som kostade 1500kr,Alla hör vad jag lyssnar på för musik för det bara strömmar ut musik från hörlurarna.

Visa signatur

life's shit-.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svanslös:

Tjena!

Kände mig tillräckligt generös att dela med mig utav detta erbjudande! CDON.se har en julkalender varje dag, där olika produkter dras ned på priset.
Idag 12/12 - 12 reade de ner Siberia V2 White för endast 299 kronor (med frakt 328:-).
Dock så kan man använda rabattkoder på detta erbjudande (50:-) vilket drar ner priset till 278:-, SJUKT BILLIGT.

Hoppas detta in klassas på "reklam", men ville bara dela med mig utav detta härliga erbjudande! Ska köpa det alldeles strax till en polare i Sthlm haha.

Siberia: http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_siberia_v2_fullsize_...
Rabatt koden: http://www.kampanjjakt.se/cdon/cdon-rabattkod-ger-dig-fri-fra... (Koden är CHRISTMAS)

Ha' det gött och god jul!

// Shajan

Finns redan en tråd om detta headset

meme
Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Svanslös:

Tjena!

Kände mig tillräckligt generös att dela med mig utav detta erbjudande! CDON.se har en julkalender varje dag, där olika produkter dras ned på priset.
Idag 12/12 - 12 reade de ner Siberia V2 White för endast 299 kronor (med frakt 328:-).
Dock så kan man använda rabattkoder på detta erbjudande (50:-) vilket drar ner priset till 278:-, SJUKT BILLIGT.

Hoppas detta in klassas på "reklam", men ville bara dela med mig utav detta härliga erbjudande! Ska köpa det alldeles strax till en polare i Sthlm haha.

Siberia: http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_siberia_v2_fullsize_...
Rabatt koden: http://www.kampanjjakt.se/cdon/cdon-rabattkod-ger-dig-fri-fra... (Koden är CHRISTMAS)

Ha' det gött och god jul!

// Shajan

Tack så mycket shajan, mina lurar gick sönder i måndags så det var ett perfekt tillfälle att köpa dessa.

Permalänk
Medlem

Priset motsvarar äntligen värdet på dessa.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Skrivet av nino:

Vad fan är det med folk och deras jävla negativitet?
Jävla pessimister, försöker bara tipsa om ett erbjudande som är jävligt schysst. Många gillar Sibera, själv tycker jag de är helt OK. Sitter med ett par gröna, och är ganska nöjd. Att ge iväg något sådant i julklapp, speciellt till en polare, är nog personligen en jävligt bra present och särskilt för priset.

Jag bad inte om negativitet, och jag visste fan inte att det fanns en annan tråd om exakt samma headset med rabattkoden.

Dock så gjädjer det mig väldigt mycket när folk åtminstone tackar, eller är tacksamma.

Permalänk
Medlem

När kommer mina Siberias då! Köpte igår för 249;- fick en mail att den var postad och ett kolli nummer som inte har funkat ännu.

Hoppas de hinner komma imorgon annars väntar måndagen mig.

Permalänk
Skrivet av OwNii:

När kommer mina Siberias då! Köpte igår för 249;- fick en mail att den var postad och ett kolli nummer som inte har funkat ännu.

Hoppas de hinner komma imorgon annars väntar måndagen mig.

Gött att höra
Ganska säker på att de kommer imorgon, med tanke på att leveranstiden är max 3 dagar. Håll bara tummarna

EDIT: Nu när jag tänker efter blir det bara två dagar haha, men det finns jo stor möjlighet att de ändå kommer!

Permalänk
Medlem

Sjukt billigt och sjukt dålig kvalité. Dem borde inte kosta mer än 199kr i ordinarie pris, men eftersom det är "Gaming"-headset så är det inte svårt och sälja dem för 600kr till en P12a.