Någon som spelar Planetside2, wot eller hawken aktivt?

Permalänk
Medlem

Någon som spelar Planetside2, wot eller hawken aktivt?

Tjenare, fick med en bundle när jag köpte ett till grafikkort. Ska tydligen vara 1000:- sammanlagt till alla dessa tre spel. Wot, Planetside2 och hawken.
Nu undrar jag såklart, finns det någon som spelar något av dessa spel väldigt aktivt och vill ha denna kod utav mig?

Kod till hawken finns fortfarande kvar. Wot & Planetside2 har jag delat ut redan.

Permalänk

visst

Visa signatur

jag har alltid rätt, om jag inte har fel, då ska du skita i vad jag säger

Permalänk
Medlem

Ja det är klart Spelar WOT

Permalänk
Medlem

Freddelunk:

Spelar du aktivt och kommer nyttja det, eller känner du bara att gratis är gott?

Permalänk
Medlem

Yrch: Du har pm med koden. Varsågod

Permalänk

sa inte att jag spelade, svarade bara på frågan om det fanns folk som spelade ;).
men nej, jag spelar inget av de spelen.

Visa signatur

jag har alltid rätt, om jag inte har fel, då ska du skita i vad jag säger

Permalänk
Medlem

Jag spelar en del planetside 2 :>

Permalänk
Medlem

freddelunk: Tänk att jag hade det på känn

Dflect: Har redan gett bort den nu tyvärr.

Permalänk
Medlem

lungt, tänkte det kanske var en separat kod till varje spel , väldigt givmilt av dig hur som helst att dela med dig av dessa koder :>

Permalänk
Medlem

Dflect: Såhär står det på kupongen: Code for in-game value may be used once per game. Jag tolkar det som att det bör gå att använda samma kod till varje spel en gång. Så om inte Yrch spelar planetside2 så kanske han kan passa koden vidare till dig efter han använt för sitt eget bruk. Men då får du ju såklart gulla med honom

Kanske någon annan person här på forumet vet hur dessa koder fungerar?

Permalänk
Medlem

Mmmh, vore sweet om det funkade....då jag inte spelar world of tanks eller det andra vore det guld, nu är ju frågan om det är blommor eller choklad för att få en chans på koden efter han brukat det ^^

Permalänk
Medlem

Så nu har vi rett ut att koden går att använda till alla 3 spel. WOT och Planetside 2 är tagna.

Någon som spelar hawken är då min nästa fråga?

Permalänk
Skrivet av Jushi:

Så nu har vi rett ut att koden går att använda till alla 3 spel. WOT och Planetside 2 är tagna.

Någon som spelar hawken är då min nästa fråga?

D: Jäklar....några minuter sen för PS2 koden :/ Generöst av dig ändå som ger ut koder!

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Medlem
Skrivet av 420GBGlass:

D: Jäklar....några minuter sen för PS2 koden :/ Generöst av dig ändå som ger ut koder!

Synd där :/ Jag har själv ingen som helst nytta av dem och tycker det känns mer värt att ge bort en gåva än att harva till sig en 50/100-lapp eller vad det nu kan tänkas vara värt. Gott för gott med sig

obs: hawken finns fortfarande kvar!

Permalänk
Medlem

Är det så ont om folk som spelar hawken? Spelet ser faktiskt ganska trevligt ut enligt mig. Eller är det fler än jag som är motståndare till dessa free2play spel?

Permalänk
Medlem

Här kommer koden till HAWKEN. Först till kvarn så att säga

FQCVK-93CWB-PDMJB-LKKNS-9CAL8