Permalänk

logitech G27

Jag kan inte öppna logitech gaming profile eller vad det hetter. Den fungerar i spel men inte alla 900 grader som man vill använda. Datorn tror att det inte finns någon Logitech g27. ???

Visa signatur

Chassi: Corsair Carbide 200R PSU: Chieftec Smart 700 W MB: Gigabyte GA-B75M-D3H
CPU: i5 3450 RAM: Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz
GPU: Evga GTX650 HDD: Barracuda 1TB OS: Win 7

Mobil: Galaxy nexus

Permalänk
Skrivet av GabbeJohansson:

Jag kan inte öppna logitech gaming profile eller vad det hetter. Den fungerar i spel men inte alla 900 grader som man vill använda. Datorn tror att det inte finns någon Logitech g27. ???

Börjar med standardfrågan efter som det inte finns så mycket info. Har du installerat om profilern? Kört som admin? Kan du öppna profilern om ratten inte är inkopplad?
Ta med lite mer info så ska det nog gå att lösa

Visa signatur

System: Fractal Design Define Mini| Asus P8Z77-M | Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 16GB | Intel i5 2500K - Noctua NH-U9B SE2 | XFX Radeon RX 480 8GB | Fractal Tesla R2 500W
/Erik

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av GabbeJohansson:

Jag kan inte öppna logitech gaming profile eller vad det hetter. Den fungerar i spel men inte alla 900 grader som man vill använda. Datorn tror att det inte finns någon Logitech g27. ???

Som föregående sa så borde du prova ominstallera programmet.

Jag hade också problem med det förut, men ratten funkade i alla fall och en omformatering "löste" problemet.
Det gick alltså inte att få igång det alls även fast jag ominstallerade programmet.

Permalänk
Skrivet av Unitarded:

Börjar med standardfrågan efter som det inte finns så mycket info. Har du installerat om profilern? Kört som admin? Kan du öppna profilern om ratten inte är inkopplad?
Ta med lite mer info så ska det nog gå att lösa

Det är ju profilen som inte går att instralera också

Visa signatur

Chassi: Corsair Carbide 200R PSU: Chieftec Smart 700 W MB: Gigabyte GA-B75M-D3H
CPU: i5 3450 RAM: Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz
GPU: Evga GTX650 HDD: Barracuda 1TB OS: Win 7

Mobil: Galaxy nexus

Permalänk

Alltså det du har problem med är att du ej kan installera logitech gaming software? Eller vad är problemet

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000