GtX 670 Gratis på Inet FYNDA!

Permalänk
Skrivet av Flan:

http://piclair.com/q08id
We will see about this... xD

Den var bra...! Får jag mail om cancellering svarar jag med denna bild:D

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Hej,

Skickar detta mail då ni beställt ett GTX670 för 0kr. Tyvärr skedde ett systemfel och kortet kostade under en kortare period 0kr vilket inte stämmer.

Vi har som du säkert förstår ingen möjlighet att leverera kortet till er för 0kr (vi fick in ett par hundra ordrar).

Om ni har frågor eller funderingar, tveka inte att skicka ett mail till oss på info@inet.se eller slå oss en signal på 031-652700.

Permalänk
Avstängd

Får jag kortet så kommer jag alltid handla mina saker från inet
Annars aldrig mer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Al3xswe:

Hej,

Skickar detta mail då ni beställt ett GTX670 för 0kr. Tyvärr skedde ett systemfel och kortet kostade under en kortare period 0kr vilket inte stämmer.

Vi har som du säkert förstår ingen möjlighet att leverera kortet till er för 0kr (vi fick in ett par hundra ordrar).

Om ni har frågor eller funderingar, tveka inte att skicka ett mail till oss på info@inet.se eller slå oss en signal på 031-652700.

Kan man bara inte hänvisa till deras egna villkor?
Om någon hade råkat beställa ett kort som istället kostade 99999:- så tror jag inte att dom hade varit långsamma på att genomföra ordern

Visa signatur

New. I7 11800h undervolt, RTX3070max-P, 1080p 300hz, 16GB Samsung 3200@3500cl20, 1+1TB nvme.
-
Old. I7 8750h undervolt, gtx1070 undervolt, 1440p 144hz, 16GB Corsair 2666, 1TB MP510 nvme.
-
Older. Intel I7 3610qm, Amd7970m, 8GB Kingston HyperX 1600mhz, 500GB Samsung 850 ssd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Dislikeknappen för att de inte vill gå med förlust på ett par miljoner? Att de inte skickar ut grafikkortet är snarare bra för de flesta på Sweclockers, då vi slipper att de måste höja deras andra priser i framtiden istället.

Det skickas tillbaka efter någon bankdag oftast.

Är det ett pr trick lägger de självklart inte upp mer än ett 20 tal kort. Motsvarande 40kkr, eller en halvsida i en kvällstidning...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk

Säger samma som ovan, hade jag fått kortet (no way att jag kommer) så hade jag handlat allt ifrån inet i fortsättningen.. Annars blir det väl lite blandat mellan dem olika butikerna.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Asså svensk lag säger väl i stil med: Man betalar för det pris man har kommit överens om. Eller?

Permalänk
Avstängd

alla som lägger en sån order ställer bara till det för oss andra då inet måste maila alla som beställt och berätta om det uppenbara felet, synd att dom ska behöva lägga massa extra tid på det istället för att fokusera på alla andra beställningar som måste skickas, tror dom har att göra så det räcker och blir över endå.

Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4

Permalänk
Skrivet av Al3xswe:

Hej,

Skickar detta mail då ni beställt ett GTX670 för 0kr. Tyvärr skedde ett systemfel och kortet kostade under en kortare period 0kr vilket inte stämmer.

Vi har som du säkert förstår ingen möjlighet att leverera kortet till er för 0kr (vi fick in ett par hundra ordrar).

Om ni har frågor eller funderingar, tveka inte att skicka ett mail till oss på info@inet.se eller slå oss en signal på 031-652700.

Typiskt! När de äntligen hade något bra på rean till ett fantastiskt pris så vill de inte leverera:D

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Lego Master

Systemfel my ass. Undrar vem som får kicken för detta!

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philip0521:

Asså svensk lag säger väl i stil med: Man betalar för det pris man har kommit överens om. Eller?

Svensk lag säger att affären inte har någon som helst skyldighet att leverera om priset är uppenbarligen för lågt, vilket det är i detta fallet.

Skrivet av Fidel Castro:

Typiskt! När de äntligen hade något bra på rean till ett fantastiskt pris så vill de inte leverera:D

Ja verkligen, varför skänker inte du också bort alla dina pengar för att visa vad du vill att Inet ska göra?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Al3xswe:

Hej,

Skickar detta mail då ni beställt ett GTX670 för 0kr. Tyvärr skedde ett systemfel och kortet kostade under en kortare period 0kr vilket inte stämmer.

Vi har som du säkert förstår ingen möjlighet att leverera kortet till er för 0kr (vi fick in ett par hundra ordrar).

Om ni har frågor eller funderingar, tveka inte att skicka ett mail till oss på info@inet.se eller slå oss en signal på 031-652700.

Tycker synd om den personen på Inet som får sitta och Copy Paste maila detta till alla de som gjorde en beställning ^^
Kanske personen som gjorde felet åkte på den, vem vet xD

Visa signatur

.

Permalänk
Skrivet av visenstam:

alla som lägger en sån order ställer bara till det för oss andra då inet måste maila alla som beställt och berätta om det uppenbara felet, synd att dom ska behöva lägga massa extra tid på det istället för att fokusera på alla andra beställningar som måste skickas, tror dom har att göra så det räcker och blir över endå.

De får väl ansvara för vad de lägger ut på sin egen sida...klart som tusan att de får lägga tid på att rätta till saker som de själv ställt till med!
Om du gör i byxorna inte kommer väl mamma springande och tvättar dem?

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk

Fan va folk är allmänt osmarta o tråkiga. Trodde ni verkligen att ni skulle få erat kort gratis?

Permalänk
Medlem

Detta gäller ett abbonnemang . läs de sista posterna.

http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=67137&page=12

Visa signatur

Spelar http://wurmonline.com/, Broar är live, skepp fått nytt utseende. 21:a oktober steam Wurm Unlimited

Sammanfattning i trådstart

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PelleRell:

Det är i ett sånt här läge man saknar "dislike" knappen.

Allvar? Du gillar inte att Inet inte gav dig ett gratis grafikkort?

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

De får väl ansvara för vad de lägger ut på sin egen sida...klart som tusan att de får lägga tid på att rätta till saker som de själv ställt till med!
Om du gör i byxorna inte kommer väl mamma springande och tvättar dem?

Nu är det dock andra personer som utnyttjar deras misstag, så att de får ännu mer att fixa. Lite skillnad mot att tvätta byxor som du jämför mot.

Permalänk
Medlem

Jaja, game over grabbar!

Jag säger som jag svarade på inets mail:

Ok. Var tvungen att testa, hade ju kunna vara något vrickat PR trick med ett par tre kort...

GOD JUL!

//Kent.

Dags att sluta whina och ta det som en man!

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fidel Castro:

De får väl ansvara för vad de lägger ut på sin egen sida...klart som tusan att de får lägga tid på att rätta till saker som de själv ställt till med!
Om du gör i byxorna inte kommer väl mamma springande och tvättar dem?

Nog tar dom ansvar, men man behöver ju inte hälla mer bensin på elden eller ?

Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4

Permalänk
Medlem

Vad jag har sett är det ingen som trott att de verkligen skulle få ett kort.

Så förstår inte riktigt vad en del pratar om. Citerar er gärna om ni känner er träffade!

Permalänk
Skrivet av Ashzala:

Vad jag har sett är det ingen som trott att de verkligen skulle få ett kort.

Så förstår inte riktigt vad en del pratar om. Citerar er gärna om ni känner er träffade!

Precis! men man måste ändå våga chansa...ingen vet ju om det var ett PR-trick...

Som jag sade i tråden tidigare:

gäller att våga, annars vinner man aldrig. De fega killarna får aldrig dansa med de snygga tjejerna!

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Jag tycker verkligen det är roligt med alla negativa människor som är så snabba med att annonsera hur "pantade" alla är som trodde på detta. Fy fan vad roligt det hade varit om det faktiskt var sant. Man kan inte ha mycket livskraft i sig om man inte vågar testa något eller om man deklarerar allt som fjanteri.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Xclusiv8:

Jag tycker verkligen det är roligt med alla negativa människor som är så snabba med att annonsera hur "pantade" alla är som trodde på detta. Fy fan vad roligt det hade varit om det faktiskt var sant. Man kan inte ha mycket livskraft i sig om man inte vågar testa något eller om man deklarerar allt som fjanteri.

Håller med, om dom hade hunnit hade dom lagt en order också haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xclusiv8:

Jag tycker verkligen det är roligt med alla negativa människor som är så snabba med att annonsera hur "pantade" alla är som trodde på detta. Fy fan vad roligt det hade varit om det faktiskt var sant. Man kan inte ha mycket livskraft i sig om man inte vågar testa något eller om man deklarerar allt som fjanteri.

Skrivet av Ouffer:

Håller med, om dom hade hunnit hade dom lagt en order också haha

Håller med till 100%

Visa signatur

New. I7 11800h undervolt, RTX3070max-P, 1080p 300hz, 16GB Samsung 3200@3500cl20, 1+1TB nvme.
-
Old. I7 8750h undervolt, gtx1070 undervolt, 1440p 144hz, 16GB Corsair 2666, 1TB MP510 nvme.
-
Older. Intel I7 3610qm, Amd7970m, 8GB Kingston HyperX 1600mhz, 500GB Samsung 850 ssd.

Permalänk
Medlem

Hur jävla idiotiska kan ni vara alltså? Ni förstår själva att det är något fel, Och sen har ni mage att KLAGA och KRÄVA att inet ska ge er ett gratis grafikkort? Försöker ni helt ärligt att försätta INET i konkurs eller vad är det frågan om?
Idioter.

Visa signatur

life's shit-.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sneakkz:

Hur jävla idiotiska kan ni vara alltså? Ni förstår själva att det är något fel, Och sen har ni mage att KLAGA och KRÄVA att inet ska ge er ett gratis grafikkort? Försöker ni helt ärligt att försätta INET i konkurs eller vad är det frågan om?
Idioter.

Läs de senaste ~10 svaren ovanför ditt.

Enjoy,

Permalänk
Skrivet av Sneakkz:

Hur jävla idiotiska kan ni vara alltså? Ni förstår själva att det är något fel, Och sen har ni mage att KLAGA och KRÄVA att inet ska ge er ett gratis grafikkort? Försöker ni helt ärligt att försätta INET i konkurs eller vad är det frågan om?
Idioter.

Ingen i tråden har krävt något, det enda jag kräver är att om man kommenterar något så bör man ha läst igenom hela tråden;)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sneakkz:

Hur jävla idiotiska kan ni vara alltså? Ni förstår själva att det är något fel, Och sen har ni mage att KLAGA och KRÄVA att inet ska ge er ett gratis grafikkort? Försöker ni helt ärligt att försätta INET i konkurs eller vad är det frågan om?
Idioter.

Troll.

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Medlem

Att folk går på sånt här varje gång det sker får mig att tappa hoppet ibland

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Xclusiv8:

Jag tycker verkligen det är roligt med alla negativa människor som är så snabba med att annonsera hur "pantade" alla är som trodde på detta. Fy fan vad roligt det hade varit om det faktiskt var sant. Man kan inte ha mycket livskraft i sig om man inte vågar testa något eller om man deklarerar allt som fjanteri.

Vad hände med att tänka rationellt? Jag är en väldigt positiv person, men detta handlar bara om godtroghet och girighet.

Många har svårt att fatta vilken förlustaffär detta hade varit.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB