Permalänk
Medlem

Allround fjärrkontroll

Tjena, letar efter en allround kontroll man kan styra det mesta med, hittar inget på google så kanske nån som vet någon bra som ni skulle kunna rekomendera?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Jag kör Logitech Harmony 700, fungerar bra för mig. Nu har jag för mig att LT kommer sluta med fjärrkontroller så det kanske inte är läge att köpa en från Logitech?

Permalänk

Kör med Logiitech Harmony One. Har aldrig haft något bättre.

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har en tidigare version av denna Philips fjärren.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=124465

Den funkar utmärkt att styra alla mina prylar med. Man kan programmera den dels med färdiga koder för olika enheter, men man kan även lära upp knapp för knapp från en befintlig fjärrkontroll. Man kan flytta runt knappar så att man alltid kontrollerar ljudet till receivern oavsett vilken enhet som är aktiv plus att man kan lägga upp macron där flera saker sker i följd när man trycker en viss knapp. Min kan man inte programmera mha datorn, så det är lite bökigt att sätta upp den, men när man väl fått rätt på det så är det väldigt trevlig att använda.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!