Permalänk

Hjälp!!!

Hej!
När jag ska starta upp wow så får jag alltid upp en stor ruta där det står "wow starter edition" sen play free eller upgrade, men saken är den att jag redan har köpt spelet & alla expansioner.. Jag får inte bort rutan så jag måste alltid trycka på play free för att den ska försvinna.. Någon som vet vad det kan vara för fel? På battlenet har jag båda versionerna också och verkar inte som att man kan ta bort starter edition? Jag har inte ens installerat starter edition..
Tacksam för hjälp!

Permalänk
Medlem

Om det är så att du aktiverat Starter Edition (även om du faktiskt inte installerat och spelat denna) så kan det ta upp till 72 timmar från det att du betalat till det att betalningen är verifierad.

Står så här på Battle.net

Citat:

Note: Most World of Warcraft Starter Edition restrictions will remain in place until payment verification is fully complete. This may take up to 72 hours. See the Direct Online Upgrade FAQ for more information.

Om det inte är så att du uppgraderat ett starter edition konto så föreslår jag att du skapar en ticket på ditt account på https://eu.battle.net/account/management/

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.