Permalänk
Medlem

Fractal design arc

Lite bilder på min rigg..

INTEL I5 3570K 4.2
MSI MPOWER
ASUS GEFORCE GTX 660TI 2GB
CORSAIR VENGEANCE 12GB
COOLER MASTER 212 EVO/PNP CORSAIR AIR SERIES SP120MM
CORSAIR HX 650W
INTEL 80GB SSD
1TB & 250GB
FRACTAL DESIGN ARC

Fractal design arc

Permalänk
Medlem

En bild på den kära kabeldragning är allt som fattades för mig, annars riktigt stilig rigg!

Visa signatur

Intel Core i5-3570K @ 3,4 GHz | Fractal Design R3 | ASRock Z77 Extreme4 | AMD Radeon R9 290 3GB | Samsung 830 128GB | WD Black 500GB | WD Green 3TB | Crucial BallistiX Tactical 16GB CL8
Kringutrustning: LG 24'' E2441V-BN | SteelSeires Rival | Logitech Illuminated K740

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! Tråkigt bara med de gula detaljerna på moderkortet inte var svarta/blåa

Permalänk
Skrivet av simme300:

Riktigt snyggt! Tråkigt bara med de gula detaljerna på moderkortet inte var svarta/blåa

Där har vi helt olika åsikter, tyckte det var riktigt snyggt!

Schysst arbete på datorn!

Permalänk
Medlem

Mycket fina bilder och dator. När jag såg det gula ifrån moderkortets översida, hade det varit snyggt med någon mera gult i chassit å:) Kan varas snyggt, om ni har fönster dvs, men ni har ju lysrör så:D

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk
Medlem

Är det led lister du har i datorn? Var de bara för bilderna eller har du dom inkopplade? isåfall vad är de för lister?

Permalänk
Entusiast

Bra bevis för att man med relativt enkla medel kan sätta ihop en jäkligt snygg dator, här är många galleri med folk som borde gå i din skola

Permalänk
Medlem

Tack så mycket!

det är en vit ledlist ifrån inet som har utgått ifrån sortimentet!

angående färgerna så var det ganska "planerat" tema att det skulle matcha. det är ju jag som ska ha den och inte ni, smaken är som baken!

Permalänk
Medlem
Skrivet av v915:

Tack så mycket!

det är en vit ledlist ifrån inet som har utgått ifrån sortimentet!

angående färgerna så var det ganska "planerat" tema att det skulle matcha. det är ju jag som ska ha den och inte ni, smaken är som baken!

äh, det var bara en kille som inte gillade färgkombinationen

Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SummitSub:

äh, det var bara en kille som inte gillade färgkombinationen

Gult och blått ju Sverige!