SIBERIA V2 278:- på Cdon? SJUKT BILLIGT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svanslös:

Tjena!

Kände mig tillräckligt generös att dela med mig utav detta erbjudande! CDON.se har en julkalender varje dag, där olika produkter dras ned på priset.
Idag 12/12 - 12 reade de ner Siberia V2 White för endast 299 kronor (med frakt 328:-).
Dock så kan man använda rabattkoder på detta erbjudande (50:-) vilket drar ner priset till 278:-, SJUKT BILLIGT.

Hoppas detta in klassas på "reklam", men ville bara dela med mig utav detta härliga erbjudande! Ska köpa det alldeles strax till en polare i Sthlm haha.

Siberia: http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_siberia_v2_fullsize_...
Rabatt koden: http://www.kampanjjakt.se/cdon/cdon-rabattkod-ger-dig-fri-fra... (Koden är CHRISTMAS)

Ha' det gött och god jul!

// Shajan

Tack.. Får bli ersättare till mina backup lurar Kan inte alls hålla med om att det är särskilt dålig mick i dom.. Absolut finns bättre men de gör sitt jobb gott o väl

Skrivet av nino:

Finns redan en tråd om detta headset

Tack, du gjorde min dag. Det roligaste jag har sett i hela mitt liv. -.-

Till er andra paragrafryttare: Läs igenom tråden så ser ni att redan i inlägg 2 så kommer information om att det "redan finns en tråd.....". Så sluta spamma.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Skrivet av Lindgren92:

Sjukt billigt och sjukt dålig kvalité. Dem borde inte kosta mer än 199kr i ordinarie pris, men eftersom det är "Gaming"-headset så är det inte svårt och sälja dem för 600kr till en P12a.

Ska erkänna lite, priset är ganska mycket för V2an. Men de är ganska snygga (iaf de gröna), sitter otroligt skönt på huvudet, nice mick och ljudet är väl inte det bästa. Det är ett enkelt gaming headset, som verkligen är värd 278;- det är iaf vad jag tycker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svanslös:

Ska erkänna lite, priset är ganska mycket för V2an. Men de är ganska snygga (iaf de gröna), sitter otroligt skönt på huvudet, nice mick och ljudet är väl inte det bästa. Det är ett enkelt gaming headset, som verkligen är värd 278;- det är iaf vad jag tycker.

Det måste jag hålla med om!
De sitter som ett moln på huvudet. är nog de bekvämaste lurarna jag haft på mig.
Snygga är dom med.

Men som sagt så är det skitdåligt ljud för de pengarna man betalar (i vanliga fall alltså)

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

Beställde dessa för att testa.

Den ursprungliga modellen tillverkades inte av Steel Series utan av företaget "Ice mat" som sedan köptes upp av Steel Series. Jag har haft originalet, som ser likadana ut, och de var riktigt bra för sin prisklass, uppskattningsvis år 2006. Mikrofonen var dock ett skämt. Denna kom på extern sladd och skulle typ nypas fast i skjortkragen. Hade man dock t.ex. en urringad t-shirt fick man sätta den i ena näsborren istället, och även då var ljudet för lågt.

Ljudet i själva lurarna var dock bra, inte fullt så detaljerat som ett par dyrare lurar men problemet med överdriven eller tjock bas, eller ens fokus på bas, låter dock främmande för mig. Vill minnas att de från Ice Mat var ganska "ljusa" och lade fokus på diskant över bas.