Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Skyrim-koden till Xbox 360

Permalänk
Medlem

Skyrim-koden till Xbox 360

Hej, nu är det så här att jag har köpt detta paket: http://cdon.se/spel/xbox_360_slim_250gb_%2b_forza_4_%26_skyrim-21223475

I detta paket ingår det en download-kod för att ladda ner Skyrim till Xbox 360, men koden är endast 11 siffror lång. Medans där man ska lösa in koden måste den vara 25 siffror/bokstäver lång så det fungerar inte att lösa in koden, någon som vet hur man gör? :/

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Medlem

Nu var det längesedan jag satt vid ett xbox, men jag har för mig att det finns två olika ställen att lösa in koder på. Ett ställe där du löser in koder för Xbox Live Gold (vilket är 25 siffror). Och ett ställe där du löser in koder för spel. Någon får rätta mig om jag har fel, men jag har för mig att det är på det viset! Så kika rundor lite och se om du hittar något bland spelmenyn
Mvh Emil

Permalänk
Medlem

Redeem code via xbox.com är nog vad du behöver.

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Redeem code via xbox.com är nog vad du behöver.

Hur kopplar jag mitt xbox till datorn?... Har nyss köpt mitt så är inte speciellt inne i det än

EDIT: Hittade att jag kunde logga in på LIVE via xbox.com och gjorde det, hittade "Lös in kod" och tryckte där men behövdes 25 långt där med.. :/

EDIT 2: Ajajaj, märkte precis att jag failade totalt, hade inte skrapat rutan på baksidan.. Trodde koden på kortet var den rätta.. Aja, nu fungerar det haha.

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080