Vi som lirar APB reloaded!

Permalänk
Medlem

Det är någon bug med sirenerna.

Om du köpte bilen åt han så kan inte han själv ändra något på den tror jag.

Visa signatur

life's shit-.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:

Hej!
Min polare köpte en bil av mig och nu i nyaste patchen måste man gå in och "göra om bilen" för att få sirener han är varken premium ( över 7 dekaler ) eller kan ändra något vad ska han göra?

Mvh: Eric

Bara den personen som står som ägare på bilen, den personen som köpte bilen från en kontakt, är den ända som kan ändra dekaler eller kit/sirener på bilen. Så om du köpte bilen åt han så måste han skicka den till dig så att du kan fixa den och sedan skicka tillbaka. Sedan har det varit ett antal buggar med sirenerna sedan typ 3 patchar tillbaka.

Permalänk

EU2

Tjo var är poliserna då som kör EU2 är rank 212 och guld:) skicka ett medd om ni vill köra;)

Permalänk
Medlem

När jag körde hösten 2011 var det rätt mycket fusk, iaf vad som sades. Spelet har den bästa customization som gjorts till ett onlinespel, hands down. Kör bara på en US-server.

Fixade sig en schyst bil, gjorde man iaf. (min är den gula med stripes)
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/301417...

Permalänk

snygg bil:D

Permalänk

Hej!
Jag har köpt saker för 12000 G1C för att få 1922MK3..
Jag har nu gjort koden men jag får inte vapnet!?
Hjälp!

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Vart strul för mig också när jag köpte saker förut.
Köpte 5 Joker Box, fick bara 4.

Är du säker på att du skickade vapnet till rätt Character e.t.c

btw.
lirar på Enforcer på Obeya EU2
Misella heter min char där.

Visa signatur

|Corsair Obsidian 800D|i7 4770K @ 3,5Ghz|Phanteks PH-TC14PE|EVGA GTX 780|MSI Z87-GD65 GAMING ATX|Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Corsair Force 3 120GB|BenQ 24" G2420HDBE|Corsair PSU 1000W HX ATX 2.2|Logitech G110|Logitech MX 518|Steelseries 7H Fnatic Edition|

Permalänk
Medlem

Tänkte kolla är det någon än som spelar APB Reloaded har så kan ni lägga till mig som vän

Min nick är Mrzed99

Permalänk
Medlem

Någon som fortfarande spelar APB Reloaded?

Visa signatur

CPU: ASUS Rog STRIX 1080ti 11gb | GPU: Intel i7 8700k @ 5.2Ghz |
RAM: Något vresigt skit med 16Gb @ 2666 mhz | 16gb optane ssd boost på alla lagringskluster. Jag kastar in allt i en fyrkantig låda med lite tapetklister och öser på. Datorn är ju ta mig fan helt jävla bak-och-fram.

Permalänk

Jag funderar på att börja igen!

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrunkbowl:

Jag funderar på att börja igen!

Don't do it, it's a trap...

Nä, men jag spelade lite för ett tag sen och det var väldigt få spelare som spelade då. Var inget vidare skoj då det bara var 1-4 spelare i gulddistrikten och valde man att spela i blanddisktrikten så mötte man bara samma spelare hela tiden. Antingen så mötte jag total n00bs eller über l33t gamers.
Nä, det var nog bättre förr då det bara fanns blanddistrikt där alla mötte alla och man inte var låst till guld, utan var silver och mötte lagom motstånd.

Det kommer alltid att finnas en plats i hjärtat för detta spel. Jag och några till hade många bra och roliga matcher mot WASP gänget. Men tyvär så känns det som att det sakta glider mot ännu en död.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Kan nämna att APB har gått och blivit med 64-bit.
Om det har hjälpt något speciellt vet jag inte.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.