Permalänk
Medlem

ny speldator 12k

Hej ! har satt ihop en kundvagn på inet som jag tänkte köpa. http://www.inet.se/kundvagn/visa/3016317/2013-02-22 men jag är VÄLDIGT osäker på om alla sladdar kommer kunna dras bakom moderkortet , t.ex sladdarna till fläktarna verkar inte vara så långa , har även hört att jag kommer behöva " skarva " en 8 pins kabel för att jag ska kunna dra den runt i det stora chassit , hur gör man det ? är bara 12 år så vill gärna veta det enklaste sättet , kan man typ köpa till en kabel för typ 100 kr eller ngt ? är sladdarna på nätagget tillräckligt långa för att dras bakom moderkortet ? behöver veta om jag kommer kunna dra sladdarna snyggt !

Permalänk
Medlem

Nu får du välja själv men köp ett keyboard med mindre lullull och coola effexter osv ..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem

ah jo , men en kompis har det tangentbordet och jag älskar det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marreboy:

Nu får du välja själv men köp ett keyboard med mindre lullull och coola effexter osv ..

Skickades från m.sweclockers.com

Fan, han är 12, klart att han ska ha ett häftigt tangentbord med matchande mus När jag var i hans ålder petade jag in dioder i min mus för att jag tycke det var snyggt.

OT: Du kommer nog inte få problem med kabeldragningen pga chassit iaf, väldigt lättarbetat. Kan inte uttala mig om det nätagget dock.

Visa signatur

Min favorit bland "e-nummer" är 948 <3

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

Med vänlig hälsning
MichaSWE

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming